Strona 2 z 3 PierwszyPierwszy 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 24

Temat: Części od 1.4 1.6 boxer do 1.7 boxer. Troche pytań co do naprawy

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar 1990mb
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Jarocin/Poznan, Poland, Poland
    Auto
    [Była] Alfa Romeo 145 TD 96 r.; [Jest] Alfa Romeo 147 07 r. 1,6 T.S. ; Alfa Romeo 145 1,9JTD++ 99r.
    Postów
    1,111

    Domyślnie

    1. zalezy co chcesz robić, zarówkę da sie wymienić bez zdejmowania, ale jesli jakieś poważniejsze naprawy to trzeba sciagac.
    2. da się naprawić podświetlenie zegarów. poszukaj na forum, na pewno jest do tego instrukcja, temat wałkowany milion razy,
    3. wycieraczki sa zintegrowane z piórami. Mozesz wymienić same gumki, albo zakupić całe wycieraczki np takie: http://allegro.pl/ramie-ramiona-wyci...150283191.html

    oczywiscie zycze powodzenia w naprawach. przedstaw równiez auto w dziale 'nasze belle' i zapodaj foty,
    pozdrawiam 1990mb - Michał
    Masz zniszczony lakier w swoim aucie???
    Chętnie pomogę
    Szczegóły:
    http://www.forum.alfaholicy.org/wiel...ml#post1379105


  2. #12
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    wycieraczki mam identyczne i to fatalne rozwiązanie jest. bo ciężko znaleźć pióra dobre. znalazłem na docinkę pióra 600mm grafitowe, zamocowałem je deko za daleko (one są na plastikowej prowadnicy a ja zamocowałem pod nią) to mi zaczepy wyrzeźbiły szybę i mam rysę na 30cm :/ teraz zmieniłem na inne, nieco grubsze, firma noname kosz 8zl za 2 i też coś piszczy i albo pióro o podszybie albo coś znowu szlifuję szybę....

    podświetlenie zegarów da się zrobić samemu. żarówki 1.2w te najmniejsze z wąsem, poszukaj bo jest temat gdzie się to odkręca i gdzie się naciska maskownicę zegarów by łatwo wyszła (bodajże dodawałem zdjęcia)
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  3. #13
    los3r
    Gość

    Domyślnie

    Co do wyjmowania zegarów, odkręcasz śrubki, których otwory są widoczne w ramce otaczającej zegary we wnęce (chyba 2 śrubki), potem naciskasz tą ramkę mocno palcami w dolnej części i ciągniesz do siebie (są zatrzaski, które dosyć ciężko puszczają, jeżeli masz gumowe rękawiczki, pójdzie dużo łatwiej ) Potem chyba 4 śrubki, na górze i na dole zegarów (widać je) i wyciągasz zegary. Nie ma linki od prędkościomierza, są tylko przewody połączone kostkami do zegarów, więc wszystko łatwo wychodzi. Jak będziesz miał zegary na wierzchu, już ogarniesz temat żarówek Pamiętam, że wymieniałem podświetlenie w zegarach zaraz na początku po kupnie Alfy i nie sprawiło to żadnych problemów. Co do żarówek - kupisz je praktycznie na każdej stacji benzynowej

    W kwestii wycieraczek o wiele lepszym rozwiązaniem niż dokupienie samych piór jest kupno ramion z popularnym zaczepem 'U'. Pasują od Fiata Bravo bodajże, ale na Allegro kilku sprzedawców oferuje komplet opisany już jako do Alfy 145 Muszę się w końcu zebrać, żeby wymienić wycieraczki u siebie

    ---------- Post added at 08:52 ---------- Previous post was at 07:58 ----------

    KLIK - tutorial wymiany żarówek w zegarach z działu Zrób to sam

  4. #14
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał los3r Zobacz post
    W kwestii wycieraczek o wiele lepszym rozwiązaniem niż dokupienie samych piór jest kupno ramion z popularnym zaczepem 'U'. Pasują od Fiata Bravo bodajże, ale na Allegro kilku sprzedawców oferuje komplet opisany już jako do Alfy 145 Muszę się w końcu zebrać, żeby wymienić wycieraczki u siebie
    Ale oryginalne, jednolite ramiona wycieraczek prezentują się o wiele lepiej Wystarczy kupić za kilka złotych same gumy.


  5. #15
    los3r
    Gość

    Domyślnie

    Może i prezentują się lepiej, ale słabiej dociskają wycieraczkę do szyby. Przynajmniej moje

  6. #16
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    gumowe rękawiczki, obcęgi, zagęszczarka do betonu i bukiet konwalii + 4 murzynów do pomocy- co jeszcze jest potrzebne do wyciągnięcia tej cholernej ramki? po odkręceniu śrubek kładziesz dłonie pod zegarami mniejszymi czyli paliwo i temp. i naciskasz w dół i ciągniesz i sama wychodzi potem 4 śrubki, odpinasz 2 kostki i masz delikwenta na stole

    saroo, może i wyglądają ale moje są wyeksploatowane a gumy mam jakieś z tesco widziałem gumy Valeo ale kosztowały 55zł i były za krótkie :/ nie wiem czy by działało coś takiego (kosztowne i trochę głupie) że kupić wycieraczki ze szkieletem i same gumy z nich wyciągnąć a i co do moich to wycierają dobrze
    Ostatnio edytowane przez Jester ; 16-03-2012 o 13:42
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  7. #17
    los3r
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał Jester Zobacz post
    gumowe rękawiczki, obcęgi, zagęszczarka do betonu i bukiet konwalii + 4 murzynów do pomocy- co jeszcze jest potrzebne do wyciągnięcia tej cholernej ramki?
    Zależy czy ktoś do tego umiejętnie podejdzie. U mnie ktoś chyba myślał, że trzeba inaczej i pokruszył przezroczystą osłonę zegarów podważając pewnie ramkę. Wierz lub nie, ale zwykłe gumowe rękawice ułatwiają wyjęcie ramki, która jeszcze nie jest 'wylatana' w zatrzaskach

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar Jester
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wrocław/Włodawa
    Auto
    AR 146 1.4 bx
    Postów
    948

    Domyślnie

    Cytat Napisał los3r Zobacz post
    Zależy czy ktoś do tego umiejętnie podejdzie. U mnie ktoś chyba myślał, że trzeba inaczej i pokruszył przezroczystą osłonę zegarów podważając pewnie ramkę. Wierz lub nie, ale zwykłe gumowe rękawice ułatwiają wyjęcie ramki, która jeszcze nie jest 'wylatana' w zatrzaskach
    to moze ja mam mate gecko zamiast skory i ciezkie dlonie bo ja samimy palcami ja sciagam
    If you just let me I'll find a way
    To ease your mind and for you to stay
    And I will untie all the ropes
    It's hard for me but believe me, I'm trying.

  9. #19
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Tomakt
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16V 95'
    Postów
    354

    Domyślnie

    Pytanko:

    Czy półosie od 1.4, 1.6 boxera pasują do 1.7?
    Czy to ważne czy dawca miał ABS czy nie?

    I czy wybieraki biegów pasują?

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    Czy półosie od 1.4, 1.6 boxera pasują do 1.7?
    Tak

    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    Czy to ważne czy dawca miał ABS czy nie?
    Przy półosiach nie


    Cytat Napisał Tomakt Zobacz post
    I czy wybieraki biegów pasują?
    Mechanizm zmiany biegów jest taki sam


Podobne wątki

  1. Silnik Alfa romeo 1.6 boxer lub cala alfe rozbita z tym silnikiem lub 1.4 boxer
    Utworzone przez Kojocik13 w dziale Kupię części
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 29-02-2012, 20:15
  2. Boxer + Skrzynia z Alfy do 126p zamontowany z tyłu. Kilka pytań.
    Utworzone przez corek w dziale Forum ogólne o Alfa Romeo
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-09-2011, 13:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory