Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: [156] MCSF i błąd P1235 Boost Pressure Signal

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bryniex
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Lublin <-> Ludwinów
    Auto
    156 1,9 JTD 16v 140KM 2003 nero metalico
    Postów
    27

    Domyślnie [156] MCSF i błąd P1235 Boost Pressure Signal

    Witam,
    mam 156 1.9 16v od prawie 5 lat więc raczej zadbana i bezawaryjna (no poza zrobionym juz alternatorem, rozrusznikiem i dwumasem :p). Jakiś tydzień temu podczas wyprzedzania na wzniesieniu (redukcja do 4 i "but") wywaliło mi kontrolkę MCSF i padła moc do max 2500-3000, po ponownym odpaleniu niby normalnie ale to jeszcze nie było to ni i trochę bardziej kopcił niż zwykle:


    EGR powinien być ok bo zaślepiony całkowicie już ze 2 lata (choć nie odcięty w sofcie stąd błąd p1238 jak mniemam), przepustnica przy dolocie czyściutka
    wczoraj przeczyściłem jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, wykasowałem błędy no i niby było ok - dymu nie widać, przyspiesza jak przedtem, pokatowałem go nawet dłuższy odcinek na wyższych obrotach...
    ale powtórzyłem manewr z redukcją i wyprzedzaniem i znowu to samo

    chciałem jeszcze sprawdzić overboost ale odziedziczyłem coś takiego:

    i nie wiem jak się do niego zabrac?
    przewody z overboosta są ok.

    co jeszcze sprawdzić?
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	alfa3.jpg
Wyświetleń:	386
Rozmiar:	74.8 KB
ID:	162270   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2015-04-02-545.jpg
Wyświetleń:	572
Rozmiar:	95.2 KB
ID:	162271   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	2015-04-02-546.jpg
Wyświetleń:	416
Rozmiar:	50.8 KB
ID:	162272  

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Wymień ten zawór vgt na fabryczny bo ten to z czegoś innego masz i chyba padł. No i wężyki na silikonowe najlepiej.

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bryniex
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Lublin <-> Ludwinów
    Auto
    156 1,9 JTD 16v 140KM 2003 nero metalico
    Postów
    27

    Domyślnie

    nom na zaworze made in france
    wężyk ten w oplocie wczoraj wymieniłem na paliwowy na razie bo nie miałem innego pod ręką z ta średnicą...
    a da się ten zawór sprawdzić czy jest faktycznie walnięty żeby póki co nie wywalać 200?

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Poszukaj kogoś z okolicy kto by na podmianę użyczył. A sprawdzić można ale nie zrobisz tego dokładnie.

    Zrób logi od doładowania to Ci powiem czy w sterowaniu problem.

    Nadymione z komórki.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar bryniex
    Dołączył
    12 2010
    Mieszka w
    Lublin <-> Ludwinów
    Auto
    156 1,9 JTD 16v 140KM 2003 nero metalico
    Postów
    27

    Domyślnie

    dzisiaj zaprowadziłem alfinę do mechanika i jak podejrzewałem rura turbo-ic pęknięta, mieli połatać tymczasowo a ja przymierzam się do kwasówki tylko trochę kasy odłożę...

    Cytat Napisał jaboleq Zobacz post
    Zrób logi od doładowania to Ci powiem czy w sterowaniu problem.
    znaczy się co dokładnie bo ja zielony w te kulki jestem... pierwszy raz się podłączałem.

  6. #6
    Użytkownik Świeżak
    Dołączył
    05 2012
    Mieszka w
    Karczew
    Auto
    147fl 1.6 120 , a4 b8.5q 2.0tfsi+
    Postów
    79

    Domyślnie

    Jak rurę miałeś uszkodzoną to jeszcze umknął Ci taki mały szczegół widoczny w tylnym lusterku a w zasadzie to niewiele wtedy widać . W programie fes masz takie zakładki wykresy i parametry . W parametrach zaznaczasz sobie zakładane doładowanie i aktualne . Przełączasz zakładkę na wykresy . Uruchamiasz nagrywanie (chyba przycisk f10) i rozpędzasz auto np na 3 biegu od początku obrotów do końca z gazem w podłodze . To tak na przyszłość

Podobne wątki

  1. Pisk powietrza i Boost Pressure
    Utworzone przez kami_l w dziale 156
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 24-02-2015, 14:30
  2. 1.9 JTD, błąd 0235 - invalid signal
    Utworzone przez lukash3 w dziale 147
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 09-03-2012, 21:20
  3. desired boost pressure alfa 1.9 jtd 105 km
    Utworzone przez lechu w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 25-11-2011, 16:41
  4. Błąd czujnika turbiny. Boost Pressure sensor A circuit high
    Utworzone przez Pati&Grzesiek w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 24-11-2011, 19:06
  5. [166] boost pressure
    Utworzone przez magda:) w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 21-12-2007, 00:00

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory