Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Klekocze jak JTD na ciepłym silniku 2,0TS

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Slepecci
    Dołączył
    11 2013
    Mieszka w
    Polanica-Zdrój
    Auto
    GTv 2.0 TS
    Postów
    193

    Domyślnie Klekocze jak JTD na ciepłym silniku 2,0TS

    Witam, w moim nowym alfonabytku AR GTV 96' 2,0 TS 150KM, 160tyś km nigdy LPG, na zimnym silniku wszystko ładnie chodzi, na ciepłym, do 1,5tys obrotów klekocze jak rasowy dieselek, powyżej już mruczy jak powinno, moc jest, żwawe autko. Co to moze byc? Dźwięk na moje ucho dochodzi z góry nie z dołu silnika (badanie krypto stetoskopowe giętką rurą od kibla Szklanki? czy inna cholera? od czego jest wariator?
    PS. czy konsola środkowa z podłokietnikiem i tym srebrnym panelem z klimą i zegarami pasuje do wersji przedliftowej? strasznie brakuje mi podłokietnika Pozdrawiam wszystkich Alfoholików

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar konrad251
    Dołączył
    10 2012
    Mieszka w
    Leżajsk / Dublin
    Auto
    166 - Była
    Postów
    873

    Domyślnie

    Wariator jest od zmiennych faz rozrządu
    możliwe że to właśnie on wywołuje klekotanie... nowy ok ~500zł

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar darek2116
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Bedzin
    Auto
    164 Super 3.0 V6 12V
    Postów
    1,536

    Domyślnie

    Wariator, rozrząd trzeba zrzucić, można go naprawiać jak się da, zależy od stanu zużycia

    Wysłane z mojego MB525 za pomocą Tapatalk
    Prywatna Praktyka Naprawy i Obsługi Alfa Romeo
    JTD,TWIN SPARK,V6
    Miernik grubości lakieru Fe/Al
    Naprawa wariatora faz
    Naprawy główne i bieżące,diagnostyka
    Informacje i możliwości-PW
    myjka ultradzwiękowa-wtryski PB oraz drobna elektronika
    EGR,DPF OFF Klapy Wirowe CHIP JTD
    Diagnostyka Uszczelki Głowicy TEST na zawartość CO2 w płynie
    Naprawa świec TS bez ściągania Głowicy i urwanych mostków-HELICOIL
    Naprawa Turbo
    http://www.forum.alfaholicy.org/uslu...gi_bedzin.html
    KUPIĘ WARIATOR 50zł plus przesyłka za sztuke płace-OFERTY PW

  4. #4
    Użytkownik Romeo Avatar fajf
    Dołączył
    04 2012
    Mieszka w
    Kalisz
    Auto
    AR Spider 2.0TS `97 Hardtop
    Postów
    527

    Domyślnie

    faktycznie raczej konczy się wariator zmieniający fazy rozrządu (inne nazwy fazator, zmieniacz faz), więc albo nówka za 450-550 zł albo proba regeneracji (wyłącznie przez fachowca ok 100-150 zł), do tego nowy komplet rozrządu koniecznie, skoro jeszcze auto lekko nie przymula to wariat jeszcze działa więc może da się zregenerować
    tunel środkowy od polifta nie pasuje idealnie do przedlifta, trzeba duzo rzeźbić, poszukaj tutaj tematu jakiś miesiąc wstecz było to wałkowane

Podobne wątki

  1. Zalewa na ciepłym silniku
    Utworzone przez Radi 11 w dziale 166
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 22-11-2013, 12:29
  2. Nie pali na ciepłym silniku
    Utworzone przez szakal0606 w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 08-02-2012, 11:33
  3. Nie pali na ciepłym silniku.
    Utworzone przez Dugit w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2011, 20:37
  4. [33] Cisnienie oleju na ciepłym silniku
    Utworzone przez Strzala_1 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 10-06-2010, 13:38
  5. [146] stuki na ciepłym silniku
    Utworzone przez komar w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2009, 22:25

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory