Witam, dzisiaj po raz pierwszy udało mi się połączyć z ECU mojego autka za pomocą ELM'a 327 Bluetooth. Zaniepokojony jestem korektami wtrysków, które wypluł MES. Nie znam się na tym ale wydaje mi się, że coś jest nie tak. Proszę kogoś z krytycznym i doświadczonym okiem o opinię.
Korekty wtrysków zrobione zostały na biegu jałowym po osiągnięciu temperatury wody - 90 stopni C.
Korekty:
Ponadto zauważyłem, że zawór EGR wskazuje coś koło 140-150% na biegu jałowym. A jak przegazuję auto do 3k obr/min to spada do 0-2%. Czy to normalne?
P.S. Do kupienia interfejsu diagnostycznego i wykonania (mam nadzieję w miarę miarodajnego) pomiaru skłoniło mnie zużycie paliwa, które jest wyższe niż u innych użytkowników 2.0. (średnio 7,5l - trasa i 10l - miasto)