Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 62

Temat: 2.4 JTDM 20V - brak mocy do 2500 obrotów

  1. #11
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    4 rzeczy moge na wersji nie płatnej
    odłączanie i podłączanie przepływki nie nie zmienia jak ktos sugerował
    Pozdrawiam
    Sebastian

  2. #12
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    egr czyściłeś? rozrząd sprawdzony?

  3. #13
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    egr nie czyszczony a rozrząd jak można sprawdzić?
    Pozdrawiam
    Sebastian

  4. #14
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    prędkość obrotowa,przepływka twoja ,przpływka oczekiwana plus prędkość obrotowa ciśnienie doładowania twoje plus ciśnienie doładowania oczekiwane i coś więcej się wyjawi ,a ja jak dam radę to zrobie to samo na swojej dla porównania ,okaże się czy w tym masz problem

  5. #15
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał snogas Zobacz post
    egr nie czyszczony a rozrząd jak można sprawdzić?
    to sprawdz egr, a rozrząd znaki na kołach i nowym pasku. Co sie dzieje do tych 2,5 tys obr, kopci czy inne rzeczy?

  6. #16
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    @jarek1986 to zrób swoje logi a ja wrzucam swoje:

    FESExp_1107300735_ALFA 166 '03 2.4 JTD 20V_File1 obroty.zip

    Edit.:
    @grosii na brudnego egr'a bym nie stawiał, bo ja u siebie miałem całkowicie zapchane wszystkie jego kanały i nie miałem żadnych objawów. Różnica po wyczyszczeniu jest taka, że na zimnym silnik po odpaleniu delikatniej pracuje.
    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 08-03-2012 o 21:24
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

  7. #17
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    - engine speed
    - desired intake air quantity
    - intake air quantity
    - desired boost pressure

    pierwszy test

    Czas Engine speed Desired intake air quantity Intake air quantity Desired boost pressure
    s obr/min mg/w mg/w mBar
    0 913 288,9 359,7 1000
    1,01 867 287,5 354 1000
    2,01 824 287,2 352,2 1000
    3,07 763 289,5 342,1 1021
    4,07 787 289 352 1023
    5,13 808 287,9 306,9 1133
    6,13 1488 403,3 317,7 1186
    7,18 1414 548,6 345,3 1292
    8,23 2015 935,8 447,2 1661
    9,28 2554 386,9 506,8 1049
    10,34 1109 294,4 370,8 1003
    11,34 1227 294,2 366,7 1002
    12,39 1096 293,3 331,8 1127
    13,45 1252 586,1 332,2 1172
    14,45 1424 963,1 341 1235
    15,51 1658 1400 407,8 1379
    16,51 1925 1400 470,7 1572
    17,51 2238 1163 564,9 1836
    18,57 2702 1400 825,7 2060
    19,57 3341 1400 837,1 2065
    20,63 3959 1400 588,1 1278
    21,63 2575 1400 679,6 1815
    22,64 2857 1400 877,6 1456
    23,64 2974 1140,9 485,4 1240
    24,64 2793 537,3 446,9 1507
    25,64 2770 1079,6 592,3 2089
    26,64 2974 1400 918,7 2189
    27,7 3299 1400 938,9 2228
    28,71 3604 1400 848 1345
    29,71 3282 1133,5 521 1141
    30,76 1465 294,3 404,3 1000
    31,81 1041 292,4 366,3 1000
    32,87 996 291,6 356,4 1000
    33,87 944 290,2 356,9 1000
    34,93 904 289,1 354,2 1000
    35,93 868 287,8 346,6 1014
    36,98 1146 293,2 342,7 1081
    38,03 1188 419,5 329,3 1109
    39,08 1374 504,3 331,6 1211
    40,14 1572 916,6 391 1351
    41,14 1827 1400 455,8 1510
    42,19 2118 1400 544 1780
    43,25 2506 1400 723,9 2175
    44,25 3147 1400 866,2 2122
    45,32 3846 1400 836,4 1557
    46,33 3652 1400 595 2020
    47,33 2857 1400 905 2181
    48,38 3176 1400 696,8 1211
    49,44 1941 319,8 479,3 1000
    50,44 1008 292,7 372,1 1000
    51,44 1010 291,2 367,2 1000
    52,49 947 289,8 372,1 1000
    53,54 887 288,6 348,2 1000
    54,55 870 287,6 351,5 1000
    55,55 856 287,8 350,4 1000
    56,6 839 287,2 353,1 1000
    57,65 829 287,2 339,8 1000
    58,7 807 287,2 339,5 1000
    59,75 799 287,2 340,8 1000
    60,81 804 287,2 337,8 1000
    61,81 796 287,2 344,5 1000
    62,86 791 287,2 343,3 1000
    63,91 805 287,5 333,3 1000
    64,91 796 287,5 341,6 1000
    65,98 707 330,3 322,5 1037
    66,97 810 288,3 362,1 1026
    68,02 821 287,2 337,8 1005
    69,07 772 287,2 344,5 1002
    70,12 799 287,2 332,8 1001
    71,18 802 287,5 339,1 1000
    72,18 805 287,2 343,6 1000
    73,23 807 287,2 347 1000
    74,29 803 287,5 349,5 1000
    75,29 804 287,2 347,9 1000
    76,29 804 287,2 340,3 1000
    77,35 799 287,5 349,2 1001
    78,36 798 287,2 347,5 1000
    79,36 808 287,2 342,9 1001
    80,41 803 287,5 347,8 1000
    81,47 793 287,2 346,5 1001
    82,47 803 287,2 347,9 1000
    83,47 799 287,5 338,2 1000
    84,53 804 287,2 357,8 1000
    85,53 799 287,2 347,8 1000
    86,58 797 287,2 350,4 1000
    87,63 796 287,2 339,5 1000
    88,68 810 287,2 337,8 1000
    89,73 804 287,5 352,9 1000
    90,78 794 287,2 346,5 1000
    91,78 794 287,5 358,1 1000
    92,83 798 287,2 334,5 1000
    93,89 859 1400 284,2 1142
    94,89 1354 441,1 342,7 1148
    95,94 1510 315,3 359,8 1060
    96,99 1279 292,7 383,4 1005
    98,04 924 298,5 375,1 1177
    99,1 1083 654,6 347,2 1176
    100,1 1299 689,7 343,9 1201
    101,15 1483 708,1 366,2 1300
    102,21 1728 917,8 440,6 1435
    103,22 2002 880 510,2 1686
    104,22 2358 1400 621,9 1994
    105,27 2887 1400 929,9 2080
    106,33 3555 1400 693,1 1269
    107,33 2453 1400 550,8 1802
    108,33 2503 1400 715,8 2089

    ---------- Post added at 21:36 ---------- Previous post was at 21:35 ----------

    Czas Engine speed Desired intake air quantity Intake air quantity Boost pressure
    s obr/min mg/w mg/w mBar
    0 1000 291,7 363,4 1031
    1 946 290,1 356,7 1028
    2,02 896 1400 272,3 1028
    3,02 1607 485,8 359,8 1115
    4,02 1563 797,5 396,5 1176
    5,07 2397 914,6 539,2 1624
    6,07 3032 507,9 573,4 1350
    7,12 1977 1018,4 580,1 1440
    8,18 2445 1400 727,7 1910
    9,18 3040 1400 928,9 2078
    10,23 3333 1400 565,6 1269
    11,24 2239 373,2 453,6 1115
    12,24 2131 359,2 437,5 1089
    13,3 2034 344 430,7 1079
    14,3 1922 336,3 432,3 1073
    15,3 1842 329,4 419,3 1069
    16,35 1737 322,1 407,7 1063
    17,4 1639 316,3 366,6 1073
    18,46 1676 659,3 457,5 1182
    19,46 1797 629,9 538,5 1237
    20,51 1149 292,8 434,7 1092
    21,56 1036 292,7 382,4 1053
    22,61 984 291 370,1 1040
    23,66 934 289,8 361,6 1031
    24,72 1237 333,5 337,4 1044
    25,72 1369 1343,5 340,6 1095
    26,72 1571 1400 403,1 1169
    27,78 1842 1400 486,8 1327
    28,78 2185 1400 589,7 1643
    29,84 2695 1400 853,2 2255
    30,84 3364 1400 884,7 2091
    31,89 4078 1400 724,7 1569
    32,95 2896 606,5 554,6 1401
    33,95 2713 651,4 502,8 1227
    34,95 2696 467,9 465,3 1163
    36,02 2759 1400 740,8 1894
    37,03 3016 1400 933,3 2126
    38,03 3296 1400 812,4 1653
    39,09 3127 1400 477,9 1160
    40,09 3042 1400 585,2 1569
    41,14 3169 1400 827,9 1798
    42,19 2930 460,7 519 1195
    43,24 1348 293,4 406,3 1092
    44,3 1033 292,8 381,8 1057
    45,3 1005 291,4 362,3 1044
    46,35 952 290,5 361,7 1034
    47,4 1619 309,8 351,7 1040
    48,45 1324 296,9 370,8 1050
    49,5 1180 293,2 378,9 1050
    50,56 1234 523,3 336,2 1089
    51,56 1480 1378,7 374,2 1144
    52,62 1753 1400 456,5 1279
    53,62 2062 1400 544,2 1521
    54,62 2446 1400 711,5 2036
    55,67 3063 1400 855,7 1936
    56,72 3713 1400 776,5 1827
    57,77 3057 940,8 583,8 1430
    58,82 2749 1400 866,1 2104
    59,87 3069 1400 961,6 2181
    60,92 3355 1400 614,4 1398
    61,98 1973 321,5 476,5 1140
    62,98 1059 292,5 377,4 1076
    64,04 1004 292,3 370,4 1053
    65,04 983 290,2 360,8 1040
    66,08 930 289,9 359,6 1034
    67,14 895 288,2 348,7 1031
    68,14 862 287,5 345,4 1028
    69,2 839 287,2 357,1 1024
    70,2 815 287,2 343,1 1024
    71,2 792 287,5 340,4 1021
    72,27 799 287,2 335,3 1021
    73,27 801 287,2 338,7 1021
    74,32 801 287,2 342,4 1018
    75,32 798 287,2 344,1 1018
    76,38 796 287,2 335,7 1018
    77,39 800 287,5 338,7 1021
    78,38 798 287,2 343,3 1021
    79,43 803 287,5 345 1021
    80,48 798 287,5 343,1 1018
    81,53 814 287,2 349,2 1018
    82,59 792 287,5 340,7 1018
    83,59 795 287,5 344 1018
    84,64 800 287,5 342,4 1018
    85,71 794 287,5 341,6 1018
    86,71 797 287,2 348,3 1018
    87,76 793 287,5 349,1 1018
    88,82 799 287,5 344,5 1018
    89,82 802 287,5 351,6 1018
    90,87 803 287,2 342 1018
    91,93 808 287,5 345,7 1018
    92,93 799 287,2 335,7 1018
    93,99 800 287,5 342,8 1018
    94,99 799 287,2 353,3 1018
    96,04 804 287,2 347,1 1018
    97,09 794 287,2 349,5 1018
    98,14 794 287,2 351,9 1018
    99,19 799 287,5 350,4 1018
    100,25 782 287,2 346,3 1018
    101,25 796 287,2 349,6 1018
    102,31 795 287,2 351,6 1018
    103,31 801 287,5 344,5 1018
    104,36 822 287,2 357,2 1018
    105,41 809 287,5 338,2 1018
    106,46 804 287,5 355,7 1018
    107,52 805 287,5 348,7 1018
    108,52 801 287,2 354,6 1018
    109,52 806 287,5 341,5 1018
    110,58 807 287,5 348,4 1018
    111,58 800 287,5 351,2 1018
    112,64 800 287,5 355,9 1018
    113,64 799 287,5 346,9 1018
    114,7 805 287,2 346,6 1018
    Pozdrawiam
    Sebastian

  8. #18
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał danus77 Zobacz post
    @jarek1986 to zrób swoje logi a ja wrzucam swoje:

    FESExp_1107300735_ALFA 166 '03 2.4 JTD 20V_File1 obroty.zip

    Edit.:
    @grosii na brudnego egr'a bym nie stawiał, bo ja u siebie miałem całkowicie zapchane wszystkie jego kanały i nie miałem żadnych objawów. Różnica po wyczyszczeniu jest taka, że na zimnym silnik po odpaleniu delikatniej pracuje.
    ale jak bedzie otwarty cały czas (zatarty a lubią w 2.4 20V i 1.9 16V) to bedzie dup... bo silnik dostaje spaliny do kolekora a i z wolnych obrotów nie ma co turbiny napędzić

  9. #19
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo Stelvio 2.0 280KM Q4
    Postów
    106

    Domyślnie

    moze byc i egr i oby tylko to

    ---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:39 ----------

    do 2500 jakby go cos blokowało nie kopci, noga na gaz i mozna czekac az mu sie załączy od 2500, a póżniej rakieta do czerwonego...

    ---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:41 ----------

    błędów na kompie żadnych.
    Pozdrawiam
    Sebastian

  10. #20
    Użytkownik Pasjonat Avatar danus77
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Bełchatów
    Auto
    Alfa Romeo 166 2.4 jtd 20V Sportronic '04r
    Postów
    3,286

    Domyślnie

    @snogas wstaw te wyniki jako załączniki to się je wczyta do fesa, a tak to pół strony nie wiadomo czego.
    W 99% jtdm'ów jeśli EGR nie był czyszczony to może się nie domykać a i tak nic to nie zmienia, bo kanały dolotowe na kolektorze pod klapą gaszącą są tak zapchane sadzą, że nie mają żadnej przepuszczalności (u siebie żeby to wyczyścić musiałem używać małego młoteczka i przecinaka).
    Edit:
    Jak już dzielisz pomiary na grupy to rób to parami, bo innacze się to kupy nie trzyma :
    1. Engine speed, Desired intake air quantity, Intake air quantity
    2. Engine speed, Desired boost pressure, Boost pressure





    Ostatnio edytowane przez danus77 ; 08-03-2012 o 21:50
    Ze względu na klauzulę sumienia mogę odmówić pomocy....
    były Fiat 126p; Honda Accord Mk4 FL 2.0 B+G; Opel Vectra 1.8 CD B+G ; Fiat Punto II 1.2 8V B+G
    jest Alfa 166 2.4 jtd '04...jak przystało na fana motoryzacji
    Opel Astra J B14NEL - pożeracz korków
    http://chomikuj.pl/danus77

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 16-12-2014, 15:02
  2. Brak mocy, megaspalanie, brak obrotów, kłęby dymu JTD
    Utworzone przez pittlodz w dziale 166
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 19-06-2014, 16:47
  3. Brak mocy powyżej 3 tys. obrotów
    Utworzone przez Deamian w dziale 156
    Odpowiedzi: 38
    Ostatni post / autor: 16-10-2012, 21:54
  4. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 02-11-2011, 18:37
  5. Brak mocy pow 2500 obr/min 2.0 TS
    Utworzone przez alfaaa w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 10-02-2010, 16:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory