Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: 2.0 JTDM 170 KM - prośba o ocenę korekt wtrysków

Użytkownik Alfa i Omega Avatar djrobertos
    Mieszka w
    Racibórz
    Auto
    Brera 2.0 JTDm 10'

Domyślnie 2.0 JTDM 170 KM - prośba o ocenę korekt wtrysków

Witam, dzisiaj po raz pierwszy udało mi się połączyć z ECU mojego autka za pomocą ELM'a 327 Bluetooth. Zaniepokojony jestem korektami wtrysków, które wypluł MES. Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że coś jest nie tak. Proszę kogoś z krytycznym i doświadczonym okiem o opinię.

Korekty wtrysków zrobione zostały na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury wody - 90 stopni C.

Korekty:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	7.png
Wyświetleń:	240
Rozmiar:	36.0 KB
ID:	190299

Ponadto zauważyłem, że zawór EGR wskazuje coś koło 140-150% na biegu jałowym. A jak przegazuję auto do 3k obr/min to spada do 0-2%. Czy to normalne?

P.S. Do kupienia interfejsu diagnostycznego i wykonania (mam nadzieję w miarę miarodajnego) pomiaru skłoniło mnie zużycie paliwa, które jest wyższe niż u innych użytkowników 2.0. (średnio 7,5l - trasa i 10l - miasto)
    Ostatnio edytowane przez djrobertos ; 07-02-2016 o 19:08

Użytkownik Rowerzysta
    Mieszka w
    Szczecin
    Auto
    Alfa 159 2.0 JTDm SW

Domyślnie

Witam
    Ja mam podobne korekty na jałowym, tylko że na drugim wtrysku jakieś1.7. W czasie jazdy wszystkie są na zbliżonym poziomie, też mnie ciekawi czy wszystko jest o.k. Spalanie w mieście teraz na krótkich dystansach nawet 11.3l trasa od 6.5- 7.3l 7.5l zależy oczywiście jak się depta.

Moderator Quadrifoglio Verde Avatar magil
    Mieszka w
    LHR
    Auto
    Nuova Bravo, 159

Domyślnie

Jest już osobny temat poświęcony korektom wtryskiwaczy.
    3. wtryskiwacz leje.
    Zrób logi korekt wtryskiwaczy podczas jazdy. Do tego ciśnienie doładowania oraz masa powietrza. Również jeszcze raz dla biegu jałowego z wyłączonym obciążeniem (światła, klima, radio itd).