Dla mnie LPG niesie zawsze za sobą takie ryzyko o którym nikt nie wposmina:
http://moto.allegro.pl/corrado-i2582996843.html
Około miesiąca temu zostały wymienione panewki i zrobione gniazda zaworów gdyż jedno zostało wypalone przez gaz+ nowa uszczelka pod głowicą.
Prawda jest taka, że odpowiednie dbanie o LPG to prawie jak abstrakcja. Fanatyk LPG pyta się mnie co może stać się z silnikiem na LPG przy przyoszczędzonej instalacji LPG? 100tys na MagicJetach to prawie gwarancja problemówDobrze, że planujesz je wyczyścić, sprawdź od razu czy już się nie powycierały, bo maja do tego skłonność. Dobry wtryskiwacz KEIHIN'a to prawie 300zl/szt, nie oczekuj zbyt wiele od MagicJet'a który kosztuje 50zl/szt. Zainwestuj może lepiej chociaż w podróbki KEIHIN'a? Masz Hanki lub polskie Baracudy.. Generalnie polecam Ci lpg-forum.pl i poczytaj tematy np: "Dlaczego magic jet to kupa nie wtryskiwacz". Przy okazji kontroli LPG sprawdź czy reduktor trzyma jeszcze odpowiednio ciśnienie i czy nie pętli wtrysków.
I to jest właśnie urok LPGAlbo jak dbamy, tak mamy i później naprawiamy... albo nieustannie w instalację zaglądamy
Nie ma takiej opcji, żeby instalacje kupione za niewielkie pieniądze jeździły bez końca jak nówki. Oczywiście nie zapomnijcie koledzy o strojeniu Sekwencji z wykorzystaniem sondy szeroko pasmowej, a nie tylko autokalibracja i w drogę.. Bo chyba zdajecie sobie sprawę, że 90% aut z sekwencją to sama auto kalibracja