Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 25

Temat: [156 1,6 TS ] Problem kręci się ledwo o 3 Tyś i ma olej w miejscu świecy

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    nie są bardziej awaryjne od innych aut o ile np. sprawdzisz sobie przewody od wspomagania bo lubią "spadać" razem z całym płynem i to by była jedyna faktyczna usterka 156 która i tak się zdarzy prędzej czy później, chyba że wcześniej zrobimy przegląd wszystkiego
    reszta wg mnie zależy od tego jak dbał wcześniejszy właściciel
    dobry olej ito wszystko
    części troszkę drogie ale coś za coś

  2. #12
    Adrian Berenz
    Gość

    Domyślnie

    To gitara się naprawi i mam nadzieję że znowu będę się uśmiechać wsiadając do niej w porównaniu do audi to całkiem inne auto totalnie inaczej sie nimi jeździ byłem pod wrażeniem za pierwszym razem.

    A co do silnika to na komputer chyba tak będę musiał pojechać bo czasami zdarzało jej sie falować na obrotach jak sie dojeżdzało do skrzyzowania i hamowało to prawie do 0 obroty spadałyi wstawałą tak 3 razy i chodziła normalnie

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    a to druga usterka - falowanie TS do 2001r

  4. #14
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adrian Berenz Zobacz post
    mam jeszze jedno pytanie czy alfy naprawde są takie niby awaryjne?? czy to tylko stereotyp i miejskie legendy polaka dla ktorego każde auto się psuje i jest drogie w utrzymaniu
    Nie jest bardziej awaryjna niż inne marki.Na pewno jest o wiele bardziej wymagająca,szczególnie T.Spark 16v.Który ma moim zdaniem niezbyt zasłużoną złą opinię.80%awarii tych motorów to "zasługa"kierowcy pozostałe 20%to dzieło wybitnych mechaników których kultura techniczna jest na poziomie VW serii 2.Wystarczy przestrzegać paru prostych zasad,a silnik się odwdzięczy a i wariator wytrzyma tyle że nie będziesz wiedział o jego istnieniu.

    ---------- Post added at 15:16 ---------- Previous post was at 15:14 ----------

    Cytat Napisał zaviaseq Zobacz post
    a to druga usterka - falowanie TS do 2001r
    miałem trzy z tych roczników,łącznie ze 150tys km,zero falowania.

    ---------- Post added at 15:20 ---------- Previous post was at 15:16 ----------

    Cytat Napisał Adrian Berenz Zobacz post
    To gitara się naprawi i mam nadzieję że znowu będę się uśmiechać wsiadając do niej w porównaniu do audi to całkiem inne auto totalnie inaczej sie nimi jeździ byłem pod wrażeniem za pierwszym razem.

    A co do silnika to na komputer chyba tak będę musiał pojechać bo czasami zdarzało jej sie falować na obrotach jak sie dojeżdzało do skrzyzowania i hamowało to prawie do 0 obroty spadałyi wstawałą tak 3 razy i chodziła normalnie
    Daj spokój z tym komputerem puki co!Zacznij od dokładnego wyczyszczenia przepustnicy.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #15
    Adrian Berenz
    Gość

    Domyślnie

    Mówisz wyczyszczenie powinno coś dać. To musze wykręcic tylko po szukam jakieś instrukcji co i jak żeby zcasem nic nie popsuć

  6. #16
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Adrian Berenz Zobacz post
    Mówisz wyczyszczenie powinno coś dać. To musze wykręcic tylko po szukam jakieś instrukcji co i jak żeby zcasem nic nie popsuć
    Gwarancji nie dostaniesz ale od tego się zaczyna.Czynność prostadłącz aku,zdejmij rurę z przepustnicy,rozłącz linkę,rozłącz kostkę krokowego,cztery troxy i przepustnica w ręku.Benzyn,pędzelek,szmatka.Czystą montujesz zwracając uwagę na szczelność dolotu.w razie potrzeby nowe opaski.Odpalasz,nie dodajesz gazu,czekasz do załączenia wentylatora.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  7. #17
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    No to jak wyczyścisz przepustnicę to się dopiero cyrk zacznie z obrotami a wtedy już bez kabla i adaptacji to niewiele zdziałasz. Samo wykręcenie i wyczyszczenie nie jest trudne. Nie dotykaj przypadkiem śrubki, która pozornie może wyglądać jak regulacja obrotów biegu jałowego.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

  8. #18
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał kwasnybartek Zobacz post
    No to jak wyczyścisz przepustnicę to się dopiero cyrk zacznie z obrotami a wtedy już bez kabla i adaptacji to niewiele zdziałasz. Samo wykręcenie i wyczyszczenie nie jest trudne. Nie dotykaj przypadkiem śrubki, która pozornie może wyglądać jak regulacja obrotów biegu jałowego.
    Wykręcałem,czyściłem cyrku nie widziałem.Więc w czym problem???Ktoś coś mówił czy sam to stwierdziłeś?Jak dodasz gazu na nie odpalonym to też adaptacja?jak rozepniesz kostkę krokowego to też kabel i adaptacja?Cz też te cztery troxy wymagają kabla i adaptacji?
    Ostatnio edytowane przez lesio146 ; 26-02-2012 o 16:09
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  9. #19
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    jest taka metoda na reset....
    45 minut rozłączenie aku
    rozgrzewanie bez dotykania gazu
    i jazda po mieście z 10 minut różnymi stylami

  10. #20
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kwasnybartek
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Werynia, Kolbuszowa,
    Auto
    "Mruczuś" AR 156 2.0 TS, CF2,M3 '98 ECU M1.5.5, AR156 SW '04 1,9 JTD 140
    Postów
    900

    Domyślnie

    Jeżeli jest mocno zabrudzona i dawno do niej nikt nie zaglądał to wyczyszczenie i co za tym idzie zwiększenie światła przepustnicy może zdestabilizować obroty. Nie jest to oczywiście regułom ale się zdarza, czytałem już o takich objawach a nawet przekonałem się o tym we własnym garażu. Jak brat kupił swoja 1.8TS to czyściliśmy przepustnicę bo była strasznie zasyfiona i po wyczyszczeniu to pierwsza reakcja to szok, obroty 3000.
    1970 cm z sekwencyjnym wtryskiem LPG. Wolę pchać moją Alfę niż jeździć VW!!

Podobne wątki

  1. Problem z odpalaniem, kręci ale nie zapala.
    Utworzone przez bombel_pmr w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 14-01-2016, 18:21
  2. [147]Rozrusznik ledwo kręci, akumulator sprawny
    Utworzone przez Poszukiwacz w dziale 147
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 09-12-2015, 20:08
  3. Problem - silnik ledwo wchodzi na 1200 obrotów
    Utworzone przez Mazaken w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 25-02-2012, 20:36
  4. [156] Kręci kręci odpala po entym razie 1.9JTD
    Utworzone przez cZiKen w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 10-02-2012, 16:50
  5. Olej przy świecy
    Utworzone przez puotek w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 11-10-2009, 21:44

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory