podczas stania w korku lub świateł temperatura rośnie do aż 100 st. po czym uruchamia się wiatrak i spada poniżej 90st. i znowu rośnie. Jest właśnie wymieniona była pompa(wraz z rozrzadem i innymi) i termostat. Może wiatrak coś nie tak?
podczas stania w korku lub świateł temperatura rośnie do aż 100 st. po czym uruchamia się wiatrak i spada poniżej 90st. i znowu rośnie. Jest właśnie wymieniona była pompa(wraz z rozrzadem i innymi) i termostat. Może wiatrak coś nie tak?
a co jest dziwnego we wzroście temp. w korku ?
ale mój kumpel ma te same auro i dochodzi mu tylko do 90st
wszystko jest OK
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
wiatrak ma 2 biegi, pewnie spalil sie bezpiecznik pierwszego biegu. Podjedź z tym do fachowców od klimy i zrobią ci to za grosze.
a nbie da sie samodzielnie tego zrobić??
wg mnie niemożliwe - czasem po prostu musi sie zagrzać i wzrasta pow. 90 a jeżeli koledze nigdy nie pokazuje na wskaźniku np 100 to u niego coś jest nie tak a nie u ciebie. u ciebie reakcja jest prawidłowa - temperatura wzrasta więc wentylator się włącza i schładza i temp spadaNapisał forca
adamodg, u kumpla nie przekracza 90 st. nawet w lecie podczas dłuuugiego korku. A w szkole uczyli mnie że prawidłowa praca silnika jest 87-90. posłucham się ***mach***, bo dwie te same belle nie mogą chodzic inaczej
To niech kolega podepnie auto do kompa i wtedy się mocno zdziwi jaką ma naprawdę temperatureNapisał forca
![]()
Alfa Romeo 75 Turbo 1987
alfa Romeo 75 Turbo America 1990
Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
Alfa Romeo 155 V6 1996
Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995
ja mialem to samo, w korku wzrastala temperatura, włączał sie wentylator (głosno) i po chwili temperatura spadała. Przy okazji nabijania klimy goście wykryli ze pierwszy bieg nie dziala i dopiero jak bardzo wzrosnie cisnienie to włącza sie od razu drugi bieg. Akurat układ chłodzdenia jest w 156 zrobiony po ludzku dlatego nie trzeba jeżdzic z tym do magików od alfy. Przy okazji nabijania klimy naprawili mi to gratis. Prawda jest taka ze w korku nie powinna wzrastac temperatura, jeśli wzrasta to znaczy ze cos jest nie tak. Prawdą jest tez to że wskaznik na desce nie koniecznie pokazuje dobra temperaturę, ale skoro pokazuje że sie temperatura zmienia to znaczy że sie zmienia.