Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Temat: 2.0V6 TB nierówno pracuje - skończyły mi się pomysły...

  1. #21
    oMULEc
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Za przewody dałem 380zł z przesyłką po rabacie w reklamowanym u nas autosklepie24. Błyskawicznie chłopaki dostarczyli. To są dedykowane do spidera 3.0
    Czy dobrze pamiętam, że V6 TB ma czujnik iskry na jednym kablu, a do wolnossących nie?

  2. #22
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie, tak miały Gtv i to chyba jeszcze jak były kopułki z palcem. W 166 V6TB są zwykłe przewody bez gadgetów na kablach.

  3. #23
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dobra, wszystko od LPG nowe i uszczelnione.

    I kur...a nie chodzi!!!

    Dalej jak jest zimny to szarpie i nie chodzi samodzielnie. Muszę go przygazowywać. Ale jak spadnie poniżej 1500obr to już wciskanie gazu nie pomaga. Dusi się. Jak już mi się uda go rozgrzać to chodzi dobrze. W sumie nawet tak jak trzeba. Choć przejechałem tylko kawałek więc opieram się na obserwacji na wolnych obrotach. Po przełączeniu na LPG nie równo pracuje i trochę szarpie.
    Podłączyłem jeszcze raz kompa.
    Przepływka wzorowo 16-17kg
    Sonda ok 0,9V
    Żadnych błędów. Choć po przejechaniu paru kilometrów pojawia się P500. Ale olewam to na razie bo pojawiało się to już od dawna.
    Jednak jedno mnie jeszcze zastanowiło. Nie wiem jak na zimnym (sprawdzę jutro) ale na ciepłym FES pokazuje mi temperaturę powietrza prawie 45 stopni.... To dużo ale może ten czujnik jest przy dolocie a tam już jest cieplutko. Co o tym myślicie?

    No i czy jeszcze jakieś pomysły???
    Jutro kupię wszystkie nowe wężyki podciśnienia. Co prawda są dobre ale już kurde wymienię wszystkie na nowe.

  4. #24
    ZBANOWANY Romeo
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    Auto
    166 2.5V6 CF2 4HP20
    Postów
    655

    Domyślnie

    Sprawdzałeś rozrząd? Nie jest tak wymagający jak w przypadku wolnossących V6 DOHC, ale mógł przeskoczyć o ząbek albo dwa

  5. #25
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie biorę pod uwagę takiej opcji. Zrobiłem na nowym rozrządzie ~40 tys. To za wcześnie. Nie mógł sobie tak przeskoczyć przez noc
    Nie mam konkretnych pomysłów.... Zaczynam szukać po omacku... Zaglądam wszędzie i sprawdzam wszystko - i nic. Jutro znowu popatrzę parę godzin pod maskę.....

  6. #26
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Sonda ok 0,9V
    Stoi?
    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    Jednak jedno mnie jeszcze zastanowiło. Nie wiem jak na zimnym (sprawdzę jutro) ale na ciepłym FES pokazuje mi temperaturę powietrza prawie 45
    To dobry trop
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

  7. #27
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    Czasami jest tak że coś co założysz nowe już jest zapsute. Szczerze nie wydaje mi sięzeby czujnik robił takie spustoszenie. Dlatego na spokojnie przeanalizowałbym problem od początku tak jakby dopiero wczoraj się to stało i miałbyś zacząć wszystko od początku.

    Kiedys regenerowałem alternator po kilku tys zaczęło mi coś jęczeć ale tak sie niosło że juz wymieniłem wszystkie rolki na pasku urządzeń pomocniczych i kombinowałem na 1000 sposobów a nawet za pompę CR chciałem się wziąść. Wrcóciłem do alternatora mimo że był robiony pare tys km wczesniej i nie dopuszczałe,m myśli że to on mógł paść dlatego na spokojnie spr wszystko jeszcze raz jakby problem pojawił się wczoraj

  8. #28
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dobra rada pampik ale i tak nie wiem co to może być.

    Cierpiąc na bezsenność przez tą temperaturę dzisiaj przed pracą podłączyłem zimne auto pod kompa. 19 stopni temp. powietrza. Czyli to nie to.
    Ale odpaliłem auto. Potelepał i zgasł. Kąt wychylenia przepustnicy około 5stopni i krótko przed zgaśnięciem do 8 stopni. Widać ECU go ratuje przed zgaśnięciem. Z dwie takie próby (wzystko bez gazu) i cholera troche szarpał ale nie zgasł. Takie telepanie silnika w granicach rozsądku. Silnik zimny. Sonda lata około 0.3 do 0.9V. A po chwili (nie wiem, może minuta) zaczął chodzić równo.... Szczęka mi opadła...
    Żadnych anomalii w odczytach się nie dopatrzyłem.
    Na lpg nie chodzi. tzn szarpie telepie.

  9. #29
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kelpin
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Wawa
    Auto
    była AR 166 3.0 V6 Sportronic, Jest Camaro.
    Postów
    597

    Domyślnie

    A może zwróć uwagę właśnie na ECU? Może warto zobaczyć w jakim jest stanie. W alfie nie słyszałem o takim przypadku, ale w Mitsubishi 3000GT jest taka wada, że po kilku latach kondensatory wylewaja na płytke i silnik głupieje tzn. albo nie odpala, albo ledwo chodzi (telepie) albo chodzi 2-3 minuty i gaśnie (tak właśnie ma mój kumpel). Nie wiem gdzie jest ECU w V6TB ale może warto zajrzeć.

  10. #30
    Administrator Quadrifoglio Verde Avatar Piotriix
    Dołączył
    10 2005
    Mieszka w
    PL
    Auto
    Alfa psuje się w dniu zakupu i ten stan trwa aż do dnia sprzedaży.
    Postów
    7,535

    Domyślnie

    Jakie czasy PB masz na rozruchu?Na zimnym?
    Zrobiłeś adaptacje przepustnicy po odpieciu klemy?

    ---------- Post added at 09:19 ---------- Previous post was at 09:10 ----------

    Cytat Napisał kelpin Zobacz post
    że po kilku latach kondensatory wylewaja na płytke
    Kondesatory tracą swoją pojemność i mitsu miało z tym spory problem

    ---------- Post added at 09:21 ---------- Previous post was at 09:19 ----------

    Cytat Napisał marek230482 Zobacz post
    przed pracą podłączyłem zimne auto pod kompa. 19 stopni temp. powietrza
    Rano we Wrocku miałeś tak ciepło aż 19 st.?
    U mnie jest 8st
    Kto chce szuka sposobu,
    kto nie chce szuka powodu.
    155 V6 LPG-163 KM-była
    156 V6 LPG-190 KM-była
    147 2.0TS 150 KM Selespeed LPG.-była
    166 2.0 V6 TB -215 KM- LPG-była
    Giulietta 1.4 TB -207KM -LPG -jest

    Lancia Delta 1.8 TBI 283KM -jest

Podobne wątki

  1. [GTV] 2.0V6 TB nierówno pracuje - skończyły mi się pomysły...
    Utworzone przez marek230482 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 04-05-2012, 19:29
  2. Kopci na czarno, nierówno pracuje 2.0V6 TB
    Utworzone przez 8rafal4 w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 26-09-2010, 10:45
  3. Alfa 156 1.6 nierówno pracuje
    Utworzone przez rafalvergil w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 07-09-2010, 16:30
  4. [GTV] V6 Turbo - kiedy silnik się rozgrzeje pracuje nierówno
    Utworzone przez kerim26 w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 05-08-2010, 10:23
  5. [33] Silnik ciężko odpala i nierówno pracuje na wolnych obro
    Utworzone przez scorpion1236 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 19-08-2009, 18:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory