Witam.
Czy istnieje jakaś metoda na ustalenie sprawności przegubów?
Przy ruszaniu na skręconych kołach dochodzi do mnie strzelanie (chyba z okolicy półosi).
Nie udało mi się jeszcze ustalić czy strzelanie jest tylko przy skręconych w lewo czy tylko przy skręconych w prawo.
Czy prawdą jest, że jak strzelanie dochodzi przy skręconych w lewo kołach to do wymiany jest któryś z przegubów po prawej stronie (i na odwrót)?
Czy prawdą jest, że 147 1.9 JTD 8v 115 KM posiada dwa przeguby na stronę (wewnętrzny bliżej silnika i zewnętrzny bliżej tarcz hamulcowych) ?
Czy obecność smaru na gumowej osłonie przegubu świadczy o awarii samego przegubu? Czy może wystarczy wymienić samą osłonę?
Czy prawdopodobieństwo awarii przegubu zewnętrznego jest większe od awarii przegubu wewnętrznego? Macie jakieś doświadczenia/statystyki awarii przegubów? Co "siada" częściej?
Czy po wymianie przegubu(-ów) wymagane jest ustawienie zbieżności kół?
Z góry dziękuje za wszelkie informacje z dziedziny wymiany przegubów![]()