Strona 2 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 37

Temat: Czujnik wałka rozrzadu, a nierówna praca silnika V6

  1. #11
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    a przepustnica czyta ?

  2. #12
    ZBANOWANY Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Polska, Mazowieckie
    Auto
    166 V6 3.0
    Postów
    779

    Domyślnie

    Przymula czyli obroty spadaja z 700 do 500 i znowu wraca na 700?

  3. #13
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie

    wszystko jest w jak najlepszym porządku.Cały kolektor rozbierałem chyba z 5 razy czysciłem wszystko przepustnice odmę itp

    ---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

    gdy silnik sie nagrzeje wskazówka na obrotomierzu stoi w miejscu ale zauważalna jet dziwna praca silnika ''nierówna'' trzesie całą budą

  4. #14
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mat85 Zobacz post
    wszystko jest w jak najlepszym porządku.Cały kolektor rozbierałem chyba z 5 razy czysciłem wszystko przepustnice odmę itp

    ---------- Post added at 18:33 ---------- Previous post was at 12:52 ----------

    gdy silnik sie nagrzeje wskazówka na obrotomierzu stoi w miejscu ale zauważalna jet dziwna praca silnika ''nierówna'' trzesie całą budą
    Sprawdź rozrząd.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie

    no tez mi to chodzi po głowie, ale czy czyjnik wałka rozrządu ''halla''moze powodowac takie objawy??

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mat85 Zobacz post
    no tez mi to chodzi po głowie, ale czy czyjnik wałka rozrządu ''halla''moze powodowac takie objawy??

    Generalnie w tej jednostce jak czujnik halla świruje to robi to cały czas, ale w 90% przypadków umiera od razu tak że nie odpalisz auta. Jeśli objawów na zimno niemal nie ma, a nasilają się na nagrzanym silniku wszystko wskazuje na źle ustawiony rozrząd.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Gravesend Kent
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.5 V6 1999r.
    Postów
    111

    Domyślnie

    ok dzięki. poprawie rozrząd i zobaczymy jak to bedzie wszystko wyglądać mam nadzieje ze sie poprawi.

  8. #18
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Cytat Napisał Mat85 Zobacz post
    ok dzięki. poprawie rozrząd i zobaczymy jak to bedzie wszystko wyglądać mam nadzieje ze sie poprawi.

    Tylko pożycz dobre blokady i czujnik zegarowy GMP!!!
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

  9. #19
    Zeus
    Gość

    Domyślnie

    A mnie zastanawia czy w dobrym kierunku szukasz kolego...
    Trudno to na odległość ocenić, ale może sam sobie pomożesz - czy dotykając przez delikatnie pedału sprzęgła (dosłownie dotknięcie kasujące luz i rozpoczynające "napięcie" hydrauliki) nie czujesz pulsowania?
    Może to koło (dwumas) ma takie luzy, że rzuca motorem?

    A jeśli nie to, to może przepływka? Może czujnik stukowy? Czy auto ma tyle mocy ile potrzeba? Czy przebieg tej mocy jest taki jaki być powinien (znaczy płynny, bez ograniczeń - nawet tych chwilowych).
    Podpięcie pod komputer dużo by powiedziało (przynajmniej na zasadzie eliminacji podejrzeń), jednak nie z samych kodów błędów niestety...

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Częstym przypadkiem jest rozwulkanizowane koło pasowe bo ono jest odpowiedzialne za zredukowanie drgań całego rozrządu oraz wału korbowego. Przy dodawaniu gazu te objawy mogą być neutralizowane przez obroty silnika. Zdejmij koło nadkole i zobacz w jakim ono jest w stanie..

Podobne wątki

  1. [145] Nierówna praca silnika 2.0 TS
    Utworzone przez Maro80 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 25-03-2013, 08:56
  2. nierówna praca silnika
    Utworzone przez franus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 13-07-2011, 20:23
  3. 1,6 TS nierówna praca silnika
    Utworzone przez czesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 21:09
  4. [156] Nierówna praca silnika
    Utworzone przez wwodnik w dziale 156
    Odpowiedzi: 49
    Ostatni post / autor: 04-07-2010, 16:42
  5. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory