Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: Dziwne wycie przy 2000tyś obr.

  1. #1
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie Dziwne wycie przy 2000tyś obr.

    Witam kolegów , po roku braku problemów od pewnego czasu zauważyłem że gdy silnik jest zimy podczas jazdy występuje jakieś dziwne wycie w okolicach 2000tyś po odjęciu gazu wycie stopniowo ustępuje i tak w kółko aż silnik sie nie zagrzeje . Zastanawiam się czy to nie turbina , ale około 30 tyś temu była regenerowana , innych pomysłów brak a zaczynam się martwić bo niedługo wracam do domu około 1200km i nie chce niespodzianek.
    Alfa romeo 156 1,9 jtd 16 v , dodam że na kompie błędów brak .
    prosze o jakieś pomysły gdzie lub w czym szukać
    pozdrawiam
    radek

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    to wycie to taki jakby jęk ? u mnie było to coś z micro napędem albo napinacz , albo sprzęgiełko alternatora .

  3. #3
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie

    tak to taki jęk , zastanawiam sie teraz c to micro napęd? i jak szybko coś sie rozpadnie , myślicie że 2000km jeszcze zrobie na tym ?

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar Przemekkk97
    Dołączył
    03 2015
    Mieszka w
    Nakło nad Notecią
    Auto
    Alfa 156 1.9 JTD 110KM@150KM
    Postów
    506

    Domyślnie

    mi jak napinacz "krzywo" się kręcił to ściągało pasek klinowy i chyba koło pasowe go rozcinał i z 6pk robiło się 5/4 a na końcu pękał . Całe szczęście paska nie wciągnęło w rozrząd .

  5. #5
    Użytkownik Jestem NOWY - nie krzyczcie!
    Dołączył
    10 2016
    Auto
    Alfa Romeo 156 1,9jtd 8v
    Postów
    11

    Domyślnie

    Ja bym proponował posprawdzać pasek wielorowkowy i jego rolki czy wszystko jest ok, czy coś nie wyje, turbina, może coś takiego robić ale była regenerowana - jak, to już co innego ale na razie bym to odrzucił,a rozrząd kiedy robiony ?

  6. #6
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Zdejmij pasek i uruchom auto. Jeże dźwięk zniknął to wiesz gdzie szukać przyczyny.

    Wysłane z mojego SM-A500FU
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  7. #7
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie

    Rozrząd wymieniany ok 20 tyś temu , cały problem polega na tym że to wyje tylko w okolicach 2000 obr. i zgodnie z obrotami głośniej/ciszej ( trudno to opisać ) i tylko wtedy gdy jest zimno na dworze i zimny silnik , po nagrzaniu silnika dżwiek niknie i jest ok. Problem że dżwiek występuje tylko podczas jazdy , na postoju tego wycia nie ma więc zdięcie paska nic mi nie da niestety . Jutro sprawdze ten pasek .

  8. #8
    Użytkownik Alfa i Omega Avatar tofik21
    Dołączył
    04 2014
    Mieszka w
    Warszawa / Zawiercie
    Auto
    Alfa Romeo GT 1.9 JTD 167KM :)
    Postów
    317

    Domyślnie

    Mam to samo, okolice 2000 w ruchu, tylko że niezależnie czy na zimnym czy ciepłym, u mnie dodatkowo to wycie też jest słyszalne na postoju jak silnik schodzi z obrotów tak w okolicy 1000 ale bardzo delikatnie. Mam to już z rok ale muszę się za to zabrać bo wydaje się ze ostatnio troszkę się nasiliło [emoji53]
    ale doba ma za mało godzin [emoji12]
    my car gives me more energy than redbull



    Było:
    Daewoo Nexia 1.5
    Ford Focus mk2 - 1.6 TDCI

  9. #9
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Cytat Napisał cargo241 Zobacz post
    Problem że dżwiek występuje tylko podczas jazdy , na postoju tego wycia nie ma więc zdięcie paska nic mi nie da niestety . Jutro sprawdze ten pasek .
    A to auto bez paska nie jeździ? Naładowane aku i więcej siły przy kręceniu kierownicy - tyle potrzeba by przetestować. Żaden problem. Ja bez wspomagania wyjeżdżałem z garażu gdzie musiałem kręcić 20 razy aby wyjechać
    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  10. #10
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar cargo241
    Dołączył
    10 2013
    Mieszka w
    Będzin / Eerbeek
    Auto
    Alfa romeo Giulietta 1,4TB
    Postów
    134

    Domyślnie

    ehhh z tym paskiem to sam się zakręciłem i sam siebie chyba nie zrozumiałem , tak jutro po pracy jak pogoda pozwoli to wywale ten pasek i zobaczymy . A kolego Tofik21 j uda ci się dojść do tego co to jest to daj znać i wzajemnie.

Podobne wątki

  1. Wycie przy wysprzęglaniu.
    Utworzone przez pawel365 w dziale GT
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 23-08-2016, 14:05
  2. [159] Dziwne wycie
    Utworzone przez Novastar w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 01-10-2014, 16:47
  3. Dziwne wycie pod maską przy dodawaniu gazu
    Utworzone przez Luktoja w dziale 156
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 23-05-2014, 00:22
  4. [146] Silnik boxer 1.6 nie trzyma w.obrotów - dziwne wycie przy lewej głowicy
    Utworzone przez RobRoy77 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 30-09-2013, 14:33
  5. [155] Dziwne wycie
    Utworzone przez Marcin 89 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 19-11-2010, 19:50

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory