Przy jakiej prędkości obrotowej silnika powinno nastąpić odcięcie 2.0 16V TS?
Przy jakiej prędkości obrotowej silnika powinno nastąpić odcięcie 2.0 16V TS?
- w tym modelu, jeśli ktoś nie grzeba ł w ECU to domyślnie jest ustawione na 7.200 ( tolerancja produkcyjna to 7300 -- 7500).
- spotykałem już ECU z zanotowaną prędkością 9200 obr/min.
- bardziej by mnie interesowała odpowiedz na pytanie , dlaczego np. ECU nie odcina i mozna cisnąć ile się chce ?
--
![]()
Ostatnio edytowane przez bubu321 ; 04-10-2009 o 16:59
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm
Dziękuję pytam bo dzisiaj przeciągnąłem silniczek do 7 tys i więcej się ,,bałem".O kurcze czyli rozumiem, że odcięcia nie ma?
ja niby dziś kręciłem go tak i nic nawet nie jęknął ;P
u mnie z tym samym silnikiem odcina przy 7.400 tys obr(ok)ostatnio wieczorkiem deszczyk popadal do wylecialem z domu na miasto
1...2 do odciecia na drodze i fajny dzwiek z tlumika
niejeden dziwil
![]()
- jak odcięcia niema, koledzy pokazywali zrzuty przy testach przepływomierza , na poziomie 7.200.
- za to dziwnie jest, jak jest odcięcie podczas jazdy.
_______________________________________
- AR 156 TS 2.0 ecu M1.5.5
- 147 1.6 16v 105CV ecu ME7.3.1.
- G 1.4 MA 170CV@190CV ecu 8GMF przebieg 91000 km.
+ e-Niro KIA 64 kWh battery, 200CV, 400 Nm