Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Chwila zwatpienia przy przyspieszaniu

  1. #1
    mnap86
    Gość

    Domyślnie Chwila zwatpienia przy przyspieszaniu

    Silnik V6 Turbo. Nie za kazdym razem, ale dosc czesto zdarza sie, ze idac od dolu, przy mocniej wcisnietym gazie w okolicach (moze troszke powyzej) 3000RPM przestaje ciagnac i po chwili zaczyna znowu ladnie isc. Ten zawias nie trwa dlugo, ale jest wyrazny w przyspieszeniu, cala chwila trwa okolo 0,5 sekundy, moze sekunde...

    Co to moze byc?

    Mam pare podejzen i kilka niepotwierdzonych informacji, ale wolalbym uniknac podsuwania/sugerowania typow, aby bylo obiektywnie.

  2. #2
    MARIN
    Gość

    Domyślnie

    Miałem podobnie w moim klekocie, nawalała przepływka

  3. #3
    mnap86
    Gość

    Domyślnie

    Wymontowalem calkowicie ogranicznik pedalu gazu. Teraz jak wcisne do dywanika, to czasami przerywa jak sie wcisnie do konca, traci moc i slychac jakby powietrze upustowe z turbiny. Nie wiem co to jest, czy turnina za duzo laduje i jest za wysokie cisnienie? Czy jakis czujnik cisnienia jest walniety? Moze za duzo paliwa i sie dlawi wiec oddaje nadmiar powietrza?

    Jak bylem na diagnosyce to na komputerze wywalilo przeplywke i lambde, przy probie wysiwetlenia wartosci z lambdy stwierdzal, ze jest brak sygnalu, moze przez to, ze podgrzewanie sondy nie dzialalo. Lamda wymieniona. Troszke mniej pali. Przeplywke dzisiaj ogladalem, nie za duzo mozna zobaczyc. Czytalem tez troszke i podobno przeplywomierz jest podgrzewany, czesto tez ulega zabrudzeniu. Moj brudny nie jest, chociaz chyba widzialem jakiegos farfocla malego przyklejonego do jednego z drucikow. Mogl sie np przepalic i nie grzeje?

    Szkoda mi troche kupowac nowy jak ma sie okazac, ze zupelnie niepotzrebnie, bo pieniazki moglbym spozytkowac na cos innego, np na gumy do zawieszenia.

  4. #4
    MARIN
    Gość

    Domyślnie

    Spróbuj zrobić próbę z wypiętą wtyczką od przepływki, w wolnossaku było słabo na dole, i budziło się auto z górnych obrotach ale bez jakichś skoków "jedzie nie jedzie znowu jedzie", natomiast w dieslu auto było słabsze w całym zakresie ale też nie miało przeskoków w ciągu. Nie wiem jak zachowa się turbo benzyna ale spróbować można jak komputer wywala błąd przepływomierza to raczej jest przepływka. Jak już bedziesz kupował to nie kupuj chińczyka tylko bosch bo będziesz kupował 2 razy, przerabiałem temat.

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar szerszeń
    Dołączył
    10 2007
    Mieszka w
    Gdańsk
    Auto
    Astroserati | 407 coupe | Quattroporte
    Postów
    2,613

    Domyślnie

    Przepływka, lewe powietrze (nieszczelność)?

  6. #6
    mnap86
    Gość

    Domyślnie

    Jedyna nieszczelmosc jaka byla, byla na rurze powietrza miedzy przeplywka a turbo, dokladnie to kolanko zaworu zwrotnego ktore dochodzi na tym odcinku bylo pekniete, ale juz jest cale. Wiec lewego nie ma. Jak odpinam przeplywke, to na jalowym praca silnika sie nie zmienia. Dzisiaj odepne i sprobuje sie przejechac.

    Po odpieciu przeplywomierza nie zauwazam roznicy. Ciekawe, czy jest walniety, czy moze gdzies kable po drodze sa upindolone.
    Ostatnio edytowane przez mnap86 ; 10-04-2009 o 09:22

Podobne wątki

  1. [159] Stuki przy przyspieszaniu
    Utworzone przez piotrek_inf w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 13-02-2014, 20:20
  2. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 29-11-2011, 13:57
  3. Wstrząsy przy przyspieszaniu
    Utworzone przez dam777 w dziale 156
    Odpowiedzi: 34
    Ostatni post / autor: 16-08-2011, 21:10
  4. 1.8 TS szrpie przy przyspieszaniu
    Utworzone przez rychu0 w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 04-02-2011, 19:41
  5. [156] Stuki przy zmianie biegów i przy przyspieszaniu
    Utworzone przez Łysy0800 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 13-01-2011, 20:17

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory