Noo grubo poszedł.. całe szczęście, że tata cały
Jadę dziś z moim tatą.na jazdę testową S...mam dodatkowy argument![]()
I tu doskonale widać jak własnie działa dobre, bezpieczne nadwozie. Co z tego, że przodu praktycznie nie ma, jak sama kabina jest dosłownie nienaruszona, nawet przednia szyba cała, a drzwi z tego co widzę normalnie się otwierają.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była
to byl tez argument dla ktorego kupilem SUVa - chyba sa bezpieczniejsze do sedanow tej samej klasy
No ok. Ale do czego porównujecie?
- - - Updated - - -
Przypuszczam że z Forda f150 też by wyszedl bez szwanku. Tylko z czym się spotkał? I dlaczego?
Wygląda na nierówną walkę z całym szpalerem drzew.
oj można się zdzwić jak auta na ramie potrafią się złamać w pół przy spotkaniu z nadwoziem samonośnymGłównym atutem takich samochodów jest ich wysokość. Wjeżdzają w sedana jak w masło, bo wzmocnione elementy walą tam, gdzie "normalne auto" ma tylko trochę blachy. Masa sama w sobie nie jest żadnym atutem. Większa masa = więcej energii do pochłonięcia.
Duża wadą SUVów natomiast jest podatność na dachowanie, dlatego trudno powiedzieć, czy suvy rzeczywiście są bezpieczniejsze.
Jaguar S-type 4.2 V8
Alfa Romeo 166 FL - Distinctive - Nero Metallico - 2.4 JTD 20V 175KM - była
Alfa Romeo 166 - Bieda Edition - 2.0 TS - była
Citroen Xantia Activa II V6 - była
Citroen Xantia II 2.0 16V - była
Skoda Felicia 1.3 MPI - była