blokada blokadzie nie równai róznie to wychodzi
blokada blokadzie nie równai róznie to wychodzi
Kolejna alfa kolejne problemy
- może jakieś logi z FES-a.
- u mnie też błędów nie było a silnik moc miała jak maluch 126p.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
- log na postoju, bez uuchamiania silnika, czyli klawisz A, czekamy, potem klawisz N.
- oraz rozgrzewanie silnika, parametry jak na tym zrzucie, ilośc lambd może być inna !!!
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 02-08-2012 o 06:38
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Nie wiem czy te dwa pliki wystarczą Wam do zdiagnozowania mojego problemu, niestety nie miałem możliwości podłączenia auta na zimnym silniku ... dodatkowym objawem jaki zauważyłem, to to, że również odczuwa się szarpanie podczas kiedy spuszczę nogę z gazu na biegu jałowym.
alfa 2.bmpFESLog_1208021825_ALFA 147 2.0 TS 16V.txt
Mam podobny problem. Auto chodziło poprawnie, ale pojawił mi się błąd sondy lambda. Kupiłem nową sondę (uniwersalną) i dałem do wymiany. Od tego momentu pojawiły się takie same objawy jak u kolegi, to znaczy że na zimnym silniku strasznie szarpał do momentu przełączenia się na gaz. Po przełączeniu na benzynę nawet na ciepłym silniku również szarpał w zakresie 3000-4000 obrotów. Kazałem wstawić spowrotem starą sondę, lecz problem dalej występuję. Co mógł namieszać mechanik wymieniając sondę? Czy może przyczyny szukać jednak gdzie indziej?