Witam znowu ja ale trochę się dzisiaj przeraziłem ;x widziałem jak ojciec odjeżdża alfą i przy ruszaniu ogromna ilość dymu , przy odpalaniu nie ma nic nie puści nawet tzw bąka . Pytając na początku ojcowego jak wysoko zakręcił 156tke powiedział że 2k obrotów i drugi bieg na dwójce też mówił że trzymał do 2,3k i trójka wraz ze wzrostem obrotów i prędkości dymu ubywa . Ja rozumiem że bez kata jest więcej dymu ale terazwydaję mi się że tak było od początku . Czy to będzie dziura w dolocie ? Są jakieś sposoby na sprawdzenie szczelności "po domowemu" ?
Są jakieś tańsze zamienniki rur (lipa z kasą) ? Czy to jest niezdrowe dla jtdka ?
następna rzecz jaka mnie troch denerwuje no to właśnie alfa słabo się zbiera z niskich obrotów 1700/2200 jak bym jeździł jakimś VAGiem wyposażonym w SDI , po przekroczeniu 2200 istny "szatan" Przyczyna ? Czytając to EGR mam znajomego co by mi zrobił zaślepkę ale przeglądając allegro są też jakieś emulatory nie wiem do czego służą ? Po zaślepieniu wyskoczy check ?
Jak już zaślepiać to w dwóch miejscach i wywalić wężyk ?
Z góry dzięki za odp na pytania . Pozdrawiam PRzemek