Strona 3 z 6 PierwszyPierwszy 123456 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 51

Temat: Strzelający ogranicznik

  1. #21
    wojtekml
    Gość

    Domyślnie

    Chyba się skuszę bo u mnie też strzela od strony kierowcy niemiłosiernie że aż wstyd czasami drzwi otworzyć

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    mazowieckie/łódzkie
    Auto
    AR 147 1.6TS 105KM
    Postów
    212

    Domyślnie

    Cytat Napisał pampik Zobacz post
    No i ja zrobiłem tak jak napisałem. Ogranicznik zregenerowany
    Już nie strzela :d :d Zrobiłem podobnie jak kolega wyżej wybiłem stary trzpień rozwierciłem i nabiłem dobraną śrubę. Dobrana tak ciasno że nawet nie spawałem.

    Załącznik 55998 na czarno nowy trzpień i podkładka na zielono

    Śrubę po prostu wbiłeś na chama, czy najpierw zerwałeś z niej gwint? Dobrze widzę na zdjęciu, że wbity jest tylko trzpień, nie ma nawet główki śruby(urwana, ucięta, a może jest od spodu i nie widać na zdjęciu?;p)
    Szkoda, że nie ma trzymania z obu stron, ciekawe czy przypadkiem szybko się nie wyrobi, zacznie latać w otworze i znajome dzwięki powrócą

  3. #23
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    główkę śruby i gwint obciąłem. A tulejka zrobiona że śruby jest wprasowana bo wbić nie dało rady. Nie ma zabezpieczeń po prsotu wbite i tak siedzi. Jak sie wyrobi to kupię nowy a na razie będzie tak i przypuszczam że wytrzymie wiecej jak ori bo nie ma tam miedzianych tulejek i plastikowych podkładek. A w razie gdyby wystarczy cyknac migomatem ale nie robiłem tego bo łatwiej będzie zdemontować gdyby coś kiedyś.....

  4. #24
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    a nie lepiej tam srube z gwintem dac jakas i to zakrecac nakretka potem w razie czego wymiana zajmie malo czasu

  5. #25
    Użytkownik Fachowiec Avatar pampik
    Dołączył
    11 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    była - AR 166 2.4 JTD / 159 1.9 JTDm 16V 07r - jest 159 2.4 210 :)
    Postów
    2,172

    Domyślnie

    skoro tulejki sie wyrabiaja to gwint na śrubie podda sie znacznie szybciej a co za tym idzie szybciej pojawi sie luz. Zobaczymy jak długo powiekuje moja regeneracja jak padnie to napiszę

  6. #26
    Użytkownik Rowerzysta Avatar koniu031
    Dołączył
    02 2012
    Mieszka w
    Września
    Auto
    Alfa 156 2,4 20v 175km
    Postów
    300

    Domyślnie

    Ja kupiłem dłuższą śrubę tak żeby kawałek był bez gwintu i właśnie ten kawałek wykorzystałem

  7. #27
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa 147 1.9 JTD
    Postów
    562

    Domyślnie

    a mozna inaczej gruba sruba zgolona z gwintu tak gdzie to pracuje a zostawione z podkladka tylko na nakretke taka nieodkrecalna najlepiej z gory nakrecana kiedys moze na urlopie sie pobawie tym

  8. #28
    Użytkownik Romeo Avatar Abidibi1509
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Świecie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1,9 JTD 150 KM, 147 FL 1.9 JTD 116 KM
    Postów
    2,376

    Domyślnie

    najlepiej wymienić na nowy i po kłopocie. Regeneracje, naprawy, działają na 2 tygodnie i potem problem wraca. Nowy kosztuje ok 100 + wymiana, więc bardziej się opłaca

  9. #29
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    07 2010
    Mieszka w
    mazowieckie/łódzkie
    Auto
    AR 147 1.6TS 105KM
    Postów
    212

    Domyślnie

    Czy bardziej, to już prywatna sprawa.

    Sama śruba droga na pewno nie jest, może nawet znajdzie się coś takiego w garażu. Rozebrać drzwi i tak trzeba. Potem zostaje sprawa z zastąpieniem tej oryginalnej tulejki i zastąpienie jej "czymś", ale dla wielu z nas to w sumie sama przyjemność tak pokombinować

    Cieszę się, że pojawiają się jakieś domowe sposoby na walkę z tym uciążliwym, aczkolwiek nieszkodliwym przypadkiem, jakim jest ten ogranicznik

    Cytat Napisał zasit Zobacz post
    a mozna inaczej gruba sruba zgolona z gwintu tak gdzie to pracuje a zostawione z podkladka tylko na nakretke taka nieodkrecalna najlepiej z gory nakrecana kiedys moze na urlopie sie pobawie tym
    Nie wiem tylko jak uda Ci się wsadzić taką śrubę(jeśli ma siedzieć sztywno), bez zerwania gwintu. Chyba żeby mieś taką śrubę, zeby była gładka w miejscu przechodzenia przez ogranicznik(tulejka), a tylko koniec mieć nagwintowany, ale o mniejszej średnicy niż reszta śruby - tam dałoby się nakrętkę i podkładkę i teoretycznie by śmigało Jak długo, to już można dywagować...

  10. #30
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Lepiej kupić śrubę która jest tylko częściowo nagwintowana. Wtedy nie byłoby potrzeby zdzierania gwintu itp. Wystarczyłoby tylko dociąć śrubę na długość.

Podobne wątki

  1. Strzelający przegub - pomoc w diagnozie.
    Utworzone przez grabsoon w dziale 147
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 23-07-2013, 17:54
  2. Strzelający automat 4HP20
    Utworzone przez Nikifor w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 23-02-2011, 11:28
  3. [164] skrzypiący/strzelający pedał sprzęgła
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 08-07-2010, 21:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory