aha. dzięki wielkie.
aha. dzięki wielkie.
jeśli silnik ma 155KM to ma inny sterownik i złacze może być pod deską a takie silniki były już montowane 145/146/155 a poznać to łatwo po przepływomierzu
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
tu pokaże wam na przykładzie anglika. znalazłem takie złącze
Ostatnio edytowane przez czart79 ; 05-03-2012 o 14:06
czesc witam ! mialem to samo ale w alfie 146 1.6 ts. przyczyna byla prozaiczna . nie wiem czy masz taka skrzynke przy akumulatorze? u mnie jest . sa tam dwa przekazniki i dwa bezpieczniki sprawdz czy nie sa zasniedziale . u mnie byly ! po wyczyszczeniu ich nie ma problemu z falujacymi obrotami ! pozniej jak sie gdzies doczytalem sa one odpowiedzialne za jakies rownomierne doprowadzanie produ do ukladu wtryskowego czy cos w tym podobnego . nie jestem tez zadnym mechanikiem ale wiem ze napewno to pomoglo ! pozdrawiam i szerokosci !!!!
Uszczelniłem silikonem obudowę silniczka krokowego, trochę pomogłoale prawdopodobnie mam uszk. czujnik położenia przepustnicy, ale muszę to potwierdzić testami za komputerem...
ps. Zapraszam 75Andrzeja155 do Ursusa, wiadukt już otwarty... ;P