Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: błąd p 1177 i 1178 pomocy !! czy ktoś wie ?

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 147 2.0 16v selespeed
    Postów
    40

    Domyślnie błąd p 1177 i 1178 pomocy !! czy ktoś wie ?

    Witam, Od niedawna pojawiły mi się dwa błędy: p177 i p1178 dodam że bella straciła na mocy, z rana na zimnym silniku rusza z szarpaniem. Nie da się wkrecić na obroty max. Tak jak by się dławiła... i jeszcze temperatura. Nie trzyma lecz spada, żadko kiedy pojawia się 90stopni. Czytałem troche o tym na forum lecz nie znalazłem takiego przypadku jak mój. Mianowicie ktoś miał taki sam problem lecz jego bella się nie dławiła a silnik pracował dobrze. Jeśli ktoś wi cos wiecej na ten temat i mógł mi pomóc z góry dzięki

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar bartekalfa166
    Dołączył
    04 2011
    Mieszka w
    Jelenia Góra
    Auto
    AR 159 TI. Bianco
    Postów
    416

    Domyślnie

    Kiedyś miałem cyklicznie zapalone te błędy. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem.TU masz coś na ten temat : http://www.forum.alfaholicy.org/147/...177_p1178.html
    Prędkość jeszcze nikogo nie zabiła. To nagłe jej wytracenie jest niebezpieczne.

  3. #3
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Mam te same błędy i są spowodowane przepływomierzem.
    Po podmianie przepływomierza na sprawny błędy nie występują.

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 147 2.0 16v selespeed
    Postów
    40

    Domyślnie

    ok ale czy to jest spowodowane spadkiem mocy i czy po wymianie ustaną ? Dodam że coś tam sprawdzałem przepływomierz lecz nie wiem czy prawidłowo poniewaz od nie dawna mam ten samochód. Odłączyłem kabel od przepływomierza ten co jest widoczny. Po odłączeniu na wolnych obrotach chodzi tak samo a przy lekkim dodaniu dławi się. I teraz pytanie takie. Czy dobrze sprawdziłem czy istnieje jeszcze jakiś sposób ?

  5. #5
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Jeżeli masz spadek mocy to może to być zarówno przepływomierz jak i sonda.
    Najlepiej jakbyś zrobił logi swojej przepływki podczas pracy silnika i będzie wszystko wiadome.
    Do logów załącz obroty silnika, przepływkę, temperaturę silnika i sondę i będziemy coś dumać.

  6. #6
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 147 2.0 16v selespeed
    Postów
    40

    Domyślnie

    logi czyli co ? jestem świeżak w tym ;/

  7. #7
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Jeżeli masz kabelek i program FES bądź MES możesz zrobić logi auta.
    Odpalasz program, łączysz się z centralka.
    Nastepnie wchodzisz w ten spis wszystkich czujników w samochodzie (nie pamiętam jak się tak zakładka u góry nazywa), zaznaczasz tam ptaszkiem to co podałem i przechodzisz w zakładkę wykres bodajże, klikasz start i ci się wszystko zapisuje. Po skończeniu klikasz stop i masz zrobione logi auta które wrzucasz na forum.
    Tak się to chyba robi, nie jestem pewny do końca.

  8. #8
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 147 2.0 16v selespeed
    Postów
    40

    Domyślnie

    podpinałem belle pod komputer u znajomego mechanika bo ma kabel i oprogramowanie ( fiat ecu scan) czyli chodzi o parametry jakie są na włączonym silniku tak ? sady i przepływomierza ?

    - - - Updated - - -

    po prostu chodzi o wykres jak to pracuje na właczonym silniku ?

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar m4tinez
    Dołączył
    08 2013
    Mieszka w
    Bieruń
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.6 120KM FL
    Postów
    1,062

    Domyślnie

    Tak, robisz logi przy pracującym silniku na jałowych obrotach oraz po dodaniu gazu.
    Do logów załącz przepływkę, sondę oraz obroty silnika, temperaturę silnika i powietrza.

  10. #10
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    12 2013
    Auto
    Alfa 147 2.0 16v selespeed
    Postów
    40

    Domyślnie

    ok wiec w najbliższych dniach to zrobię. Dodam że tem silnika nie trzyma. Mianowicie jest ok 50-70 nie dochodzi do 90. chyba ze stoi dłuższy czas na właczonym silniku ale po szuszeniu paru metrów spada. Czy to tez może byc tym spowodowane czy to inna sprawa czyli termostatu ?

Podobne wątki

  1. Błąd P0335 Pomocy
    Utworzone przez degus w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 14-12-2012, 10:27
  2. Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 05-04-2012, 06:45
  3. Błąd 1178
    Utworzone przez syfon w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 20-09-2011, 19:25
  4. błąd P0018 POMOCY
    Utworzone przez mkuzel w dziale 166
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 11-01-2010, 21:01
  5. błąd 0191 pomocy
    Utworzone przez gallonek w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 04-06-2009, 14:45

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory