Strona 4 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 42

Temat: Mniejsza stabilność na zakrętach ? hmm

  1. #31
    adrianbig
    Gość

    Domyślnie

    Panowie.
    Najwyższa pora zamknąć mój temat niestabilnej jazdy

    Auto podskakuje na nierównościach, na zakrętach pływa i myszkuje na dziurach.

    Zatem to chyba amorki.

    I teraz moje pytania. Bardzo proszę o konkretne informacje i zaznaczam, że całe forum przetrzepałem

    1. Jakiej firmy zakupić (nie mam wolnej kasy jak coś) Bilstein czy kyb? czy moze są jakies inne tańsze a jakościowo dobre?
    2. B4 czy B6 ?
    3. Mam teraz czerwone sprężyny i nie mam pojęcia czy to seryjne takie były czy już ktoś to wymieniał?
    4. Jeśli czerwone spręzyny to czy mogę zapodać B4 ? (są tańsze)
    5. Po czym poznac czy do wymiany tylko tył czy przód czy to i to ?
    6. Nie wiem jakie mam teraz amorki i pytanie czy na B4 nie bedzie bujało
    7. Jakie są seryjne amory i sprężynki w GT

    Powiem Wam, że i tak mi ciżko że muszę wydać około 1000zł więc nie krytykujcie, proszę o wyrozumiałość i jeśłi macie namiary na tanie miejsce zakupu to chętnie posłucham

    - - - Updated - - -

    i czy sręzyny mogę zostawić te które teraz są. Aha jak wjade w większa dzire to jakby amor bił do końca. Sądzę że opony nie powinny mieć aż tak wielkiego wpływu na te odczucia. Ps. bujałem autem ale ciezko zabujać bo twardy jest, chodź przód mam wrażenie jakby miększy aniżeli kiedyś

  2. #32
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar drift-r
    Dołączył
    10 2010
    Mieszka w
    Szczecin/Łódź (czasem)
    Auto
    AR 147 1.6TS Distinctive 2001
    Postów
    6,806

    Domyślnie

    No więc tak - jeśli masz sprężyny niższe niż seryjne to B4 bym odradził bo nie będziesz zadowolony z prowadzenia. By dowiedzieć się jaki jest stan amortyzatorów podjedź na SKP żeby zbadali Ci ich sprawność. Może któryś się wylał. Tam Ci może coś naświetlą w temacie - które warto wymienić.

    Masz na tych czerwonych sprężynach jakieś oznaczenia pomocne w ich identyfikacji?

  3. #33
    adrianbig
    Gość

    Domyślnie

    na sprężyny zerknę i spróbuję odczytać.
    Byłem na SKP już 3 RAZY! i oczywiście super około 70% wszystko. Podobno to nie daje odpowiedzi bo sprężyny mogą dawać taki efekt. Kurcze B6 to szt 500zł :/ :/

    - - - Updated - - -

    z amorów nic się nie wylało to prawdopodobnie gazówki, mechanik wymieniał mi przegób i też nic nie stwierdził

  4. #34
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar 100P
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kujawsko Pomorskie
    Auto
    AR GT 1.9 JTD DISTINCTIVE
    Postów
    489

    Domyślnie

    Cytat Napisał adrianbig Zobacz post
    na sprężyny zerknę i spróbuję odczytać.
    Byłem na SKP już 3 RAZY! i oczywiście super około 70% wszystko. Podobno to nie daje odpowiedzi bo sprężyny mogą dawać taki efekt. Kurcze B6 to szt 500zł :/ :/

    - - - Updated - - -

    z amorów nic się nie wylało to prawdopodobnie gazówki, mechanik wymieniał mi przegób i też nic nie stwierdził
    z gazowego raczej nic sie nie wyleje chyba że sa gazowo olejowe sprawdzałeś czy auto nie robi 4 śladów?
    BEZ SERCA, BYLI BYŚMY JEDYNIE MASZYNAMI..................

  5. #35
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    zawiecha do remontu, własnie przez to przechodze, objawy identyczne, mozna kupic zestaw wachaczy z vemy kpl na tył za 530zł, i bedziesz miał spokój.


    pzd.

  6. #36
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar 100P
    Dołączył
    07 2009
    Mieszka w
    Kujawsko Pomorskie
    Auto
    AR GT 1.9 JTD DISTINCTIVE
    Postów
    489

    Domyślnie

    Cytat Napisał george11 Zobacz post
    zawiecha do remontu, własnie przez to przechodze, objawy identyczne, mozna kupic zestaw wachaczy z vemy kpl na tył za 530zł, i bedziesz miał spokój.


    pzd.
    chodzi o coś takiego?
    http://moto.allegro.pl/wahacz-wleczo...545148363.html
    http://moto.allegro.pl/wahacze-alfa-...543946877.html

    szczerze mówiąc średnio bym u siebie widział te produkty
    nie lepiej zastosować coś minimalnie droższego ale z pewniejszej firmy? np to
    http://moto.allegro.pl/wahacz-monroe...543532199.html
    Ostatnio edytowane przez 100P ; 10-08-2012 o 13:58
    BEZ SERCA, BYLI BYŚMY JEDYNIE MASZYNAMI..................

  7. #37
    adrianbig
    Gość

    Domyślnie

    Hmm

    Dzis testowałem z kolegą i widzimy że w tej częsci jest luz? Jak się to nazywa? Tuleja czego? Myślicie że te wrażenia mogły być spowodowane przez zużycie tego?

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2012-08-11 19.46.53.jpg
Wyświetleń:	230
Rozmiar:	64.3 KB
ID:	65313

    - - - Updated - - -

    george sądzisz że amory są ok? a to wina wachaczy? Nic mi nei stuka itd ale jak wyżej napisałem jest luz na tej chyba tyleja sie to nazywa

    - - - Updated - - -

    tak patrzę że to wahacz wleczony? czy tak?

    Wymienić go cały czy tylko tuleję? Czy warto wymienić inne wahacze? Jeśłi tak to jakie te co na allegro czyli razem po 3 szt na strone? czy są tam jeszcze jakieś inne wahacze?

  8. #38
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

    Domyślnie

    jest to wachacz tylny wleczony, tak to moze byc przyczyna, dodatkowo ten wachacz z drugiej strony przy piascie takze jest mocowany poprzez tuleje gumowa, ona takze moze byc zużyta, sprawdz to, sprawdz tez poprzeczne 2szt,

    jesli masz kase to warto to zrobic raz a porzadnie, masz wtedy spokój na dłuższy czas, najlepiej na TRW, ale inne tez daja rade, poza tym zawsze mozesz sie zorientowac czy bardziej sie oplaca wymieniac tylko tuleje, jesli sa markowe to mysle ze tak, ja zmieniałem tuleje w 147 na przednich wachaczach dolnych na tuleje delpchi i jezdża juz 50 tys, potrzebna jest tylko jakas prasa i checi, dostepne takze sa tuleje PU, wtedy robisz raz i zapominasz o tylnym zawiasie.
    nie zapomnij ustawic zbierznosci tylnego zawieszenia


    pzd.

  9. #39
    adrianbig
    Gość

    Domyślnie

    hmm kasy to ja nie mam tak żeby wydac na luzie. Sprawdze czy inne wahacze są ok. Tylko pytanie czy ma znaczenie czy wymieniam tueje czy cały wahacz. W zasadzie część metalowa sie nie uszkadza tylko same tuleje.

  10. #40
    Hanys Romeo Avatar george11
    Dołączył
    04 2008
    Mieszka w
    slask
    Auto
    GT, Lancia Ypsilon 1,3 JTD 03'było jest BMW 225xe, Ford Custom 2.0 2018.
    Postów
    2,252

Podobne wątki

  1. przechyły na zakrętach
    Utworzone przez johnnie147 w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 06-10-2014, 12:25
  2. 2.4 kopci mała mniejsza moc
    Utworzone przez Zymek w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 07-04-2014, 23:56
  3. pływający tył na zakrętach, dziurach itp.
    Utworzone przez romeo_166 w dziale 147
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 07-08-2013, 23:32
  4. Kładzie się w zakrętach na jeden bok bardziej
    Utworzone przez Lucas w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 26-04-2011, 19:59
  5. [Zapowiedź] 1/4 mili i jazda po zakrętach
    Utworzone przez oz w dziale Zloty, imprezy, spotkania
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 11-02-2009, 15:33

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory