Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: 147 jtd żarzaca sie zarowka

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    NL
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd 136KM
    Postów
    68

    Domyślnie 147 jtd żarzaca sie zarowka

    Witam. Obecnie jestem posiadaczem 147 jtd 115km. Mam nastepujacy problem otoz kiedy auto jest na postoju jest wylaczone delikatnie żarzy tylnie lewe swiatlo , widac to tylko gdy jest ciemno. Irytuje mnie to poniewaz wykancza mi aku. Zdemontowalem lempe sprawdzilem napiecie na żarzacej zarowce wynosi ono 6v z groszam ( zastanawia mnie skad takie napiecie). Wyjelem wszystkie bezpieczniki i lampa nadal żarzy. Pobor pradu przy żarzacej sie lampie 0.25A z wypieta wtyczka 0.01 czyli takie jakie powinno byc. Dodam ze wywala mi bezpiecznik od grzania tylnej szyby jesli ma to jakis zwiazek chodz nie sadze.

  2. #2
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    Szukaj zwarcia w kablach albo masz zepsuty modul Body.

    Napisane z komóreczki!
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    NL
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd 136KM
    Postów
    68

    Domyślnie

    Szperam intensywnie po forum znalazlem to http://www.forum.alfaholicy.org/156/...ia_lampa_.html w tym wypadku chodzi o ar 156 nie wiem jak sie ma do tego ar 147

  4. #4
    Użytkownik Rowerzysta Avatar dam156SW
    Dołączył
    03 2014
    Auto
    Alfa 156 SW 2.4 Jtd
    Postów
    339

    Domyślnie

    Rozbierz obrotomierz, lub jeśli masz podmien na inny, tam znajduję się ustrojstwo od świateł.
    Zajrzyj jeszcze do mojego tematu, też miałem przeboje ze światłami.

    http://www.forum.alfaholicy.org/156/...l_tylnych.html

    P.S jak mnie pamięć nie myli to ktoś na elektrodzie miał taki problem jak Ty i winnym także okazał się licznik lub obrotomierz.
    Dopiero zobaczyłem że chodzi o 147 ale sądzę że zasada będzie ta sama.

    http://www.elektroda.pl/rtvforum/top...5.html#6965755
    Ostatnio edytowane przez dam156SW ; 03-01-2016 o 19:53

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    W 147 jest inaczej.
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Fachowiec Avatar LukaSS
    Dołączył
    06 2012
    Mieszka w
    Biała Podl./Warszawa
    Auto
    Alfa Romeo 147 JTD 16V 140KM; Yamaha XTZ 800 Super Tenere
    Postów
    2,540

    Domyślnie

    Mi takie przypadki kojarzą się z brakiem masy

  7. #7
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    NL
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd 136KM
    Postów
    68

    Domyślnie

    Hmmm zatem nakierujcie mnie od czego zaczac skoro kolega "jaboleq" twierdzi ze w 147 jest inaczej nie ma co licznika ruszac. kolego LukaSS na moje rozumowanie przy braku masy lampa by wcale nie swikecila. W teori jesli calkowicie wypne licznik i lampa zagsnie bedzie winowajca??

  8. #8
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,326

    Domyślnie

    Mam schematy i eLearn. Jest tak jak mówię. Oczywiście może też być problem z masą ale to raczej by było przy załączonych światłach, że źle świeci. Body w 147 podaje + na lampę. Więc albo coś jeszcze podaje + ma masę tylnej lampy albo zepsuł się przekaźnik w body (szczegółów nie podam bo aż tak nie jestem w temacie).
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  9. #9
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    12 2013
    Mieszka w
    NL
    Auto
    Alfa romeo 166 2.4 jtd 136KM
    Postów
    68

    Domyślnie

    Kurka..... Body w 147 hmmm kupa roboty chyba jest tam immo itp....

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar wiedzmaak
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Zabrze
    Auto
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD M-Jet 16V------------------------ Alfa Romeo 159 2.0 JTDm 170 km
    Postów
    1,735

    Domyślnie

    Niestety body jest powiązane z immo i sterownikiem silnika. Wyjęcie body wbrew pozorom nie jest takie ciężkie. Odpinasz kilka wtyczek i wykrecasz. Body bym się RACZEJ nie czepiał, tylko sprawdził rzeczy prostsze. Jak dobrze pamiętam za sterowanie światłami odpowiada driver (nie pamiętam symbolu scalaka). Jeżeli scalak to albo ma wysoki stan logiczny albo niski. Pośredniego stanu nie ma. Ewentualnie wyjąć je żeby zobaczyć czy nie ma tam jakiejś wilgoci itp.
    Ostatnio edytowane przez wiedzmaak ; 04-01-2016 o 00:22

Podobne wątki

  1. Przepalona zarowka
    Utworzone przez -BamBosZek- w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-07-2010, 17:01
  2. Problem z zarowka
    Utworzone przez Rafik w dziale 156
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 16-08-2009, 12:14
  3. Zarowka do podswietlenia nawiewow
    Utworzone przez selius w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 22-05-2009, 08:32
  4. [33] Zarowka lampa przednia
    Utworzone przez _zagiel_ w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 05-11-2008, 21:02
  5. [166] zarowka H3U w przeciwmgilenych na 24w ??
    Utworzone przez Michal166 w dziale 166
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 09-04-2008, 21:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory