Pokaż wyniki od 1 do 8 z 8

Temat: Bład P0235 i brak mocy

  1. #1
    jar232
    Gość

    Domyślnie Bład P0235 i brak mocy

    Na początku chciałem sie w Wami wszystkimi przywitac
    Od tygodnia jestem posiadaczem Alfy 147 JTD
    Kupilem autko i pojawil sie problem bo autko nie reagowalo wogole na gas i było bardzo slabe.
    Sledzilem tematy na forum, przeszukalem wiele podobnych wątkow ale nigdzie nie znalazlem schematu podlaczenia kabli.
    Ja po podlaczeniu komputera pokazal mi sie blad P0235 i kontrolka check engine swieci mi sie na stale.
    Chcialem sprrawdzic ten czujnik doladowania, ale po dotarciu do niego zauwazylem ze juz ktos tak kombinowal, bo nie ma tam orygilaniej wtyczki tylko 3 kabelki.
    Nie wiem jak powinny byc podlaczone te kabelki do wtyczki
    Prosze o pomoc jaki kolor kobelka powinien byc wpiety we wtyczke czujnika
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1370180.JPG
Wyświetleń:	470
Rozmiar:	185.6 KB
ID:	63868Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	P1370182.JPG
Wyświetleń:	1823
Rozmiar:	166.0 KB
ID:	63869
    Moze ktos z Was mi pomoze
    Z gory bardzo dziekuje za pomoc

    pozdrawiam
    jarek
    Ostatnio edytowane przez jar232 ; 26-07-2012 o 22:46

  2. #2
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Cześć.

    Nie żebym się czepiał ale:
    Warto by przed napisaniem postu, nawet nie używając opcji "Szukaj" rozglądnąć się po forum. Ostatnio były dwa podobne tematy. A dodatkowo jest cały wielki temat o tym mówiący zaraz po wejściu do działu. http://www.forum.alfaholicy.org/147_...ym_zrobic.html 67 stron !
    Nawet nie wiadomo jaki masz silnik poza tym, że JTD. Pewno 8V...
    Zdjęcie owszem jest dokładne, że mrówkę zobaczysz ale dzięki temu nie wiadomo gdzie te kable idą i skąd wychodzą. Może też kable od czujnika wiszą gdzieś w dole za czujnikiem ?
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  3. #3
    jar232
    Gość

    Domyślnie

    Czytalem ten temat ale nie widzialem rozwiazania dla mnie

    Mam silnik 1.9 JTD 8V 115 KM

    a te kabelki dochodza do podlaczenia do czujnika.
    One nie wisza nigdzie gdyz sa polaczone z tymi oryginalnymi od czujnika, jest poprostu popsuta kostka czujnika i zamiast tego sa te kabelki.
    Ja nie wiem jak je podlaczyc zeby nie popsuc czegos.
    Gdybym mial orynalna kostke, ktora wpinam w ten czujnik to nie byloby problemu a tak widac ze ktos kombinowal wczesniej przy tym czujniku i dlatego chcialem zapytac czy ktos wie jaki kolorek kabelki powinienem wpiac w kolejny pin w kostce.

    Te kabelki byly tak lekko wlozone za przy zdejmowaniu obudowy juz sie wypiely i nie zapamietalem gdzie ktory byl ( a moze nie byly wpiete lub zle wpiete)

    Ja rozumiem ze moze nie powinienem zakladac nowego tematu, ale akurat nie widzialem zeby mial ktos podobny problem z popsuta kostka i "golymi" kabelkami

    pozdrawiam

  4. #4
    Użytkownik Pasjonat Avatar @sdero
    Dołączył
    02 2011
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    RAV4 / Ducati Diavel Carbon
    Postów
    3,133

    Domyślnie

    Więc najlepiej będzie jak ktoś mający 8V podeśle Ci fotkę.
    Albo google image
    Chip tuning, EGR off , DPF off, SCR off, Lambda off , modyfikacja dawki startowej oraz inne.

    Więcej informacji: www.conmir.pl, lub Fanpage na FACEBOOK
    Trochę o korektach - > Motoblog - wpływ korekt pod obciążeniem
    Trochę o DPF - > Motoblog - co warto wiedzieć o DPF

  5. #5
    jar232
    Gość

    Domyślnie

    jezli ktos moglby mi przeslac taka fotke z kolorami kabli do podlaczenia to bylbym bardzo wdzieczny

  6. #6
    jar232
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał jar232 Zobacz post
    jezli ktos moglby mi przeslac taka fotke z kolorami kabli do podlaczenia to bylbym bardzo wdzieczny


    udalo mi sie przelozyc czujnik ze Stilo JTD kolegi,
    nie niego moj dzialal bez problemu, u mnie nie dziala zaden

    podejrzewam cos z instalacja

    czy moze jest jakas inna opcja??


    z gory dziekuje za pomoc

  7. #7
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    06 2009
    Mieszka w
    małopolska
    Auto
    Alfa Romeo 147 1,9 jtd 8v 115KM 2003r
    Postów
    162

    Domyślnie

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	zlącze.jpg
Wyświetleń:	1635
Rozmiar:	63.9 KB
ID:	64248

    Widok z przodu samochodu.

  8. #8
    Hala
    Gość

    Domyślnie

    Ja przy spadku mocy i kontrolce CE. Podłączyłem kabel do kompa i co się okazało. Czujnik położenia wału korbowego. Po wymianie tego kabelka auto śmiga jak burza

Podobne wątki

  1. [159] Brak mocy/ utrata mocy/ poszarpywanie
    Utworzone przez chemiczny w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 27-05-2018, 15:36
  2. Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 30-08-2015, 21:02
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 06-01-2015, 23:48
  4. [159] Kompletny brak kultury silnika 1.9JTDM: klepie, brak mocy
    Utworzone przez Maciej69 w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 05-05-2014, 16:43
  5. Bład P0190 i brak mocy
    Utworzone przez tryton w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 28-06-2012, 09:01

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory