Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: problem z selespeed

  1. #1
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS
    Postów
    3

    Domyślnie problem z selespeed

    Witam.
    Kupilem alfe 147 2002r 2.0 ts i jest problem z selespeed.
    Mianowicie wyskakuje blad p1742 - czujnik selekcji za wysoki sygnał.
    W aktywatorze wymienilem olej na tutela cs speed a w skrzyni na elfa.
    Biegi wskakuja bez problemu tzn bez szarpniec itp. Czasami jak wyskoczy ten blad to nie idzie wrzucic 3 biegu. Wtedy trzeba wprowadzic samochod na wyzsze obroty i wtedy 3 wskoczy. Czasami trzeba zgasic i zapalic samochod i wtedy jest ok. Czasami potrafi caly dzien byc ok a czasmi za kazdym razem co odpali sie samochod to nie mozna wrzucic 3. W zalacznikach pokazalem parametry z FESa podczas uruchomionego samochodu. W czym moze byc problem uszkodzony czujnik czy aktywator do regeneracji ? Prosze o pomoc bo czasami nie idzie jezdzic.
    Pozdrawiam.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez*tytułu.jpg
Wyświetleń:	92
Rozmiar:	116.7 KB
ID:	159630   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez*tytułu1.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	114.9 KB
ID:	159631   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	Bez*tytułu3.jpg
Wyświetleń:	62
Rozmiar:	67.2 KB
ID:	159632  

  2. #2
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tb1337
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    147 SS
    Postów
    69

    Domyślnie

    Ja to nie wiem. Ciągle ktoś pisze, że ma problemy z SS. A jak ja chce sprzedać swoją alfe z wyremontowanym SS za psie pieniądze to nawet 1 osoba nie zadzwoni. Wracając do tematu. Czy błąd jest cały czas aktywny? Do głowy przychodzi mi: zaśniedziałe styki pomiędzy wtyczką a czujnikiem selekcji, Podpięta na odwrót wtyczka (tak da się sam tak zrobiłem) lub uszkodzony czujnik selekcji biegów.

  3. #3
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS
    Postów
    3

    Domyślnie

    styki czyscilem ale wtyczka na odwrot to nie pomyslalem. jak skasuje blad to niekiedy sie skasuje i nie wyskakuje przez jakis czas ale czasami nie idzie go skasowac.

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tb1337
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    147 SS
    Postów
    69

    Domyślnie

    Dodam jeszcze, że czujnik selekcji też da się zamontować w zły sposób Ja bym zaczął właśnie od jego wymiany.

  5. #5
    Użytkownik Embrion
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 147 2.0 TS
    Postów
    3

    Domyślnie

    a trzeba jakos uwazac przy jego wymianie i wiedziec jak ustawic ? i ktory czujnik to jest dokladnie czujnik selekcji ?

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar tb1337
    Dołączył
    07 2014
    Auto
    147 SS
    Postów
    69

    Domyślnie

    patrząc z przodu auta na aktywator jest za nim, ja go wymieniałem od dołu auta, wd 40 torxy i jazda można go zamontować w dwóch pozycjach - jak zamontujesz w złej to będzie Ci wywalać błąd czujnika selekcji na stałe - wtedy go zamontujesz w drugiej pozycji

Podobne wątki

  1. problem z selespeed
    Utworzone przez Longer512 w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 22-06-2014, 09:44
  2. Problem Selespeed :(
    Utworzone przez Misiek145ts w dziale 147
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 11-11-2013, 10:28
  3. Problem Selespeed- problem przy redukcji
    Utworzone przez Brayan93 w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 19:09
  4. 156 selespeed problem, znika olej w selespeed
    Utworzone przez xmikix w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 04-07-2012, 13:36
  5. Problem z selespeed
    Utworzone przez czeskimaster w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 07:58

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory