Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: [145] Dwójnik(łącznik) spryskiwaczy

  1. #1
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie [145] Dwójnik(łącznik) spryskiwaczy

    Nie dzialaly tylne spryskiwacze, tzn nie dochodzila tam woda. WYmienilem ten lacznik z tylu co jest w bagazniku i o dziwo teraz dochodzi woda, ale tak jakby cisnienie za slabe.. Tzn w ogole nie ma cisnienia... Woda sie delikatnie wylewa tylko. Czego to moze byc wina??

  2. #2
    QBUS
    Gość

    Domyślnie Re: Dwójnik(łącznik) spryskiwaczy

    Cytat Napisał Konrado
    Nie dzialaly tylne spryskiwacze, tzn nie dochodzila tam woda. WYmienilem ten lacznik z tylu co jest w bagazniku i o dziwo teraz dochodzi woda, ale tak jakby cisnienie za slabe.. Tzn w ogole nie ma cisnienia... Woda sie delikatnie wylewa tylko. Czego to moze byc wina??
    Sprawdź tapicerkę pod nogami pasażera za kierowcą czy nie jest mokro. Ja miałem tak samo jak Ty - miałem jakiś łącznik w tylnim słupku zepsuty i większość płynu leciała do środka samochodu.

  3. #3
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie Re: Dwójnik(łącznik) spryskiwaczy

    Cytat Napisał Konrado
    Nie dzialaly tylne spryskiwacze, tzn nie dochodzila tam woda. WYmienilem ten lacznik z tylu co jest w bagazniku i o dziwo teraz dochodzi woda, ale tak jakby cisnienie za slabe.. Tzn w ogole nie ma cisnienia... Woda sie delikatnie wylewa tylko. Czego to moze byc wina??
    powodem moze byc rowniez trojniczek(a tak wlasciwie ta sa zaworki)przedni.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  4. #4
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Cytat Napisał lesio146
    powodem moze byc rowniez trojniczek(a tak wlasciwie ta sa zaworki)przedni.
    jakie zaworki?? Gdzie sa?

  5. #5
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Konrado
    Cytat Napisał lesio146
    powodem moze byc rowniez trojniczek(a tak wlasciwie ta sa zaworki)przedni.
    jakie zaworki?? Gdzie sa?
    przedni jest z prawej strony pod gumowym "trojkatem" ktory jest na laczeniu podszybia i blotnika.zaworki sa dwa jeden na przod i to samo tyl.przedni jest trojniczkiem zarazem.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  6. #6
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Lesio i ten trojnik z przodu moze miec wplyw na cisnienie?? Ze spryskiwaczami z przodu nie ma problemu, cisnienie jest dobre. Moze dysza z tylu zatkana?? Wiecie ile mi policzyli za ten dwojnik w sklepie?? 10zl! To trojnik pewnie ze 20 bedize kosztowal :<

  7. #7
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał Konrado
    Lesio i ten trojnik z przodu moze miec wplyw na cisnienie?? Ze spryskiwaczami z przodu nie ma problemu, cisnienie jest dobre. Moze dysza z tylu zatkana?? Wiecie ile mi policzyli za ten dwojnik w sklepie?? 10zl! To trojnik pewnie ze 20 bedize kosztowal :<
    kupowale pare dni temu,chyba 14 zl.na dzialanie maja wplw oba.jest jeden silniczek ktory kreci sie w lewo lub prawo i aby nie zasysal powietrza np przez przednie dysze jak spryskujesz tyl jest wlasnie zaworek.i na odwrot.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  8. #8
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    ok kupie ten trojnik i sprawdze , ale cos nie wierze ze pomoze

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar gonzo
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Siemianowice Śląskie
    Auto
    Fiat Tipo SW 1.4 T-jet
    Postów
    2,004

    Domyślnie

    ja kupowalem ten trojnik do przodu za jakies 5zl
    mialem tak ze wcale do przodu nie lecialo bo wypadla ta memranka, ale tyl pryskal normalnie...
    po wymianie cisnienie wcale nie jest duze w poruwnaniu do innych samochodow, moze to wina za duzych otworow w dyszach spryskiwaczy :roll:
    Jest Fiat Tipo SW Lounge 1.4 t-jet
    Była 166 FL 2.4 JTD R5 10v Black Metallescente
    Była 145 1.4 TS Edizione Sportiva

  10. #10
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    11 2006
    Mieszka w
    Skawina/obok wsi Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145, 1.4T.S 1997r.
    Postów
    1,276

    Domyślnie

    Gonzo Mi na przod pryska bardzo dobrze, a tyl przed wymiana dwonika w bagazniku nie pryskal w ogole, a po wymianie sie saczy tylko. Tzn ze woda juz doplywa ale cisnienia nie ma . Nie byloby problemu gdyby spryskiwacz byl u gory, ale w Alfach jest na dole...

Podobne wątki

  1. Czy to łącznik stabilizatora??
    Utworzone przez smooder w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 15:52
  2. Łącznik
    Utworzone przez Qki w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 28-09-2011, 14:27
  3. Łącznik vs. półośka.
    Utworzone przez fabick w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 16-12-2010, 13:06
  4. Łącznik tłumika
    Utworzone przez marcin87 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 27-06-2010, 09:53
  5. Łącznik elastyczny
    Utworzone przez Gino w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-03-2009, 09:10

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory