Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Radio - problem

Użytkownik Dwusuwowiec
    Auto
    159

Domyślnie Radio - problem

Cześć, mam problem z odbiorem stacji radiowych poza miastem. Radio Pionner avic f10bt podpięty przez poprzedniego właściciela... obsługa z kierownicy działa! Nie znam się zupełnie na tego typu elektryce, ale przy okazji wymiany filtra kabinowego w schowku natknąłem się na taki niepodłączony kabel. Kto podpowie gdzie mam to podpiąć i czy ten kabel ma coś wspólnego ze słabo działającym radiem.
    Załączone obrazy Załączone obrazy Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150530_144642.jpg
Wyświetleń:	136
Rozmiar:	98.6 KB
ID:	168527   Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	20150530_144656.jpg
Wyświetleń:	134
Rozmiar:	70.8 KB
ID:	168528  

Użytkownik Znawca
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    Alfy Romeo MiTo; Alfa Romeo 159sw; Alfa Romeo Gulia Super

Domyślnie

Albo żartujesz ze Swojej niewiedzy albo udana prowokacja. Przewód antenowy.

Użytkownik Świeżak Avatar entuzjasta159
    Mieszka w
    okolice Rzeszowa
    Auto
    brava 1,9 jtd cf3 2001 @ Alfa Romeo 159 1.9 jtdm 8v

Domyślnie

wygląda jak kabel od anteny,ale nie jestem pewny może się okazać że jest od nitro czy coś
    Ostatnio edytowane przez entuzjasta159 ; 01-06-2015 o 07:57

Użytkownik Romeo Avatar interside
    Mieszka w
    Biłgoraj
    Auto
    AR 159SW 1,9jtdm 8v

Domyślnie

brak zasilania wzmacniacza antenowego w antenie, kum za 5 zł taki rozdzielacz z niebieskim przewodem podłącz to odpowiednio i po sprawie

PS to na pewno przewód antenowy??? <lol>

Użytkownik Dwusuwowiec
    Auto
    159

Domyślnie