Strona 2 z 2 PierwszyPierwszy 12
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 20

Temat: Jazda alfą do 4tyś obrotów i gaśnie

  1. #11
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    Cytat Napisał Szczepan Zobacz post
    Tego nie wiem, bo ja mam 115... ale można to sprawdzić w EPERZE chyba???
    na ile śrubek przykręcany?

  2. #12
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szczepan
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź, Polska
    Auto
    była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
    Postów
    975

    Domyślnie

    2 śruby


    Moje maleństwo - kliknij na zdjęcie!

    Pomogłem? - kliknij PODZIĘKUJ ZA POST!

  3. #13
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    to bedzie pasować bo nowsze maja na 3

    ---------- Post added at 22:11 ---------- Previous post was at 22:09 ----------

    Cytat Napisał Shenk Zobacz post
    Nie, bez gazu, 160k km przejechane, klimatyzacja, odpalam jak diesla, czyli az kontrolki pogasna
    sprawdź szczelność rury idącej od przepustnicy do filtra powietrza, może jest pęknieta, i przepływka bedzie oszukiwać

  4. #14
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Szczepan
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Łódź, Polska
    Auto
    była: Alfa Romeo 147 jest: BMW 740i
    Postów
    975

    Domyślnie

    Czyli regulator do wzięcia

    Pozdrawiam


    Moje maleństwo - kliknij na zdjęcie!

    Pomogłem? - kliknij PODZIĘKUJ ZA POST!

  5. #15
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Shenk
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 144km (99r)
    Postów
    123

    Domyślnie

    Mam pekniecie, na dolocie powietrza za przyplowoemierzem, w miejscu wypustu odmy ale przed przepustnica, zazolowane, pomimo zaizolowania moze byc to przyczyna?

  6. #16
    Użytkownik Rowerzysta Avatar grosii
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    TLW
    Auto
    AR33 1.5, AR33 1.7, 146 1.7 16v, 156 1.6TS, AR 166 2.4, 166 FL 2.4 jest 159 2.4 TI, Giulietta QV
    Postów
    459

    Domyślnie

    jak jest szczelne to nie...

  7. #17
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Shenk
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Jaworzno
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 144km (99r)
    Postów
    123

    Domyślnie

    jak sie dorobie to wumienie krokowca (wariowal mi juz) i dolot przez to pekniecie i jesli dalej bedzie wystepowac ten problem do bede ciagnal temat bo gdybanie nie ma sensu chyba, ale szeczelnosc zaizolowania sprawdze jutro , dzieki za zainteresowanie i pomoc.

  8. #18
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciekqm Zobacz post
    Elo dziś jadąc alfą w celu jej szybkiego rozgrzania zakręciłem ją do 4 tyś odrotów na drugim biegu i alfa zgasła po przekręceniu kluczyka i odpaleniu za pierwszym razem nie zapaliła ale za drugim ok i marchewka zgasła a że alfę swoją kręciłem pierwszy raz tak wysoko próbę swą powturzyłem i efekt ten sam co to może być chyba że tak reaguję odcięcie sinika na biegu bo jak się zatrzymałem to kręci na postoju do 5200 tyś i jest ok
    Mam ten sam problem A masz też tak, że np jadąc na drugim biegu przy obrotach około 2 tys naciskasz gwałtownie na gaz i mniej więcej przy 3,5-3,8 tys obr/min czuć takie szarpnięcie i Alfa jedzie dalej?

    Regulatora już nie wyczyszczę, bo jakiś matoł przedemną próbował to robić i obrobił całego torxa Macie jakis patent, żeby tą śrubę wykręcić? Myślałem o wykrętaku, tylko dojście kijowe :/

  9. #19
    Użytkownik Pirat drogowy Avatar SilverV6
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Warszawa-Praga
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.5 V6 jest :-D
    Postów
    284

    Domyślnie

    [QUOTE=tomek921;870592]Mam ten sam problem A masz też tak, że np jadąc na drugim biegu przy obrotach około 2 tys naciskasz gwałtownie na gaz i mniej więcej przy 3,5-3,8 tys obr/min czuć takie szarpnięcie i Alfa jedzie dalej?

    Mam dokładnie to samo jadę alfą i okolicach 3500/3800 obrotów czuć zwolnienie i odrazu pszyspieszenie co to może być

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar tomek921
    Dołączył
    08 2011
    Mieszka w
    Częstochowa/Kłobuck
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.9 JTD CF2
    Postów
    906

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciekqm Zobacz post
    Mam dokładnie to samo jadę alfą i okolicach 3500/3800 obrotów czuć zwolnienie i odrazu pszyspieszenie co to może być
    Prawdopodobnie to właśnie wina regulatora ciśnienia. U mnie to bardzo czuć, tak że z fotela wyrywa jakby na chwilę zgasła a później leci pełną mocą, przez co już od dawna jej tak nie kręcę bo się boję o pasek i korby.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 19-02-2017, 18:31
  2. 1.9 jtd gaśnie powyżej 2 tys obrotów
    Utworzone przez hubus20 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 09-09-2012, 15:40
  3. problem z Alfą. szarpie przy 1,8-2 tys obrotów
    Utworzone przez botticelli w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 24-07-2011, 12:39
  4. Spadek obrotów - Gaśnie.
    Utworzone przez Alanf w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 16-05-2009, 09:06
  5. [159] Kto oglądał na TVN Turbo program Jazda próbna z Alfą 159?
    Utworzone przez csscss w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 28-06-2007, 23:18

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory