Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: lejace wtryski ? po dłuszej jezdzie problemy z odpaleniem

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2011
    Auto
    156 2003 1,9 jtd 115 km
    Postów
    58

    Domyślnie lejace wtryski ? po dłuszej jezdzie problemy z odpaleniem

    witam , moje auto to alfa romeo 147 jtd 115 km 2001r. ostatnio jeździłem na resztkach paliwa ( sytuacja losowa ) po zgaszeniu auta nie mogłem go odpalić odpowietrzałem go i odpowietrzałem az w końcu odpalił teraz po dłuższej jeździe gdy zgaszę silnik nie mogę go odpalić . pokręcę kluczykiem jak pompka paliwo napompuje i poczekam z 15 minut az ostygnie silnik trochę wracam i odpala odrazu czy któryś wtryskiwacz mi przepuszcza czy jest może jakiś inny problem prosze o pomoc bo jest to trochę uciążliwe przy jeżdżeniu po mieście może ktoś mi pomóc spotkał się ktoś z taka sytuacja ? dziękuje z góry i pozdrawiam

  2. #2
    Użytkownik Romeo
    Dołączył
    07 2011
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    Jest: Skoda Superb 2.0 TDI. Było: 159 SW 1,9 JTD AR 147 1.9 JTD 16V 170 KM 2003 r. Passatto B5 1.8
    Postów
    1,268

    Domyślnie

    Podlacz pod komputer jakie masz bledy, sprawdz cisnienie paliwa zmierzone + oczekiwane. Moze to byc jeszcze czujnik polozenia walu.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Gliwice
    Auto
    147 1,9JTD 115KM
    Postów
    34

    Domyślnie

    sprawdź przekaźniki od sterowania wtryskami, miałem podobny problem. Może to też być wina czujnika położenia wału.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Stiopa
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Gorzów Wielkopolski
    Auto
    AR 147 1.9 JTD
    Postów
    383

    Domyślnie

    Możesz też mieć problem z czujnikiem cisnienia w pompie wysokiego ciśnienia. Podłącz kompa, odepnij wtyczki od wtrysków, zdejmij te metalowe zawleczki i wyjmij końcówki przelewowe z wtrysków. Odłącz przewód od końcówki pierwszego wtrysku (piwerszy od rozrządu) i zasklep czymś przewód przelewowy idący w kierunku pompy. Jak to zrobisz w FES lub MES wybierz w F4 obroty silnika i ciśnienie paliwa zmierzone, F5 i F10 rozpoczęcie logowania. Kluczyk w pozycję MAR i przez 5s. kręć silnikiem. Zobaczysz wtedy obroty i ciśnienie. Jeśli ciśnienie bedzie poniżej 300 barów to najprawdopodobniej nieszczelność na tym czujniku (u mnie był pęknięty o-ring- nowy 1zł kosztuje). Wymieniasz i powinno odpalać jak nowe.
    "You cannot be a true petrolhead until you've owned one... it's like having really great sex that leaves you with an embarrassing itch." Jeremy Clarkson o Alfa Romeo

Podobne wątki

  1. Problemy z odpaleniem 2.0 TS na mrozie
    Utworzone przez Bebok w dziale 166
    Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 01-02-2014, 21:48
  2. problemy z odpaleniem
    Utworzone przez egon w dziale 156
    Odpowiedzi: 20
    Ostatni post / autor: 25-09-2012, 08:39
  3. problemy z odpaleniem
    Utworzone przez eldorado53 w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 29-12-2010, 19:23
  4. [156] problemy z odpaleniem 2.4 jtd
    Utworzone przez papaj_ w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 14-08-2008, 18:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory