Witam,nie dawno padła mi skrzynia w Alfie a dokładnie łożyska, niestety każdy z fachowców odradza regeneracje.Szukam na internecie jakiś regenerowanych ale nie mogę znaleźć.Ma może ktoś z kolegów na zbyciu taką skrzynie lub jakieś na miary ?.
Witam,nie dawno padła mi skrzynia w Alfie a dokładnie łożyska, niestety każdy z fachowców odradza regeneracje.Szukam na internecie jakiś regenerowanych ale nie mogę znaleźć.Ma może ktoś z kolegów na zbyciu taką skrzynie lub jakieś na miary ?.
Starą regeneruj, nie kupuj używki to bez sensu jedna padniętą już masz
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Zmień tych fachowców. Oddaj do porządnego zakładu, niech wymienią co trzeba i będzie dobrze. A myślisz że te regenerowane skąd się biorą?
159 1.9 JTDm 16V '06 => 2.2 JTS '07 => 1750 TBi '09 => 3.2 JTS Q4 '06 => 159 2.2 JTS '08, Nuova Bravo 1.4 T-Jet '10
dokladnie tak.o ile twoja nie ma np uszkodzen obudowy(podobno nie idzie kupic) to rob swoja u kogos kto zna sie na skrzyniach m32. zalej potem 0.5l wiecej oleju niz otwor przelewowy wywala.
Ile koledzy tego oleju powinno być w skrzyni i jaki zalać ? .Przyjmijmy że w skrzyni niema kropelki oleju nawet.I ile powinna kosztować taka regeneracja .I długo taka skrzynia po regeeracji po żyje ?.
2.3L jest wg instrukcji, lejesz 2.8L. spec od M32 powinien wiedzieć bo wszyscy którzy przy tym robią (nie tylko w polsce) leją więcej. łożyska powinny starczyć na 100-200tyś km zgaduję, szczególnie jak zalejesz więcej oleju i ktoś nie spartoli roboty. łożyska timken kosztują coś ponad 500zł komplet, jedno jest w 2 rozmiarach w M32 i podobno nie zawsze się zgadza z katalogami. robota od 500 do 2000. olej ze 150zł.
są wątki o M32, czytaj forum, po to jest.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
A jaki olej zalać ?.A jak dbać o tą skrzynie żeby długo służyła jeżdzić na niskich obrotach czy >jak ?.
powtórzę się:
są wątki o M32, czytaj forum, po to jest.
To jest forum. Na pytania ogólne zwykle może odpowiedzieć wiele innych osób na forum, a odpowiedź może być przydatna innym. Pożytek potencjalny dla całej grupy który nie służy społeczności. Nie będę odpowiadał na takie priv, a tylko skrzynka wiecznie się zapycha.
Tematów na nurtujący Was problem szukajcie z googlami a nie wyszukiwarką formuową która jest beznadziejna: w googlach wpisujcie (site:forum.alfaholicy.org/giulia_stelvio <TEMAT>). Wiele rzeczy na forum było wielokrtonie, najwyżej w tamtych wątkach dopytujcie żeby śmietnika nie robić na forum.
Za wymianę łożysk płaciłem (w maju, w Łodzi) 300zł + 300zł za demontaż/montaż skrzyni + ok. 500zł za 8 łożysk (6xTimken + 2xSNR). Oleju było nalane po naprawie ok. 2,8l. Po wymianie przejechałem ok. 6000 km i jest raczej OK choć dla zupełnej pewności musiałbym mieć porównanie z innym autem.
kolego wyżej...jakiś namiar na tego mechanika z Łodzi byś dał![]()