Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 17

Temat: Bella dostaje moc powyzej 3000 obrotow HELP

  1. #1
    bodziak_spiz
    Gość

    Domyślnie Bella dostaje moc powyzej 3000 obrotow HELP

    Witam wszystkich mam problem z Alfa 156 dokladnie chodzi o to ze auto dostaje pelnej mocy dopieru powyzej 3000 obrotow a do 3tys. przyspiesza gorzej niz jakis maluch , dopiero gdy dam pierw wiecej gazu i bede trzymac silnik na tych 3 tys. i puszcze sprzeglo to wtedy dopiero rusza tak jak powinno ale zazwyczaj konczy sie to ruszeniem z boksowaniem opon.
    Swiece wymienialem miesiac temu , zastanawiam sie nad wina przeplywomierza <mysli> najlepiej jakbym sprawdzil go na komputerze ale nie wiem gdzie tu w Katowicach to zrboic ? Help

  2. #2
    subratri
    Gość

    Domyślnie

    czyzby przeskoczyl rozrzad??

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    - jesli dopiero teraz jest taki z nią kłopot, to tylko komputer.
    - wymiana w ciemno jest zbyt kosztowna.
    - ale chyba skończy się na wymianie przepływomierza, filtra powietrza, świec i na koncu sondy lambda.
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

  4. #4
    subratri
    Gość

    Domyślnie

    czyzby przeskoczyl rozrzad??

    ---------- Post dodany o godzinie 13:02 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 13:01 ----------

    sory jakos tak mi sie wkleilo ( modkowie sorka

  5. #5
    przemo27
    Gość

    Domyślnie

    Napisz jaka to 156 JTD czy może benzyna. Jak by rozrząd przeskoczył to tłoki spotkały by się z zaworkami i był by niezły bajzel w silniku.

  6. #6
    bodziak_spiz
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    - jesli dopiero teraz jest taki z nią kłopot, to tylko komputer.
    - wymiana w ciemno jest zbyt kosztowna.
    - ale chyba skończy się na wymianie przepływomierza, filtra powietrza, świec i na koncu sondy lambda.

    Filtr powietrz wymieniany w lipcu tak samo jak swiece , lambda wymieniona w tym roku jak sie nie myle to w lutym. Zostaje przeplywomierz no ale obawiam sie ze to moze byc ten rozrzad bo nie byl dawno wymieniany. i przy odpalaniu chodzi glosno jak diesel przez jakies 4sek slychac delikatny "pstryk" i dziala juz normalnie.

    ---------- Post dodany o godzinie 15:06 ---------- Poprzedzający go post został napisany o godzinie 15:05 ----------

    Cytat Napisał przemo27 Zobacz post
    Napisz jaka to 156 JTD czy może benzyna. Jak by rozrząd przeskoczył to tłoki spotkały by się z zaworkami i był by niezły bajzel w silniku.

    1,6 benzyna.

  7. #7
    subratri
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał przemo27 Zobacz post
    Napisz jaka to 156 JTD czy może benzyna. Jak by rozrząd przeskoczył to tłoki spotkały by się z zaworkami i był by niezły bajzel w silniku.
    nie doceniasz alfy mi przeskoczyl na jednym walku o jakies 3 zeby a na drugim o zab mniej. dalej jezdze, zeby nie przechwalic ale juz ze 3 tysiace zrobilem i gdyby nie to, ze zdechly wycieraczki w ulewe na utostradzie (5 godzin stania) to bezawaryjnie ale niewierze, zebym dojezdzil nia do nastepnej wymiany oleju

  8. #8
    simeone
    Gość

    Domyślnie

    Cytat Napisał bubu321 Zobacz post
    chyba skończy się na wymianie przepływomierza, filtra powietrza, świec i na koncu sondy lambda.
    Pytanie- czy poranny "spadochron" oraz ogólne zamulenie (ecz nie występujące zawsze -są dni kiedy właśnie zimna Alfa lepiej jedzie...) może być spowodowane uszkodzoną sondą lub przepływką?
    Czy uszkodzenie ww elementów może raz się objawiać raz nie? Czy też jak już padnie sonda, przepływomierz (lub przytka się katalizator) to już raczej raz i na dobre?
    Pytam gdyż mam problem z mułowatością -lecz nie występuje ona permanentnie...

  9. #9
    ViP Romeo Avatar puotek
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Rybnik
    Auto
    156FL Q2
    Postów
    1,090

    Domyślnie

    Wszystko zależy jak duża jest różnica w mocy, bo raczej te silniku są już tak skonstruowane, że dynamicznie się nimi jeździ powyżej 3krpm.

    http://www.alfa156.net/fr_index.html?/alfa.html

    Spójrz na tytuł strony

  10. #10
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar bubu321
    Dołączył
    09 2007
    Mieszka w
    Wrocław
    Auto
    G 1.4 MA 170CV ECU Nexus 8GMF
    Postów
    6,112

    Domyślnie

    @simeone
    - jeśli twój problem jest taki jak opisany w tym biuletynie, to tylko uaktualnienie oprogramowania może pomóc.

    --

    http://www.alfa-lancia.pl/forum/view...p?t=1151014284
    _______________________________________
    - AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
    - 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
    - G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
    + e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm

Podobne wątki

  1. Odpowiedzi: 15
    Ostatni post / autor: 27-01-2016, 04:40
  2. Odpowiedzi: 35
    Ostatni post / autor: 05-07-2014, 15:08
  3. Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 18-09-2011, 11:30
  4. Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-04-2011, 15:15
  5. Brak mocy na zimnym silniku az do uzyskania 3000 obrotow
    Utworzone przez cebizip w dziale 156
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-06-2009, 21:29

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory