Witam serdecznie. Mianowicie mam problem z obrotami w mojej AR 156 1.6 twin spark lpg (vialle lpi). Wygląda to następująco: gdy ruszam z biegu pierwszego jest nagły spadek obrotów i wzrost.

Wykonałem czyszczenie przepustnicy. Ale poza czyszczeniem przepustnicy zrobiłem diagnostykę komputerem i wyszły błędy jak poniżej:
ECU ISO Code: 32 86 04 15 26
2014-09-04 1844
CONNECTED TO:
ALFA 156 1.6 TS 16V
Bosch Motronic M2.10.4 Injection (TS 16V)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: 32 86 04 15 26
Wersja oprogr.: 3587537301
Wersja sprzętu: 2774021620
Numer rysunku FIAT: 4494356400
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
1: 04 - Uzwojenie otwierajace nastawnik biegu jałowego
A problem is indicated in the Idle Actuator or circuit, or in maintaining the desired idle RPM.
Carry out the Actuator Test. If the test fails check:
- The actuator itself and the wiring to the ECU pins 4 and 22 for opens, shorts and weak contacts
- For battery voltage at the actuator connector pin 2 when the Key is ON
If the actuator test is OK check the circuitry for intermittent contacts
Check also for other reasons for Idle RPM problems, for example:
- Possible air leaks in the inlet tract (hoses, gaskets etc.)
- Incorrect fuel pressure, and the injectors
- The throttle plate area for deposits
Powodem tego błedu jest Przerwa / Zwarcie do masy
Obecny status błędu to Wyst. uderzenie / Obecny
Wartość licznika błędu to 53
2: 02 - Uzwojenie zamykajace nastawnik biegu jałowego
A problem is indicated in the Idle Actuator or circuit, or in maintaining the desired idle RPM.
Carry out the Actuator Test. If the test fails check:
- The actuator itself and the wiring to the ECU pins 4 and 22 for opens, shorts and weak contacts
- For battery voltage at the actuator connector pin 2 when the Key is ON
If the actuator test is OK check the circuitry for intermittent contacts
Check also for other reasons for Idle RPM problems, for example:
- Possible air leaks in the inlet tract (hoses, gaskets etc.)
- Incorrect fuel pressure, and the injectors
- The throttle plate area for deposits
Powodem tego błedu jest Przerwa / Zwarcie do masy
Obecny status błędu to Wyst. uderzenie / Obecny
Wartość licznika błędu to 53

KASOWANIE ZAPISANYCH KODÓW BŁĘDÓW...
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
Brak kodów błędów
__________________________________________________ ______
Błędy nie powracają puki co. Wykonałem jeszcze następujące czynności:

ECU ISO Code: 32 86 04 15 26
2014-09-06 1223
CONNECTED TO:
ALFA 156 1.6 TS 16V
Bosch Motronic M2.10.4 Injection (TS 16V)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: 32 86 04 15 26
Wersja oprogr.: 3587537301
Wersja sprzętu: 2774021620
Numer rysunku FIAT: 4494356400
ODCZYT KODÓW BŁĘDÓW:
Brak kodów błędów
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: obr/min
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
Przepływ powietrza: 11,8 Kg/h
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
Przepływ powietrza: 11,8 Kg/h
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 880 obr/min
Przepływ powietrza: 11,6 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
Przepływ powietrza: 11,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 870 obr/min
Przepływ powietrza: 11,4 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 890 obr/min
Przepływ powietrza: 12,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 890 obr/min
Przepływ powietrza: 11,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 880 obr/min
Przepływ powietrza: 11,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,71 V
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 860 obr/min
Przepływ powietrza: 11,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 8,1 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,53 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 10,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 2600 obr/min
Przepływ powietrza: 40,6 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 18,6 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,41 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,7 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 2840 obr/min
Przepływ powietrza: 42,0 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 18,6 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,41 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 6,7 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 2920 obr/min
Przepływ powietrza: 41,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 18,8 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,41 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 9,6 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 3880 obr/min
Przepływ powietrza: 61,2 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 19,3 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 2,02 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 12,5 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 3680 obr/min
Przepływ powietrza: 21,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 14,8 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,00 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 1180 obr/min
Przepływ powietrza: 12,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 10,2 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 950 obr/min
Przepływ powietrza: 12,8 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 9,7 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,80 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 910 obr/min
Przepływ powietrza: 12,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 9,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,74 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 880 obr/min
Przepływ powietrza: 11,4 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 8,4 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 880 obr/min
Przepływ powietrza: 11,6 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 8,1 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,78 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 880 obr/min
Przepływ powietrza: 11,6 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 890 obr/min
Przepływ powietrza: 11,6 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,7 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 860 obr/min
Przepływ powietrza: 11,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,4 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 900 obr/min
Przepływ powietrza: 11,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,4 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,86 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 27,5 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Obroty silnika: 2320 obr/min
Przepływ powietrza: 19,5 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 13,7 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,88 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: km
Obroty silnika: 1940 obr/min
Przepływ powietrza: 23,4 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 20,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,08 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,8 °
Obciażenie silnika: 1,15 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 1940 obr/min
Przepływ powietrza: 23,4 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 20,2 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 1,04 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,4 °
Obciażenie silnika: 1,15 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 1220 obr/min
Przepływ powietrza: 13,0 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 8,8 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,78 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 920 obr/min
Przepływ powietrza: 11,6 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,9 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,25 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 860 obr/min
Temperatura powietrza: °C
Przepływ powietrza: 10,4 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,69 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 870 obr/min
Temperatura wody: 72 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,9 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 880 obr/min
Temperatura wody: 73 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,7 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,69 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 860 obr/min
Temperatura wody: 73 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,7 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,71 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,25 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 850 obr/min
Temperatura wody: 74 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,0 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,71 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
Kod uniwersalny: Niewłączony
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 840 obr/min
Temperatura wody: 74 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,7 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,74 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 840 obr/min
Temperatura wody: 75 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,7 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 850 obr/min
Temperatura wody: 75 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,2 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,74 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 870 obr/min
Temperatura wody: 76 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,4 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,82 V
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 860 obr/min
Temperatura wody: 76 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 11,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
Samoadaptywny parametr FRA: -1,6
Parametr autoadaptacyjny TRA:
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 860 obr/min
Temperatura wody: 76 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,7 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,69 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,25 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
Stan sondy lambda:
Samoadaptywny parametr FRA: -1,6
Parametr autoadaptacyjny TRA: 0
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
Rozruch silnika:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 860 obr/min
Temperatura wody: 76 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,7 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 14,03 V
Stan sondy lambda: Bogata
Samoadaptywny parametr FRA: -1,6
Parametr autoadaptacyjny TRA: 0
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
Rozruch silnika: Allowed
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 860 obr/min
Temperatura wody: 77 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 10,9 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
Stan sondy lambda: Bottom limit
Samoadaptywny parametr FRA: -1,6
Parametr autoadaptacyjny TRA: 0
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
Rozruch silnika: Allowed
ODCZYT PARAMETRÓW:
Licznik przebiegu: 100600,9 km
Obroty silnika: 880 obr/min
Temperatura wody: 77 °C
Temperatura powietrza: 27 °C
Przepływ powietrza: 11,1 Kg/h
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,73 V
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Obciażenie silnika: 1,20 ms
Napięcie akumulatora: 13,96 V
Stan sondy lambda: Bottom limit
Samoadaptywny parametr FRA: -1,6
Parametr autoadaptacyjny TRA: 0
Pozycja pedału przyspieszenia: Bieg jałowy
Oczekiwane obroty biegu jałowego: 840 obr/min
Oczekiwane obroty silnika: 840 obr/min
Otwarcie zaworu EVAP: 0,00 %
Kod uniwersalny: Niewłączony
Rozruch silnika: Allowed
_______________________________________
Plus wykonałem odczyty zaworu przepustnicy i wygląda to następująco:

ECU ISO Code: 32 86 04 15 26
2014-09-06 1210
CONNECTED TO:
ALFA 156 1.6 TS 16V
Bosch Motronic M2.10.4 Injection (TS 16V)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: 32 86 04 15 26
Wersja oprogr.: 3587537301
Wersja sprzętu: 2774021620
Numer rysunku FIAT: 4494356400
ODCZYT PARAMETRÓW:
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Wyprzedzenie zapłonu: °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: Kg/h
Napięcie przepływomierza: V
Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,71 V
Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Wyprzedzenie zapłonu: 6,00 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,69 V
Wyprzedzenie zapłonu: 6,00 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,74 V
Wyprzedzenie zapłonu: 8,25 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,76 V
Wyprzedzenie zapłonu: 6,00 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Parametr autoadaptacyjny TRA:
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,74 V
Wyprzedzenie zapłonu: 7,50 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Parametr autoadaptacyjny TRA: -2
ODCZYT PARAMETRÓW:
Oczekiwany przepływ powietrza: 7,0 Kg/h
Napięcie przepływomierza: 0,71 V
Wyprzedzenie zapłonu: 6,00 °
Pozycja zaworu przepustnicy (bezwzględna): 10,4 °
Pozycja zaworu przepustnicy (względna): 0,0 °
Parametr autoadaptacyjny TRA: -4
_________________________________
Na koniec wykonałem wszystkie nastawienia:

ECU ISO Code: 32 86 04 15 26
2014-09-06 1219
CONNECTED TO:
ALFA 156 1.6 TS 16V
Bosch Motronic M2.10.4 Injection (TS 16V)
--------------------------------------------------------------
Kod ISO: 32 86 04 15 26
Wersja oprogr.: 3587537301
Wersja sprzętu: 2774021620
Numer rysunku FIAT: 4494356400
AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Wtryskiwacz cylinder 1
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Wtryskiwacz 2
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Wtryskiwacz cylinder 3
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Wtryskiwacz cylinder 4
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Zawór odzysku par paliwa (EVAP)
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Nastawnik wolnych obrotów
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Sprężarka klimatyzatora
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Przekaźnik wariatora faz rozrządu
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Wentylator 1
WYKONANE

AKTYWOWANIE NASTAWNIKA...
Wentylator 2
WYKONANE

Proszę o pomoc i z góry dziękuję.