Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: Problem z obrotami i temperatura w ar156 2.5v6

  1. #1
    maciu
    Gość

    Domyślnie Problem z obrotami i temperatura w ar156 2.5v6

    Wie ktos co morze byc przyczyna falowania obrotow? Kiedy zapale auto rano chodzi normalnie a jak sie nagrzeje to faluja obroty i podczas zatrzymywania sie na swiatlach auto czesto gasnie ponadto podczas jazdy poza miastem trzyma temp.okolo 70-75stopni a w miescie nie schodzi ponizej 95 caly czas jest okolo 100stopni zauwazylem,ze nie wlacza sie drugi wentylator czy to moze byc przyczyna?a jesli tak to co moze byc przyczyna,ze sie nie wlacza?

  2. #2
    Użytkownik Romeo Avatar saroo
    Dołączył
    11 2008
    Mieszka w
    Nidzica
    Auto
    Alfa Romeo 146 1.7 16v Bx. Alfa Romeo 164 3.0 V6
    Postów
    2,742

    Domyślnie

    Po pierwsze zła kategoria, po drugie chyba najłatwiej pojechac do jakiegos serwisu i podpiąć auto pod kompa a powie Ci co go boli, moze przepływka, moze sonda, mozna tak sobie strzelac. Co do temperatury to uważam ze jest jak najbardziej w normie.

  3. #3
    Użytkownik Rowerzysta Avatar marekm
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Kraków
    Auto
    służy do jazdy, a nie do oglądania
    Postów
    443

    Domyślnie

    Cytat Napisał maciu Zobacz post
    drugi wentylator czy to moze byc przyczyna?a jesli tak to co moze byc przyczyna,ze sie nie wlacza?
    drugi wentylator jest od klimy, jedz na komputer, przy okazji falowania, sprawdzą Ci też wiatrak (przekaźniki, czujniki itd)

  4. #4
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,618

    Domyślnie

    Kolego użyj opcji "szukaj" i wszystko bedziesz wiedział
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  5. #5
    Superjahu007
    Gość

    Domyślnie

    Kolega w twoim przypadku może być uszkodzony termistor sterujący pracą I biegu wentylatora dmuchawy . Ale radzę podjechać na komputer diagnostyczny i sprawdzić - porównać wskazania na zegarze w kabinie z tym co pokazuje komputer diagnostyczny. Masz też trochę za niską temperaturę podczas jazdy Powinna być w granicach. Sprawdź od razu termostat . Nie jest to droga rzecz - oryginał około 100 zł . U nas można wymienić samą wkładkę .
    Co do falowania obrotów. Ciężko jednoznacznie to stwierdzić . Rzadko w silnikach V ma to miejsce . Przynajmniej ja nie miałem nigdy tego problemu. Jedne co mi przychodzi na myśl to nieszczelny dolot i ewentualnie mocno zabrudzona przepustnica . Sprawdź łączniki elastyczne na dolocie - zwłaszcza od spodu i zobacz jak wygląda przepustnica jak już zdemontujesz dolot.

    A prośba na przyszłość - tak jak Maciek napisał - wyszukiwarka działa !

  6. #6
    Użytkownik Pasjonat
    Dołączył
    03 2008
    Mieszka w
    Lublin
    Auto
    BMW E61 545i żony, E61 530xD do orania pola :)
    Postów
    3,191

    Domyślnie

    Od siebie dodam jeszcze aby sprawdzić uszczelki kolanek kolektora ssącego, czasem potrafi tam podsysać lewe powietrze jeśli było to rozbierane do wymiany świec zapłonowych i potem problemy wygladaja jak u twórcy wątku.
    10.2008-16.11.2012r. 156 3,0 V6 24V Q2 278KM@312Nm - pozostały piękne wspomnienia

    Porting głowic, budowa silników do motorsportu, budowa układów wydechowych, kolektorów ssących ITB, indywidualnych części do motorsportu

    Zapraszam => https://www.facebook.com/Ku%C5%9Bmie...37265/?fref=ts

Podobne wątki

  1. problem z obrotami
    Utworzone przez brill7 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 19-10-2012, 19:25
  2. Problem z obrotami 2.5 V6
    Utworzone przez ExO w dziale 156
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 27-03-2011, 15:19
  3. [145] problem z obrotami
    Utworzone przez bob3229 w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 07-03-2011, 19:23
  4. temperatura silnika AR156 2,4 2002 r. 150 KM
    Utworzone przez sylwester1970 w dziale 156
    Odpowiedzi: 8
    Ostatni post / autor: 13-06-2010, 20:51
  5. [164] problem z obrotami ..
    Utworzone przez fr33 w dziale 33/164
    Odpowiedzi: 7
    Ostatni post / autor: 19-09-2008, 17:41

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory