Strona 6 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 51 do 60 z 67

Temat: Tarcze naiercane-nacinane vs. zwykłe pełne

  1. #51
    Użytkownik Znawca Avatar kylo1986
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    166 2.4 20v Fl x2, 159 1.9 8v
    Postów
    1,990

    Domyślnie

    Cytat Napisał michal_lc4 Zobacz post
    Kupcie sobie niedowiarki Brembo,przecież ma tak doskonałą opinie. Tylko 99% z piszących tu o klockach ceramicznych i braku różnicy w nawiercanych dyskach nie ma pojęcia że Brembo oferowane w polsce jest robione w tej samej fabryce co Mikoda i z tego samego odlewu żeliwa. A najlepiej do 156 założyć tarcze od tjunera co robi wózki pow. 500 koni. Pany wszystko jest do czegoś,bez jaj
    Ja to wiedziałem przy kupnie tarcz do skody, różny jest tylko wzór nacięć- obróbka (jak szukałem to można to w 5 minut znaleźć w czeluściach internetu), po za tym Mikoda jak się do nich napisze może wykonać nacięcia identyczne jak na Brembo, przynajmniej tak było dwa lata temu, a teraz pytanie dlaczego na Mikodach hamuje tak samo jak na normalnych, a na Brembo staje dęba w ogólnym przekonaniu
    Byc moze teraz jest inaczej i obie firmy odlewają w innych miejscach, ale coś się mi nie wydaje
    Jak dla mnie to żeby gały na szybie lądowały przy hamowaniu to trzeba zmienić wszystko przy kołach, tarcze na większe i zaciski z większą ilością tłoczków, na fabrycznej podstawie cudów nie ma

  2. #52
    BajduS
    Gość

    Domyślnie

    To że Brembo i Mikoda robią tarcze w jednej fabryce to nic nie znaczy.. Każda z tych firm daje swoje specyfikacje "do tej samej fabryki" fabryka ma jedynie wykonać produkt zgodnie z wypracowanymi przez inżynierów schematami w określonej tolerancji, wiec to ze sa produkowane w tym samym miejscu nie znaczy ze są takie same . Spinasz się o tjunera .a kto jest lepszym autorytetem tjuner z doświadczeniem w mocnych autach czy mietek z garażu?... Twój sarkazm "
    A najlepiej do 156 założyć tarcze od tjunera co robi wózki pow. 500 koni." co najmniej nie ma sensu ja tylko podałem warianty dla mojego samochodu który 500KM nie ma...


  3. #53
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar semri
    Dołączył
    12 2011
    Mieszka w
    Bydgoszczy
    Auto
    166 3.2 V6 Ti
    Postów
    948

    Domyślnie

    Ja słyszałem że Mikoda robi tarcze dla EBC. Ogólnie nikt nie chce się przyznać kto robi EBC.

    Wysłano za pomocą myśli z SGS2
    Alfa Romeo 166 V6 3.2 Ti
    Alfa Romeo 166 2.4 JTDm 20V
    Alfa Romeo 156 SW 2.4 JTDm 20V 228KM 460Nm - wspomnienie

  4. #54
    Użytkownik Znawca Avatar michal_lc4
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    159 Ti 2.4JTDm/200 KM '09
    Postów
    1,023

    Domyślnie

    Nie no bez jaj,nie możliwe że hamuje na Mikodach tak samo jak na normalnych. Osobiście zmieniałem na Mikody w swojej 156 z normalnych tarcz i jest przepaść miedzy tymi tarczami na korzyść Mikody. Znajomemu zmieniałem tez w Vectrze na Mikody i tak samo zadowolony jest.

    Z całym szacunkiem nie spinam się o tjunera ale opinie takich osób są nie miarodajne do auta typu 156 z seryjnym silnikiem, tjunerzy mają wyobrażenie z samego założenia że tarcze muszą być ze spieków i klocki ceramiczne bo w ich głowie siedzą silniki < 500KM
    Ostatnio edytowane przez michal_lc4 ; 23-05-2012 o 16:20

  5. #55
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Postów
    46

    Domyślnie

    Cytat Napisał drift-r Zobacz post
    A w 156 1.8TS masz tarcze wentylowane? Jeśli nie to różnica jest po zmianie na mikodę.
    Mam tarcze lite i na takie chcę zmienić.

  6. #56
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Pytałem o to czy wentylowane czy nie? Jeśli nie są wentylowane to lepiej wymienić na wentylowane bo przynajmniej po kilku dobrych hamowaniach będziesz jeszcze miał działające hamulce. Swoją drogą dziwne, że przy silniku 1.8 w 156 były montowane tarcze niewentylowane a np. w 147 1.6 wentylowane. Właśnie z tego względu brat w swojej 156 zmieniał tarcze.

  7. #57
    klekot ™ gorol Quadrifoglio Verde Avatar bocian
    Dołączył
    04 2009
    Mieszka w
    SD ( Dąbrowa Górn. )
    Auto
    156 1.6 TS , GT 1.9 JTD ,159 SW Ti 2.0 jtdm , Volvo 4.4 V8 , Jeep GC WK2 5.7 Hemi
    Postów
    14,782

    Domyślnie

    wymiana na went wiąże się z koniecznością wymiany zacisków
    ja w 156 zostawiłem zaciski pod lite tarcze i założyłem mikody gt też lite i była spora różnica

    no ale każdy zrobi co będzie chciał i już








  8. #58
    ViP Maniak resoraków Avatar maciekk
    Dołączył
    12 2008
    Mieszka w
    brzesko
    Auto
    156 2.5V6 i 147 1.6 Ts
    Postów
    733

    Domyślnie

    lite tarcze przy konkretniejszym hamowaniu nie beda hamowac nie ma odprowadzenia temperatury i tarcza sie przegrzewa hamulec robi sie tępy i nie hamuje i w takiej sytuacji wjedz jeszcze w kauze i masz tarcze do wymiany
    o co k'mon???

  9. #59
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    dolnośląskie
    Auto
    Alfa Romeo 156 1.8 TS DOBRY ROCZNIK 2000
    Postów
    46

    Domyślnie

    Mam tarcze niewentylowane,lite.Działają bardzo dobrze, tylko już mocno zjechane.

  10. #60
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    Cytat Napisał bocian Zobacz post
    wymiana na went wiąże się z koniecznością wymiany zacisków
    ja w 156 zostawiłem zaciski pod lite tarcze i założyłem mikody gt też lite i była spora różnica

    no ale każdy zrobi co będzie chciał i już

    Już sobie przypomniałem... tarcze brata to rzeczywiście niewentylowana Mikoda GT(Bozarto). Sam je nawet od Kuby odbierałem.
    Tak czy siak jest różnica w hamowaniu a to najważniejsze.

    Cytat Napisał dylak Zobacz post
    Mam tarcze niewentylowane,lite.Działają bardzo dobrze, tylko już mocno zjechane.
    Jeśli jeździsz spokojnie po mieście to hamulce niewentylowane wystarczą. Jednak jeśli przejedziesz się trochę ostrzej, to zauważysz że szybko stracą na wydajności hamowania.
    Ostatnio edytowane przez drift-r ; 23-05-2012 o 19:08

Podobne wątki

  1. [159] Nawiercane i nacinane tarcze w 159
    Utworzone przez Marcinks w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 11-10-2014, 14:56
  2. [146] Hamulce-tarcze nacinane,nawiercane-czy warto?
    Utworzone przez dareme89 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 19-05-2008, 18:34

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory