Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 20

Temat: Trzęsie silnikem, kopci z rury 2.4 jtd proszę o pomoc

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie Trzęsie silnikem, kopci z rury 2.4 jtd proszę o pomoc

    panowie otóż dopiero odstawiałem auto do garażu, odpaliłem normalnie dojechałem przez miasto, wysiadam otwieram garaż wsiadam a silnik nierówno chodzi i delikatnie nim trzęsie jakby jeden gar nie chodził, nakopcił mi w garażu takim gryzącym ropnym dymem. Zgasiłem, zapaliłem ponownie zapalił bez problemu chodzi równo i po chwili znów zaczyna się to samo i tak po każdym odpaleniu. Żadna kontrolka się nie świeci, na obroty wchodzi normalnie, płyny w normie, cienienia w układzie chłodzenia nie ma, ma moc tylko na jałowym tak się dzieje. Co może byc??? Wtryski?? Pompa??

  2. #2
    ViP Znawca Avatar dareme89
    Dołączył
    02 2008
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V
    Postów
    1,770

    Domyślnie

    komp

  3. #3
    Użytkownik Pasjonat Avatar Masa625
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Wielkopolska
    Auto
    166 2,4 JTD `99
    Postów
    3,517

    Domyślnie

    Mnie to podchodzi pod któryś z wtrysków. Ja bym zalał na poczatek jakiejs dobrej ropy premium + dodatek do diesla od LIqui Moly Diesel Spulung. Może coś odetka bo teń srodek jest zacny i polecam każdemu dizlowcowi. Ja od czasu do czaqsu używam go profilaktycznie i zdecydowanie wycisza mi silnik, w sensie klekot robi si eaksamitny wręcz No ale podepnij pod kompa i zerknij na błędy również.
    [C

  4. #4
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    mówicie podpiąc pod kompa ale skoro na desce żadna kontrolka się nie zapaliła to czy to coś da będą jakieś błędy??

  5. #5
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    błedy mogą być zapisane w pamięci nawet jak lampka się nie swieci. Ja obstawiam ze któryś wtrysk padł.

  6. #6
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    auto podłączone pod kompa było był tylko błąd zaworu egr ale mam go zaślepionego więc odpada, zrobiłem przelewy jak na 2 i 3 było po pół menzurki to na 1 i 4 były już pełne a na piątym niewiele lepiej. po demontażu właśnie na 1 i 4 końcówki/rozpylacze były czarne i mokre a reszta wtrysków była sucha prawidłowo wypalona. także jutro jadę na serwis z wtryskami. czy w pierwszym jtd 2.4 pompa cr ma tendencje do łuszczenia się i walenia opiłków we wtryski jak to ma miejsce w fordach???

  7. #7
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    nie, w tym silniku raczej nie było takiej typowej przypadłości. tam masz delphi, a tu bosch cp1.
    no ale masz jakieś konkretne dane z tych przelewów ile który wtrysk oddawał paliwa w określonym czasie?

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    tak jak napisałem odpaliłem i jak na 1 i 4 sie napełniły to na 2i 3 było po pół podobno różnica może wynosic tylko do 15% a tu było 100%. wczoraj zawiozłem wtryski do bosch service sprawdzili i dwa totalne trupy a trzy już też bardzo słabe. dręczy mnie tylko pytanie dlaczego padły dwa na raz?? zbieg okoliczności?? dzien wcześniej jak wsiadłem zrobiłem 600km i było wszystko ok jak zawsze, moc ok odpalała jak zawsze super zero dymka z rury a tu nagle pyk i sobie zażyczyła regeneracji 5 wtrysków. następna spora inwestycja w cukieraska, ale cóż chcąc jezdzic cieszac się w 100% jej doskonałością trzeba inwestowac.

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar zbyszu138
    Dołączył
    03 2014
    Mieszka w
    Podlasie
    Auto
    AR 166 2.4 20v sportronic, 159 2.4jtdM. Giulietta 2.0 jtdM 170km
    Postów
    214

    Domyślnie

    kup 2.0 tdi VW to dopiero zobaczysz co to za inwestycja gdzie sprawdzałeś wtryski,ile płaciłeś?
    Mozesz Kupić końcówki wtrysku po około 140pln, samemu zmienić i powinno być dobrze.

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar Czarek
    Dołączył
    09 2011
    Mieszka w
    Podlaskie
    Auto
    166 JTD
    Postów
    133

    Domyślnie

    sorry ale w naszych stronach "wieśvageny" wiodą prym i jest tego multum na każdym rogu aż się niedobrze robi, nie mam nic do marki bo i moim pierwszym autem był paszmat ale dawno to było i szkoda gadac. wracając do tematu w białym na bacieczki, wyjdzie koło 2500 za komplet za same wtryski, jutro odbieram i montuję także dam znaka co i jak. no kolego w cr wymiana końcówki niczym od zwykłego nie odbiega ale jej nie ustawisz.

Podobne wątki

  1. [156] 2.0 TS 155 KM kopci na biało, zapach benzyny z rury
    Utworzone przez Henndryk w dziale 156
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 01-04-2016, 23:46
  2. Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 20-08-2014, 23:36
  3. Dymy z rury!! Proszę o pomoc.
    Utworzone przez Greg165 w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 10-09-2011, 19:51
  4. PILNA pomoc nt. RURY DOLOTOWEJ
    Utworzone przez SEBEK w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 10-08-2011, 17:41
  5. JTD Trzęsie..bardzo kopci na siwo
    Utworzone przez Keeperek w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 22-09-2009, 12:11

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory