Strona 8 z 9 PierwszyPierwszy 123456789 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 71 do 80 z 85

Temat: Tuleje poliuretanowe

  1. #71
    Użytkownik Świeżak Avatar DominikWrc
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Łódź
    Auto
    na razie Abarth
    Postów
    79

    Domyślnie

    Witam wszystkich Alfisti
    Jak to często pewnie bywa jak coś się zaczyna to od zawieszenia. Mam do zrobienia trochę z tyłu w 156 i bardzo mnie korci Strongflex czerwony. Jak się sprawują te tulejki? Ma ktoś może tył z czerwonego? Niestety w ofercie na stronie mają tylko tulejki do poprzecznych (brakuje tego do zwrotnicy i wzdłużnych - chyba że jest coś na życzenie).

  2. #72
    emiloss19
    Gość

    Domyślnie

    ja mam na sprzedaz nowe tuleje PU czerwone na gorny zawias
    http://allegro.pl/alfa-156-147-tulej...446844013.html

  3. #73
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Do zwrotnicy jest na życzenie o ile jest takie same jak w 147.. bo sam im wysyłałem do zrobienia żeby dodali do oferty.. a "cukierek" do wzdłużnego również wysłałem im wahacz i jest w trakcie tworzenia.. jednak poinformował mnie że to będzie grubsza sprawa i na "cukierka" przyjdzie trochę poczytać.. więc jeśli o tył chodzi to wszystko da się wymienić na poli prócz tego "cukierka".. ja mam żółte na całym aucie.. i polecam jest super.. przejechane 20 000 km..
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  4. #74
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko Biala
    Auto
    AR 159 1.8 MPI + LPG Landi Renzo
    Postów
    57

    Domyślnie

    Cytat Napisał janusz_w5 Zobacz post
    no jak PU maja byc na 10 20 tys to nie ma to większego sensu. z tego co wiadomo to ma być na "wieki"
    na wieki to na pewno nie będzie, przednie dolne przednie, to jakieś "druciarstwo" na potęgę i nie mają prawa przetrwać (kupowałem przed rokiem i po 100 km wachacz przesuwał się wzdłuż osi auta) teraz co prawda robią niby z kołnierzem, ale to dalej druciarstwo bo ta tuleja jest w ori zawulkanizowana i ciągnie cały samochód... guma jest zaje.iście rozciągliwa - pamiętam jak trudno było ją zerwać żeby zdjąć tuleje...

    a górne, które ostatnio wywaliłem bo sworznie padły i po 10 tysiącach już się wycierają...
    bo poliuretan jest odporny na uderzenia/udarność - nie wiem jak to określić - ale nie na tarcie i też szlag je trafi wczesniej czy później... bolączką oryginalnych górnych jest fakt ze te krzyzyki wewnątrz powodują że kontakt gumy z metalem jest na małej powierzchni i jak się wytrą te krzyżyki to jest luz, który oczywiście się tłucze. To oczywiste... w poli powierzchnia styku jest dużo większa, więc spodziewam się przedłużonej żywotność... a żeby było śmieszniej to wycierają się też na styku poli i tych duzych podkładek...

    ale nie to jest najgorsze w tym wszystkim... bo wszystko się zużywa...
    najgorszy jest primo: fakt ze druciarstwo przedniej tulei dolnego wahacza dowodzi całkowitego lamerstwa kolesi którzy to robią, i secundo: takie zawieszenie nie ma nic wspólnego z hasłem SILENTBLOCK... przyspiesza zużycie innych elementów zawieszenia jak gałki, które jak wiadomo nie wszyscy regenerują bo to już większa ingerencja w materię, oraz znacząco pogarsza komfort jazdy
    podziwiam kolegę który ma żółty PU w całej 147 i jeszcze niskoprofilowe opony... ale może jeździ na krótkich trasach, albo może po dobrych drogach...
    moja żona nie rozmawia że mną jak jadę więcej niż 120km/h... nie żeby nie chciała... ale krzyczeć nie zamierza.
    ja sie z Pu wyleczyłem.
    rd

  5. #75
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Co mają elementy PU do hałasu w aucie? Nie za bardzo czaję o co ci chodzi? może i nie na wieki ale elementy z PU przeżyją kilkukrotnie elementy gumowe. Fakt tłumienie drgań jest gorsze ale nie trzeba non stop remontować zawiasu! A tak BTW to sworznie w wahaczach z PU żyją dłużej niż na zwykłych gumach!!! Z PU mam do czynienia w pracy...
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  6. #76
    Użytkownik Znawca Avatar wheelerwasp02
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6TS 120KM
    Postów
    1,544

    Domyślnie

    Do tego mam jeszcze gwint i jak dla mnie jest ok.. komfort jest przyzwoity.. auto jest do jazdy na codzień.. robię nim między 20 000 a 30 000 rocznie póki co nic się nie tłuczę, hałasów brak.. prowadzi się super..

    jeżdzę po każdych drogach.. ale wiadomo trzeba mieć głowę na swoim miejscu.. nawet na standardowym zawiasie w wielu miejscach nie pojechałbym szybciej niż ograniczenie pozwala i podobnie na tym zawiasie.. gdzie jest poligon to 50 km/h a gdzie można przycisnąć i jakiś fajny zakręcik jest to ogień i wszyscy znikają ;D zwłaszcza w zakrętach nikt się tak nie trzyma drogi..

    Więc ja kolego decumanus nie wiem jakie minusy w tym widzisz kiedy są same plusy

    ps. z tym krzyczeniem też nie wiem o co kaman.. bo 147 jest u mnie świetnie wygłuszona pod audio, dodatkowo jak mówię nic nie hałasuje, nic nie tłuczę.. czy jadę 50 czy 150 normalnie się rozmawia
    Pozdrawiam Kuba



    Pomogłem kliknij "Podziękuj"

  7. #77
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Mam zolte na przodzie i jakos duzej roznicy nie czuje od oryginalu ale moze dlatego ze jest przyzwyczajony do twardego ;] co do przednich dolnych to fakt... niestety, nowe rozwiazanie nie jest wcale lepsze... a co do wycirania to wypadaloby co 1000km rozebrac zawias i nawalic kilo smaru
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #78
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar Obi.Wan
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Jarocin
    Auto
    AR 156 1.8TS
    Postów
    319

    Domyślnie

    u mnie jak się wyniją górne tulejki to dokupie zwykłe gumy ale te metalowe sworznie dorobie i wszystkie powierzchnie będą szlifowane więc też powinno to dużo dać, jest większa gładź i nie będzie tak obicierało gumy, osobiście poliuretanowe tuleje jakoś mnie nie przekonują. A dolne wahacze fakt lipa jakich mało jak się rozjadą to podczas ruszania albo to jest najgorzej na rozwalonym dolnym wahaczu.

  9. #79
    Użytkownik Alfista Avatar tomaz
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Poznań
    Auto
    166 3.0V6 Sportronic | szybkie daily
    Postów
    4,455

    Domyślnie

    Cytat Napisał ssman122 Zobacz post
    Co mają elementy PU do hałasu w aucie? [...] Fakt tłumienie drgań jest gorsze
    ssman czy Ty przypadkiem nie odpowiedziałeś sobie sam na własne pytanie?
    Bo jak dla mnie drgania = hałas.
    Nie jestem ani fanem, ani przeciwnikiem PU - tak sobie czytam, zbieram opinie i wyrabiam sobie własną. Może kiedyś spróbuję. Zastanawia mnie natomiast fakt, że nie słyszałem, żeby jakaś firma w swoich autach sportowych dawała PU na pierwszy montaż.. choćby do takich modeli jak M3, C63 AMG czy nawet Golfa GTI
    166 2.5V6 CF2 Sportronic była | 166 3.0V6 CF3 Sportronic @ 241KM / 291Nm jest
    Moja 166 Grigio Chiaro: http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...ml#post1222435
    Więcej Alfy: https://www.youtube.com/channel/UCA7...kh5YZ4Hy4vTsew
    Szybkie daily: https://www.forum.alfaholicy.org/prz..._s5_tomaz.html


  10. #80
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Nie koniecznie... poli. ma inną charakterystykę niż guma. Jest twardszy i odporniejszy na ugięcia, ścieranie, wybijanie.Fakt więcej drgań przenosi się na karoserie ale ja tego nie odczuwam... A co do pierwszego montażu to odpowiedź jak dla mnie jest prosta... Kasa!!! Po co montować wytrzymalsze elementy na których nie można zarobić? Ładujemy gumę i zapewniamy sobie zbyt na elementy zawieszenia. Myślenie księgowych...
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

Podobne wątki

  1. [147/156]Tuleje poliuretanowe
    Utworzone przez shogunnn w dziale Hamulce i zawieszenie
    Odpowiedzi: 101
    Ostatni post / autor: 16-04-2016, 00:49
  2. Tuleje poliuretanowe alfa 166 2.0 v6 tb
    Utworzone przez tomczi85 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 14-07-2015, 16:35
  3. [159] Tuleje poliuretanowe od POWERFLEX'a
    Utworzone przez por.Jaszczuk w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 11-09-2013, 20:57
  4. tuleje POLIURETANOWE
    Utworzone przez iwona22p w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 07-04-2011, 22:26

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory