Strona 2 z 7 PierwszyPierwszy 1234567 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 11 do 20 z 68

Temat: Wysokość i prześwit auta

  1. #11
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    140 wysokość, prześwit z tyłu 17 przód 15. Dodam że zawias standard

  2. #12
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Dzięki. Czyli jednak da się osiągnąć fabryczne wymiary. W takim razie ja mam ekstremalnie niskie sprężyny.....

  3. #13
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    U mnie zawieszenie z tyłu było wymieniane ok. miesiąc temu amorki monroe + sprężyny,banan,tuleje wahacza dolnego poli. po tym zabiegu tył jakby się zbiegł i wydaje mi się że jest wyżej oczywiście amorki miałem baaardzo słabe. , przód kyb + amorki plus cały zawias rok temu.

  4. #14
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    U mnie cały zawias jest w idealnym stanie. Sprawdzany wnikliwie jakiś miesiąc temu. Jedynie dwie tuleje z przodu musiałem wymienić. Poprzednik dał twardsze i niższe sprężyny. Fakt że cała ładnie leży i ładnie to wygląda ale muszę strasznie uważać. Nie ma mowy o krawężnikach (nawet najniższych) czy o koleinach. Muszę jechać po górkach Miejsca parkingowe z leżącymi blokadami tez odpadają I tak z ciekawości chciałem sprawdzić ile jest bo na 20mm to mi nie wyglądało. Więc jak zmierzyłem to gały mi wyszły..... -65mm. Dlatego chciałem porównać. Myślałem że te 141cm w danych katalogowych to pomyłka. Jednak nie.

  5. #15
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Powiem ci że ja też mam problem z podjazdami na krawężniki mimo 15 cm prześwitu z przodu. Może bardziej boję się podjeżdżać gdyż raz już spawałem miskę, może niech wypowie się jakiś posiadacz aibachów jakiś gwincik???

  6. #16
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    obecną na tych kołach jeździ mi się kompletnie bezstresowo tym bardziej że w v6 miska jest bardziej ukryta niż w jtd ,o jtdm się nie wypowiadam bo ten samochód się wogóle nie uginał. A czy u was w wersji przed 2001 rokiem na kołach 225 też jest tak beznadziejnie na koleinach ,tak że jak się wjedzie w koleinę albo inną specjalność polskich dróg to aż kierownicę wykrzywia? W mojej pierwszej (obecnie szwagra ),na kołach 205 tez to wystepuje ale w mniejszym stopniu ,u mnie chce wyrwać kierownicę z rąk dosłownie ,w polifcie tego nie miałem,było mało wygodnie ale nic na niej nie robiło wrażenia a oponki też były 225.
    Na ładnych dorgach nie ma problemu ,jedzie prosto ale tylko zaczną się koleiny ( a u mnie z reguły tak wyglądają drogi ) to jest sajgon

  7. #17
    Super Moderator Quadrifoglio Verde Avatar marek230482
    Dołączył
    05 2009
    Mieszka w
    Strzelin
    Auto
    166 3.0V6, gtv 2,0TS, brera V6
    Postów
    12,639

    Domyślnie

    Nie ma znaczenia która alfa. Wszystkie miały ten sam zawias. Jedynie po 2000 roku utwardzono nieco zawieszenie przez sprężyny. Reszta jest identyczna. Więc jeżeli porównujesz auta z tymi samymi kapciami i w serii to po prostu Ci się wydaje że jest inaczej. Jednak szersze opony z tego co wiem są bardziej podatne na koleiny. Jak jadę alfą w takim jednym miejscu to mnie ściąga do kolein jak cholera. A punto na tych rowerowych kółkach przejeżdża jak po pagórkach

  8. #18
    Użytkownik Znawca
    Dołączył
    10 2011
    Auto
    AR 166 busso / AR 166 jtdm / AR 166 jtd / AR 156 jtdm / AR 156 jtd / AR 147 jtdm
    Postów
    1,823

    Domyślnie

    niby tak ,niby tylko utwardzono sprężyny a jazda tym autami jest zupełnie inna ,proponuje się przejechać i ocenić. 166 po lifcie jeździ jak 156 na sportpacku.A ja miałem zwykłe zawieszenie a nie TI

  9. #19
    Użytkownik Świeżak Avatar alfa.kris.k
    Dołączył
    03 2011
    Mieszka w
    Kujawsko-Pomorskie
    Auto
    Alfa Romeo 166 2,4 JTDm Automat Rok prod 2004
    Postów
    118

    Domyślnie

    Marek w którym mejscu ma ta poziomica leżeć
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	12092012834.jpg
Wyświetleń:	264
Rozmiar:	124.4 KB
ID:	71091

  10. #20
    Użytkownik Romeo Avatar jacek83
    Dołączył
    01 2012
    Auto
    alfa romeo 166 2.4 jtd 150km 2001r
    Postów
    1,074

    Domyślnie

    Moja tempra tak miała latała sobie jak ją poprowadziłem. W alfce mam 215 jakoś nie zauważyłem specjalnie żeby mnie targało na bok, aczkolwiek zdarza się na niektórych specjalnych "rowach" tranzytowych potrafi bujnąć.

    - - - Updated - - -

    Cytat Napisał alfa.kris.k Zobacz post
    Marek w którym mejscu ma ta poziomica leżeć
    na dachu w najwyższym punkcie po szerokości czyżby coś niższego czy standard?

Podobne wątki

  1. Prześwit w nadkolach i wysokość auta
    Utworzone przez naros w dziale 147
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 09-06-2014, 13:47
  2. [159] prześwit
    Utworzone przez tommi_alfa w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 33
    Ostatni post / autor: 03-04-2014, 20:55
  3. [GTV] Prześwit
    Utworzone przez Oktan w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 22-01-2014, 19:15
  4. Amortyzatory a wysokość auta..
    Utworzone przez zulek1986 w dziale 166
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 29-07-2011, 05:10
  5. amortyzatory a wysokość auta
    Utworzone przez Mikellino w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 03-03-2010, 17:52

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory