1. - sprawdzenie ECU , to awaryjne wprowadzenie PIN codu z karty kodowej, nie ważne czy masz te kody przy sobie, sprawdzamy czy ECU działa.
Kod:
1. odczytać 5 cyfr elektronicznego kodu, znajdującego się na karcie kodowej
2. kluczyk zapłonu w położenie MAR
3. wcisnąć do oporu pedał gazu i przytrzymać go. Lampka awarii systemu wtryskowego
zaświeci się na około 8s i zgaśnie. W tym momencie zwolnić pedał gazu
4. lampka sygnalizacyjna wtrysku zacznie świecić światłem pulsującym; gdy lampka
błyśnie ilość razy zgodną z pierwszą cyfrą znajdującą się na karcie kodowej (CODE),
nacisnąć pedał przyspieszenia i przytrzymać wciśnięty do momentu, aż lampka
sygnalizacyjna wtrysku zaświeci się (na około 4 s) i zgaśnie. Zwolnić pedał
przyspieszenia
5. lampka sygnalizacyjna wtrysku zacznie świecić światłem pulsującym; gdy lampka
błyśnie ilość razy zgodną z drugą cyfrą znajdującą się na karcie kodowej, nacisnąć
pedał przyspieszenia i przytrzymać wciśnięty
6. powtórzyć ww. procedurę dla pozostałych cyfr znajdujących się na karcie kodowej
(CODE)
- czy po włączeniu kluczyka do pozycji MAR, startuje na 3 sekundy pompa paliwa.
- inne sprawdzenie toru paliwa to wciśnięcie zaworu paliwa na listwie wtryskowej ( po odkręcenia takiego kapturka ) za pomoca zapałki, ale przykryj to szmatą bo ciśnienie benzyny lubi trysnąć.
- dokładnie posprawdzaj inne bezpieczniki, jest tego.
- a jak przekazniki obok akumulatora ?