Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Alfa ts problem

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed
    Postów
    26

    Domyślnie Alfa ts problem

    Witam wszystkich. Otoz jestem posiadaczem Alfy Romeo 2.0TS Selespeed 99r. Mam problem z obrotami a wiec tak gdy oddawalem alfe zeby zrobic uszczelke pod glowica przyszedl mi do glowy glupi pomysl zeby powiedziec mechanikowi o wyczyszczeniu przepustnicy poniewaz falowala w granicach 850-900. Po odebraniu alfa stala na 2 tys. obr. mechanik zrobil adaptacje przepustnicy po chwili uspokoila sie ale nadal falowala w granicach 1200-1400. Okej mechanik stwierdza ze po czyszczeniu przepustnicy jest ona uszkodzona i trzeba wymienic. Dodam ze na programie nie bylo zadnych bledow. Po sprawdzeniu 3 przepustnic( nie nowych) problem nie znikal. Ostatnim czasem wyczytalem ze to moze byc wina przeplywomierza ? Nie podejrzewalem go poniewaz byl on wymieniany 5ktys przedtem oryginalny BOSCH. Doczytalem tez o jakiejs adaptacji(nie programem) poprzez odlaczenie aku na godzine przekrecenie stacyjki na 2 min i odpalenie. Po takim zabiegu (nie ruszalem przeplywomierza) zaczela sie swiecic kontrolka wtrysku pojechalem na komputer i mamy blad przeplywomierza. Otoz jako ze przeplywomierz jest odeslany na gwarancje i mam troche czasu chcialem zapytac czy ktos juz sie spotkal z takim problemem? Co moglo spowodowac spalenie sie przeplywki? Jak w przypadku nowego przeplywomierza go podlaczac? Odpinac akumulator czy cos w tym stylu? Przepraszam ze bledy i pozdrawiam.

  2. #2
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał revv Zobacz post
    Witam wszystkich. Otoz jestem posiadaczem Alfy Romeo 2.0TS Selespeed 99r. Mam problem z obrotami a wiec tak gdy oddawalem alfe zeby zrobic uszczelke pod glowica przyszedl mi do glowy glupi pomysl zeby powiedziec mechanikowi o wyczyszczeniu przepustnicy poniewaz falowala w granicach 850-900. Po odebraniu alfa stala na 2 tys. obr. mechanik zrobil adaptacje przepustnicy po chwili uspokoila sie ale nadal falowala w granicach 1200-1400. Okej mechanik stwierdza ze po czyszczeniu przepustnicy jest ona uszkodzona i trzeba wymienic. Dodam ze na programie nie bylo zadnych bledow. Po sprawdzeniu 3 przepustnic( nie nowych) problem nie znikal. Ostatnim czasem wyczytalem ze to moze byc wina przeplywomierza ? Nie podejrzewalem go poniewaz byl on wymieniany 5ktys przedtem oryginalny BOSCH. Doczytalem tez o jakiejs adaptacji(nie programem) poprzez odlaczenie aku na godzine przekrecenie stacyjki na 2 min i odpalenie. Po takim zabiegu (nie ruszalem przeplywomierza) zaczela sie swiecic kontrolka wtrysku pojechalem na komputer i mamy blad przeplywomierza. Otoz jako ze przeplywomierz jest odeslany na gwarancje i mam troche czasu chcialem zapytac czy ktos juz sie spotkal z takim problemem? Co moglo spowodowac spalenie sie przeplywki? Jak w przypadku nowego przeplywomierza go podlaczac? Odpinac akumulator czy cos w tym stylu? Przepraszam ze bledy i pozdrawiam.
    Przepływomierz wystarczy adoptować poprzez odłączenie aku,odplenie bez dotykania gazu i poczekanie do włączenia wentylatora.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed
    Postów
    26

    Domyślnie

    Nowy przepływomierz podpięty, kontrolka wtrysku świeci, błąd przepływomierza jest. Pomocy...

  4. #4
    Użytkownik Alfista Avatar lesio146
    Dołączył
    12 2006
    Mieszka w
    SZAMOTULY(PYRLANDIA)
    Auto
    159 JTDm ; 156 V6 Qsystem
    Postów
    4,427

    Domyślnie

    Cytat Napisał revv Zobacz post
    Nowy przepływomierz podpięty, kontrolka wtrysku świeci, błąd przepływomierza jest. Pomocy...
    Kiedyś na forum ktoś miał taki przypadek.Okazało się że przy jakiejś naprawie mechanik urwał wyrwał kabel z kostki przepływomierza.
    Obejrzyj dokładnie kostkę.
    Były inne wcześniej. Teraz 159 i 156 oraz 155 do sprzedania.

  5. #5
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2015
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0TS Selespeed
    Postów
    26

    Domyślnie

    Kostka byla dobrze obejrzana zaden kabel nie jest urwany

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta Avatar Loco
    Dołączył
    03 2012
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    Alfa Romeo 166 3,2 V6 06r
    Postów
    268

    Domyślnie

    stawiam na źle wykonaną adaptację po czyszczeniu czy mechanik wykonywał adaptację na chłodnym silniku i po jej zrobieniu poczekał aż silnik na wolnych obrotach złapie temperaturę ( do załączenia pierwszego biegu wentylatora) w tym czasie silnik musi sobie chodzić na wolnych obrotach i broń Boże nawet tykać pedału gazu. Jeśli tak nie zrobił, to adaptacja niestety jest o du potłuc, znajdź opis na forum krok po kroku wykonania tej adaptacji bo to nie wystarczy tylko w programie kliknąć i już.Jest jakiś myk jeszcze z kluczykiem i czekanie ileś tam sekund ale nie pamiętam dokładnie bo ts'a miałem dawno.

    edit.
    Obawiam się, że w Twoim wypadku jednak nie będzie tak prosto, poczytaj


    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...u_me3_1_a.html
    Ostatnio edytowane przez Loco ; 25-04-2015 o 07:50


    Było
    AR 156 1.8ts
    AR 156 2,5V6
    FIAT CROMA II 1.9 150KM automat

    JEST
    AR 166 3.2V6 FL
    VOLVO V70 III 2.0F 2010r

Podobne wątki

  1. Alfa 147 problem.
    Utworzone przez Vanitas w dziale 147
    Odpowiedzi: 23
    Ostatni post / autor: 04-09-2015, 18:57
  2. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 17-03-2014, 18:18
  3. Alfa 156. .8 TS Problem
    Utworzone przez pakiet10000 w dziale 156
    Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 07-12-2012, 17:36
  4. Problem z Alfa 156 2.0 TS
    Utworzone przez Młody 25 w dziale 156
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 15-10-2011, 20:02
  5. mam problem z alfa ;(
    Utworzone przez pawelkacer w dziale 156
    Odpowiedzi: 25
    Ostatni post / autor: 27-08-2010, 20:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory