Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 13

Temat: 1,4 bx Problem z odpaleniem na ciepło

  1. #1
    Użytkownik Świeżak Avatar Jesion
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Auto
    AR 33 1,7 ie; AR 75 2,0 T.S.
    Postów
    108

    Domyślnie 1,4 bx Problem z odpaleniem na ciepło

    Witam
    Drodzy Alfaholicy mam problem z Alfą 145 1,4 bx 95’ którą jeździ moja żona zdaża się, że zgaśnie niespodziewanie i nie chce odpalić. Gdy auto ostygnie po 20 -30 min można ją zapalić. Gdzie może leżec problem. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    może pompa paliwa się zawiesza , loteria , lepiej podjechać do elektryka niż strzelać
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

  3. #3
    tomekkus
    Gość

    Domyślnie

    Witam.Miałem podobny problem u mnie była to wina baterii.Czy po zgaszeniu silnika rozrusznik kreci czy nie?W moim przypadku było tak jakby padł aku.Gdy był ciepły gasły kontrolki,rozrusznik nie zekręcił.Po ostygnięciu palił super.Spróbuj zamienić baterie (nie próbuj przez kable bo to może nic nie dać,tak było u mnie,dopiero zamiana aku pokazała przyczynę)

  4. #4
    Użytkownik Świeżak Avatar Jesion
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Auto
    AR 33 1,7 ie; AR 75 2,0 T.S.
    Postów
    108

    Domyślnie

    Jeżeli chodzi o akumulator to jestem pewien bo jest nowy, kręci do bólu bez zastrzeżeń, kontrolki nie przygaszają się. Na marginesie dodam, że oprócz tego samochód jest bardzo mułowaty i niema wogóle przyśpieszenia przy ruszaniu, a jak depnę mocniej gaz to dławi się, delikatnie naciskam powoli się wkręca. Zastanawiam się nad czujnikiem położenia wału może on szwankuje?

  5. #5
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar currahee
    Dołączył
    08 2007
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 145 1.6 Boxer 1995 r.
    Postów
    478

    Domyślnie

    W Golfie miałem identycznie, okazało się, że to czujnik Halla tu może być też czujnik położenia wału. Musisz pojechać na kompa i dokładnie to sprawdzić.
    FORZA ITALIA !

  6. #6
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Może padł czujnik temeratury zasysanego powietrza

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  7. #7
    siwy144
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał currahee Zobacz post
    W Golfie miałem identycznie, okazało się, że to czujnik Halla tu może być też czujnik położenia wału. Musisz pojechać na kompa i dokładnie to sprawdzić.
    Dokładnie Może być też coś nie halo z czujnikiem temp. wody Najlepiej pojechać na komputer i posprawdzać bo tak to sobie mozna wymieniac.

  8. #8
    Administrator ds. moderatorów Quadrifoglio Verde Avatar 75andrew155
    Dołączył
    05 2006
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    155 V6 1996 .r 155V6 1995r 3.0 12V
    Postów
    11,237

    Domyślnie

    Z boxerkiem może byc problem z komunikacją

    Alfa Romeo 75 Turbo 1987
    alfa Romeo 75 Turbo America 1990
    Alfa Romeo Giulietta 1.6 1983
    Alfa Romeo 145 1.4 boxer 1997
    Alfa Romeo 155 V6 1996
    Alfa Romeo 155 V6 1993 3.0 12V przekładka do 1.8 8v 1995

  9. #9
    Użytkownik Świeżak Avatar Jesion
    Dołączył
    05 2008
    Mieszka w
    Dolny Śląsk
    Auto
    AR 33 1,7 ie; AR 75 2,0 T.S.
    Postów
    108

    Domyślnie

    Też uważam, że komunikacja z komputerem diagnostycznym może być do kitu. Na początku byłem na kompie boscha i tu kicha straszna. Naciąłem się - facet powiedział, że to napewno czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym. Po długich poszukiwaniach wymieniłem na inny i nic bez zmian. A co gorsza po wypięciu tego czujnika silnik jak pracuje to zgaśnie. Wg mnie to ten czujnik był ok. Byłem też jakieś pół roku temu u fiata w związku z tą mułowatością boxera. Myślałem, że coś wyjdzie, lambda lub coś innego. W aso nie wykryli żadnych usterek. Szkoda jechać i podpinać się do kompów przy starych rocznikach (u mnie 95) bo może nic nie pokazać. Mam kupiony nowy czujnik temp. wody (ten w bloku, i czujnik położenia wału - postaram się je wymienić, także lamdę może ta obecna jest stara i "mułowata". Po każdej wymianie elementu postaram się dać znać czy pojawiły się jakieś efekty. Jeżeli ma ktoś jeszcze jakieś pomysły to bardzo proszę. Będę wdzięczny.

  10. #10
    Użytkownik Romeo Avatar alfasound_mania
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Alfa Romeo 155 1.8 8V;Alfa Romeo GT 1.9 JTD;Alfa Romeo 145 1.9 JTD
    Postów
    864

    Domyślnie

    no jak powymieniasz te wszystkie rzeczy to już nie wiele pozostaje
    Alfa Romeo 155 1.8 8v 1993r.
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 2000r.
    Alfa Romeo 145 1.9 JTD 1999r.

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 11-04-2014, 16:03
  2. Problem z klimą - działa jak jest ciepło
    Utworzone przez lukas1983 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 02-07-2013, 19:35
  3. Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 01-10-2012, 18:31
  4. [155] Problem z odpaleniem na ciepło
    Utworzone przez kamilq w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-03-2010, 21:18
  5. problem z odpaleniem 155 2.5 v6
    Utworzone przez luxik10 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 17-03-2007, 00:22

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory