Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 12

Temat: temeratura silnika V6

  1. #1
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie temeratura silnika V6

    Witam mam pytanie odnosnie temperatury silnika 3.0 V6 24V ,wlasnie przejechalem trase 1600km w trakcie tej trasy mialem taka sytuacje ,gdy jechalem z predkoscia 170-210 km/h temperatura silnika wzrastala ponad 90st tak wskazywala wskazowka wewnatrz kabiny ,jesli zwolnilem do 160 km/h zaraz mialem 90st zaznaczam ze mialem duze obciazenie 2osoby i bagaze temp otoczenia 30st pisze to dlatego poniewaz zawsze mialem 90st auto rozgrzewalo sie szybko do tej temperatury i zawsze ja trzymalo i zawsze wlaczaly sie wentylatory zaznacze ze jesli wlaczylem klime juz przy 150km/h wzrastala temperatura ,gdy mialem ponad 90st zatrzymalem samochod wiatraki chlodzily i po chwili juz bylo 90st czy to zjawisko jest normalne i zaznacze jeszcze ze stalem w korku godz i rowne 90st dzieki za pomoc
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  2. #2
    Moderator Fachowiec Avatar Lukasz A.
    Dołączył
    03 2007
    Mieszka w
    Koszalin/Szczecin
    Auto
    155 2.5 V6
    Postów
    2,690

    Domyślnie

    Ja myślę że jest dobrze.U mnie też potrafi podskoczyć temperatura jak ją trochę przegonię.Powiem szczerze że ja bym się tym nie przejmował.Jak wszystko działa dobrze to nie szukaj dziury w całym
    Alfa Romeo 155 1.8 T.S. 1992-pozostały piękne wspomnienia 03.09.2017
    Alfa Romeo 155 2.5 V6 1992
    Alfa Romeo 155 2.0 Q4 1992

    I wszystkie są czerwone

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego a pompe wody to kiedy zmieniałes - poluzowanie talerzuyka na osce to standardowa przypadłość V6, która własnie tak się objawia
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    nie zmienialem pompy bo gdy kupilem samochod to mialem przebieg 40 tys a dzis mam 80 i przy 90tys mam zamiar to zrobic ,trudno by wymieniac pompe w samochodzie ktory gowno przejechal ,jestes pewny ze to pompa nie wydala przy duzych predkosciach zaznaczam ze temp podskoczy ponad 90st tylko kiedy lece ok 170-210km/h w korkach trzyma 90st
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  5. #5
    Użytkownik Fachowiec Avatar slavol
    Dołączył
    06 2008
    Mieszka w
    Chodzież
    Auto
    Ford
    Postów
    2,191

    Domyślnie

    U mnie jest identycznie, jak pogonię lekko ponad 90, jak spokojnie to trzyma 90, pytanie jak dużo ponad jest u Ciebie?
    Mustang 2012 3.7 V6 , na razie musi wystarczyć...

  6. #6
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    podchodzi pod nastapna kreske ta nastapna za 90 taka mala
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  7. #7
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Cytat Napisał salatin Zobacz post
    nie zmienialem pompy bo gdy kupilem samochod to mialem przebieg 40 tys a dzis mam 80 i przy 90tys mam zamiar to zrobic ,trudno by wymieniac pompe w samochodzie ktory gowno przejechal ,jestes pewny ze to pompa nie wydala przy duzych predkosciach zaznaczam ze temp podskoczy ponad 90st tylko kiedy lece ok 170-210km/h w korkach trzyma 90st
    Jesli masz starą pompe z plastikowym talerzykiem to na 100% jest do wymiany
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  8. #8
    Użytkownik Dwusuwowiec Avatar krzychoo
    Dołączył
    01 2008
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    Alfa Romeo 147 Q2 JTD 16V
    Postów
    116

    Domyślnie

    To jeszcze zależy ile podskakuje. U mnie w 2.5 V6 też w korkach, mieście i rozsądnej jeździe (tak do 100 km/h) też trzymało się 90 st. jak trzeba. Ale jak zacząłem ją gonić w trasie (np. 160 km/h) wzrastało do 100-110 st. Przyczyną była padnięta pompa wody. Po wymianie w trasie trzyma ~80-85 st. przy wolnej, płynnej jeździe bez klimy, w mieście i przu agresywnej jeździe równiutkie 90 st.
    Alfa Romeo 147 Q2 JTD 16V '03

    Były:
    AR 156 2.6 V6, AR 156 2.0 TS SW

  9. #9
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    dzieki wam za wszelkie rady ,wyglada ze moze to byc pompa wody wczoraj jezdzilem ostro po miescie i rowno trzyma 90st za ok 10 tys bede wymienial rozrzad z pompa wody chyba ze do tego czasu bedzie cos nie tak z temp to zrobie to natychmiast, poniewaz jestem poza krajem to mi troche sprawe komplikuje a nie chcialbym oddawac auta w niewiadome rece a przez dlugi okres i tak nie bede latal autostradami ok 200km/h bo warunki tutaj nie pozwalaja na taka jazde
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

  10. #10
    Użytkownik Znawca Avatar salatin
    Dołączył
    04 2007
    Mieszka w
    ALBA
    Auto
    Alfa Romeo 166 3.0 V6 Q2 2003,Giulia 2.9 V6 Bi Turbo.155 2.0 16V 97.
    Postów
    1,370

    Domyślnie

    jeszcze mam jedno pytanko ,jaki jest zakres zalanczania i wylanczania wentylatorow czy to jest 89-94st czy to sa inne wartosci bo nie jestem pewien
    Giulia Quadrifoglio 2.9 V6 Bi Turbo
    166 3.0 V6 Q2-Jest 230KM 265NM B6+Eibach.Decat manifolds+Equal length pipes+ Ragazzon.


    155 2.0 16v -Jest.CSC Marmitte,B4,Byla
    164 3.0 V6 12v- Byla
    155 1.7 TS- Byla
    159 1.75 TBI Ti - 261KM 435Nm-Byla
    Lancia Kappa 2.4 TDS-Byla
    https://www.flickr.com/photos/188123998@N07/albums

Podobne wątki

  1. [159] Komora silnika - skrzypienie przy uruchamianiu silnika, przyspieszaniu i na dziurach
    Utworzone przez Gary w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 11-01-2017, 14:13
  2. Pompowy PODGRZEWACZ SILNIKA grzałka silnika
    Utworzone przez sixtus w dziale 147
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 22-08-2014, 14:55
  3. Brak mocy silnika zapalona lampka silnika
    Utworzone przez christofe w dziale 156
    Odpowiedzi: 24
    Ostatni post / autor: 09-03-2014, 13:59
  4. Odpowiedzi: 17
    Ostatni post / autor: 04-08-2013, 17:47
  5. Zwariowane spalanie i temeratura silnika
    Utworzone przez kogut25 w dziale 147
    Odpowiedzi: 14
    Ostatni post / autor: 23-05-2011, 09:23

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory