Strona 4 z 26 PierwszyPierwszy 1234567891011121314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 253

Temat: 2,4 JTDM nierówna praca silnika

  1. #31
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar ryki67
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Spod Wawy
    Auto
    159 2.4 JTDM 210KM
    Postów
    389

    Domyślnie

    Cytat Napisał cuoreventi Zobacz post
    Przepustnica to jest w silnikach benzynowych..
    W dieslach jest jedynie klapa gasząca która z wyglądu przypomina przepustnicę, ale spełnia zupełnie inną funkcje i na pewno nie jest przepustnicą.
    Jak się czyści tą klapę gaszącą i gdzie ona jest???

  2. #32
    Moderator Znawca Avatar Artih
    Dołączył
    02 2009
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    Maserati Quattroporte 4.2 V8
    Postów
    1,989

    Domyślnie

    Cytat Napisał Kobieta :) Zobacz post
    Jony88 olej był wymieniany 5 tyś km temu. Lałam półsyntetyk, ale może jej nie służy, może wcześniej był lany inny... sama nie wiem... A jeśli to te popychacze, to czy trzeba je wymienić? Czy mogą sobie tak pukać?

    Do tego silnika leje się olej syntetyczny.
    Olej o większej gęstości może powodować problemy z hydrauliczną regulacją luzów zaworowych.


    Alfa Romeo 145 Boxer 1.7 16V 129KM 1995r
    Alfa Romeo 146 Boxer 1.6 103KM 1996r
    Alfa Romeo 147 Progression 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 147 Distinctive 1.9 JTD-M 16V 140KM 2004r
    Alfa Romeo 155 Super 2.0 TS 8V 144KM 1993r
    Alfa Romeo 155 Super 2.5 V6 12V 165KM 1992r
    Alfa Romeo 156 Distinctive 1.9 JTD 8V 115KM 2002r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 1998r
    Alfa Romeo 156 Q-System 2.5 V6 24V 190KM 2000r
    Alfa Romeo 159 Q4 2.4 JTD-M 20V 210KM @248KM 2007r

    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.4 JTD 10V 150KM 2004r
    Alfa Romeo 166 Distinctive 2.5 V6 24V 188KM 2003r

    Maserati Quattroporte Automatica 4.2 V8 400KM 2008r

  3. #33
    Użytkownik Ogier Avatar admor
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Insignia A20DTH, RX-8 Renesis High Power
    Postów
    178

    Domyślnie

    Może ktoś podpowie konkretnie co może być tak podsumowując powodem nierównej pracy silnika 1.9jtdm 16v 150ps na wolnych obrotach, krótko po odpaleniu, powiedzmy po 5 minutach pracy i z tego co zaobserwowałem to chyba tylko latem. Błędów zero, egr, przepustnica wyczyszczone, dpf działa jak ma. Z góry dzięki za rady
    Ostatnio edytowane przez admor ; 31-05-2012 o 22:18

  4. #34
    Użytkownik Romeo Avatar sickboy
    Dołączył
    09 2008
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 159 1.9JTDm 16V Distinctive 2006r
    Postów
    1,106

    Domyślnie

    admor jak już wszystko sprawdzałeś to sprawdź jeszcze korekty wtrysków . Może któryś wtryskiwacz niedomaga.

    Nero Provocatore - AR159
    Jedna mARka - Jeden Klub - Alfaholicy

  5. #35
    Użytkownik Ogier Avatar admor
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Insignia A20DTH, RX-8 Renesis High Power
    Postów
    178

    Domyślnie

    Dziwne ze to tylko czasami mi się zdarza ale ok sprawdzę na laptopie a ewentualnie zrobię test przelewów

  6. #36
    Użytkownik Rowerzysta Avatar lobov
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    okolice Rzeszowa
    Auto
    była: 156, 159 Jest: Giulietta 1,4 170 Sport i jakieś Audi ;)
    Postów
    399

    Domyślnie

    A u mnie wszystko ok. Wtryski ok, EGR zaślepiony, kolektor wyczyszczony a na wolnych obrotach sobie od czasu do czasu faluje. Doszedłem, że to przy włączonej klimie się tak dzieje - po prostu załącza się sprężarka, wentylator obciąża alternator i obroty na chwilę spadają.

  7. #37
    Użytkownik Ogier Avatar admor
    Dołączył
    07 2008
    Mieszka w
    Świętochłowice
    Auto
    Insignia A20DTH, RX-8 Renesis High Power
    Postów
    178

    Domyślnie

    To u mnie po włączeniu klimy jest spokój tylko na wolnych nie zawsze i jakies pare minut po odpaleniu, troche przejade silnik zaczyna sie zagrzewać i jest ok, zimą tez jest ok

  8. #38
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    139

    Domyślnie

    Troszkę odkopię temat...i jak kolego admor, doszedłeś do przyczyny?

  9. #39
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar tommy-j
    Dołączył
    07 2012
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    159 SW 1,9 JTDm 16v, Fiat Coupe Limited Edition 20VT
    Postów
    50

    Domyślnie

    ja powiem szczerze, że też nie jestem zadowolony z pracy silnika na biegu jałowym. Spodziewałem się wyższej kultury pracy. Po wymianie rozrządu zaczęło się u mnie popiskiwanie - myślę, że na dniach do wymiany pójdzie koło pasowe alternatora.

    michal-ar1, może jakiegoś małego spota zrobimy. Z chęcia porównałbym pracę mojego silnika z innym JTDm 16v.

  10. #40
    Użytkownik Dwusuwowiec
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    Alfa 159 1.9 JTDm 16V
    Postów
    139

    Domyślnie

    Kolego tommy-j można zrobić spot ja też chętnie bym porównał!

Podobne wątki

  1. 1,6 TS nierówna praca silnika
    Utworzone przez czesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 22-11-2010, 21:09
  2. AR [166] nierówna praca silnika 2.4 JTD
    Utworzone przez duda1989 w dziale 166
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 26-04-2009, 20:35
  3. [156] NIERÓWNA PRACA SILNIKA 1.8 TS
    Utworzone przez vr6 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 05-12-2008, 16:54
  4. [166] nierówna praca silnika
    Utworzone przez doktorek w dziale 166
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 07-10-2008, 22:53

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory