Strona 1 z 4 1234 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 34

Temat: Silnik przegrzewa się 3.0 220KM 2003

Użytkownik Embrion
    Mieszka w
    Opole
    Auto
    166

Domyślnie Silnik przegrzewa się 3.0 220KM 2003

Witam przeleciałem wszystkie tematy związane z moim problemem i nie znalazłem nic konkretnego. Zakładam nowy więc. Nie jestem mechanikiem więc pisze od razu nie poczuje chęci pomocy a głupie docinki więcej nie będę pisał.

Problem.
    Na niskich - nie zawsze
    Na wysokich - nie zawsze
    Nie zawsze ale się przegrzewa. Puszcze gaz włączę ogrzewanie temp spada wentylator chodzi.
    Na postoju chwile pochodzi zacznie się przegrzewać i wybija płyń ze zbiornika.
    Nie kopci
    Węże z termostatu ciepłe wręcz gorące (zdarzy się że jeden lżej)
    Robiony test na spaliny w zbiorniku ( 1. nic nie pokazał, drugi pokazał coś ale nie to - czyli uszczelke)
    Zdanie 4 mechaników
    1. - Uszczelka nie podejmę się jej
    2. - Na 100% termostat nie znam ceny
    3. - Na 100% nie termostat a uszczelka pod głowica koszt 2000zł w górę i nie warto robić "weź ją sprzedaj"
    4. - Od razu na dzień dobry z głową do góry miałem podobne problemy, Termostat na 100% koszt 350zł z robocizną 100zł oleje całość 450zł i po problemie.
    Pytanie do włascicieli 166 którzy mieli problemy co zrobili i czy pomogło. Do ludzi co mieli do czynienia z tym autem.
    Co pomoże
    - wymiana uszczelki od 2000zł
    - Wymiana termostatu i płynu 450zł
    - czy sprzedaż samochodu ze stratą ponad 100%.
    Czekam na szybką odpowiedz POZDRAWIAM

ViP Znawca Avatar dareme89
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    166 '04 2.4 20V

Domyślnie