Strona 3 z 4 PierwszyPierwszy 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 39

Temat: V6 Stuka po wymianie uszczelki dekla i świec

  1. #21
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Spalanie stukowe nie na jalowych obrotach

    - - - Updated - - -

    Spalanie stukowe nie na jalowych obrotach A panowie z filmu prawdopodobnie uruchamiali po zerwaniu paska rozrzadu(wymieniajac pasek bez wymiany zaworow)

  2. #22
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    Poszedłem nagrać... ale auto już nie odpala :/ No to już kompletnie się dobiłem.

  3. #23
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Cytat Napisał Sudi Zobacz post
    Co do śruby, która przechodzi przez obudowę rozrządu- aktualnie jej nie ma, ale sprawdzałem czy to ma wpływ- nie ma.
    A czy ta śruba nie wpadła w koła rozrządu, Ja miałem taki sam przypadek nieomal nie zerwałem paska rozrządu trzymał suię na jednej nitce

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  4. #24
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    Nie - po prostu złamałem w niej łebek i wkręcić muszę inną.

    Auto z początku odpalało normalnie. Teraz albo w ogóle, albo z pedałem gazu w podłodze i nie przekroczy 700 obr, strzela w wydech itd... Mnie się to w głowie nie mieści już. Jutro od nowa rozbieram pokrywę...albo obie nawet.

  5. #25
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Przeskoczyl na rozrzadzie

  6. #26
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    01 2011
    Mieszka w
    Milicz
    Auto
    jest 156 1,9 power by Cinek 177KM ----> GT power by Cinek 188KM / 380Nm ;-)
    Postów
    1,262

    Domyślnie

    na moje oko też przeskoczył. Coś musiało dostać się w pasek...

  7. #27
    Użytkownik Romeo Avatar -BamBosZek-
    Dołączył
    08 2009
    Mieszka w
    Bielsko-Biała
    Auto
    156 3.0 24v
    Postów
    2,281

    Domyślnie

    Jesli nie ta srubka to w zasadzie nie mialo co sie tam dostac bo obudowy rozrzadu nie rozbiera. Czujnik zegarowy i blokady prawde powiedza ;] no chyba ze po pasku cos bedzie widac... tak czy inaczej kolektor out i kontrola, a podpiales cewki w odpowiedniej kolejnosci ;>?
    Genetics makes the champions, want to compare?!

  8. #28
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    06 2011
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    Od 1998 164 v6 , GT JTD 2004.Volvo V70 2007
    Postów
    422

    Domyślnie

    Cuda....cuda

  9. #29
    Użytkownik Romeo Avatar Andy1970
    Dołączył
    05 2011
    Mieszka w
    Płaza/Chrzanów/Małopolska
    Auto
    164 V6
    Postów
    696

    Domyślnie

    Jaki rozrząd dajcie spokój. Jakie błędy pokazuje ?
    AR 164 3.0 V6 Super 200 KM 1995 http://www.forum.alfaholicy.org/nasz...12v_super.html - ciągle w odbudowie
    AR 156 2.5 V6 - sprzedam części
    AR 164 3.0 V6 - sprzedam części

  10. #30
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    jest: 159 sw 1.9 jtdm 8v by TTC ( 170ps@ 358NM ) HIGH, były: 156 SW V6, 156 SW 2.0 TS
    Postów
    236

    Domyślnie

    Nie wiem czy rozrząd by przeskoczył gdy auto stoi.... To chyba nierealne, bo mówię- wjechałem i było wszystko okej. Zmieniłem i buba.

    Co do błędów - były p300 i p301, ale nie pojawiły się po skasowaniu. Teraz jedynie p100 ( przepływka - a to ciekawe, bo wymiennie z p110 ) i stale od zawsze p1314. Innych nie ma.
    V6 i 3.1 chyba jest błąd złej synchronizacji rozrządu.

    Ja cały czas liczę, że to zawór się zawiesił któryś od jakiegoś kawałeczka gumy, który niepostrzeżenie wpadł. Rozrząd mi nie pasuje, bo nie grzebałem koło paska- owszem... wykręcałem tam śrubę, o której była mowa, ale zrobiłem to nie dotykając paska.

    Co do cewek- ich się nie da chyba w V6 pomylić, bo są b. dobrze opisane. Odepnę jutro cały przód i spróbuję odpalić na 3 garach może faktycznie- zobaczymy...
    Ostatnio edytowane przez Sudi ; 08-07-2012 o 23:23

Podobne wątki

  1. Koszty wymiany świec, uszczelki pod głowicą, filtry, zmiana oleju
    Utworzone przez AlfoholiczkaJa w dziale 147
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 09-06-2015, 11:29
  2. Stuka przy hamowaniu i ruszaniu - po wymianie wahacza
    Utworzone przez LukaSS w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 12-10-2014, 20:11
  3. [146] Po wymianie przegubu coś stuka nadal
    Utworzone przez autista146 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 21
    Ostatni post / autor: 21-02-2011, 22:38
  4. Po wymianie zawieszenia VEMA od Kordi52 stuka dalej - POMOCY
    Utworzone przez tomaszko79 w dziale 156
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 20-05-2010, 14:28
  5. Odpowiedzi: 18
    Ostatni post / autor: 11-10-2008, 15:47

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory