Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: syrena i nadal problem nie rozwiązany.

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie syrena i nadal problem nie rozwiązany.

    witam juz jakiś czas temu pisałem na forum o moim problemie z alarmem którego mam a nie działa.
    dzis zabrałem sie za ostatni element czyli dostanie się do syreny i jej rozebranie,
    rozebrałem syrene i troche zaskoczenie ze po co w niej baterie ,
    juz nie wiem w czym tkwi problem pierw mialem problem z włączeniem go na ON, rozebrałem ten włącznik i na krutko nic z tego alarm jak milczał tak milczy
    fotki.

  2. #2
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    Cytat Napisał kamien007 Zobacz post
    dzis zabrałem sie za ostatni element czyli dostanie się do syreny i jej rozebranie,rozebrałem syrene i troche zaskoczenie ze po co w niej baterie

    w momencie włączenia się syreny zapotrzebowanie na energię jest pokrywane z akumulatora 12V, natomiast w przypadku gdy odcięte zostanie zasilanie, to bateria pełni funkcję źródła rezerwowego
    Ostatnio edytowane przez agentzo ; 20-10-2009 o 17:16

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków Avatar kamien007
    Dołączył
    09 2009
    Mieszka w
    Łęczna
    Auto
    Alfa Romeo 156 3.2 Q2 rok 02 Azzurro Nuvola
    Postów
    689

    Domyślnie

    rozumiem.
    a jak zrobić aby ten alarm działał ?? mam kupić nową centralę? ta co znajduje sie za schowkiem czy jak??
    bo ponoć poprzedni właściciel odpalał samochód z kabli i walną przez to sterownik od poduszki i moze tez się coś stało temu od alarmu??

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    01 2009
    Auto
    wspomnienia po AR GT
    Postów
    582

    Domyślnie

    Specjalna jednostka kontrolna (wbudowana w Body Computer) sprawdza:

    -stan drzwi i pokrywy bagażnika i silnika, za pośrednictwem wyłączników w zamkach (zabezpieczenie obwodowe)
    -ruch wewnątrz nadwozia za pośrednictwem czujników objętościowych. (kontrola objętościowa jeżeli jest);
    -ciągłość przewodów zasilających układ;
    -włączenia wyłącznika zapłonu.

    Centralka posiada funkcję autodiagnostyczną, która rozpoznaje i zapamiętuje usterki i stany awaryjne centralki i elementów układu; ponadto sprawdza stan przewodów połączeniowych i zapamiętuje ilość wykonanych włączeń i alarmów.System zdalnego sterowania składa się z przekaźnika wmontowanego w kluczu oraz odbiornika wbudowanego w Body Computer. Do kontroli drzwi i bagażnika są zastosowane te same wyłączniki z systemu blokady drzwi. Odpowiedni wyłącznik kontroluje natomiast, czy zamknięta jest pokrywa silnika. (Jeżeli Body Computer stwierdzi, że jakieś drzwi lub pokrywa bagażnika są otwarte, a samochód przekracza prędkości około 5 km/h, włącza się akustyczne sprzężenie zwrotne). System alarmowy zarządzany jest przez centralkę alarmową wbudowaną w Body Computer, zabezpieczony jest bezpiecznikiem nr 12 /10A/
    Proponował bym połączyć urządzenie diagnostyczne Examiner do gniazdka diagnostycznego i sprawdzić:

    -zasilanie syreny i jej połączenie z masą
    -czy występuje uszkodzenie linii CAN
    -czy sygnał stanu (otwarte/zamknięte) drzwi i pokrywy bagażnika jest odbierany prawidłowo.
    -ciągłość/izolację połączenia między węzłem body computer i drzwiami oraz pokrywą bagażnika
    -ciągłość i izolację przewodów obwodu elektrycznego alarmu
    -rozłączyć konektor po stronie Węzła Body Computer i sprawdzić, czy występuje sygnał stanu drzwi, pokrywy bagażnika i pokrywy komory silnika (otwarta / zamknięta)
    -przeprowadzić diagnozę aktywną uruchamiania świateł kierunkowskazów
    -funkcjonowanie nadajnika / nadajników w szczególności, czy polecenie z każdego przycisku jest prawidłowo przyjęte/
    -czy antena odbiornika RF w Węźle Body Computer jest prawidłowo połączona
    -czy nadajnik jest prawidłowo zaprogramowany
    Koszt diagnozy systemu alarmowego w AR 156 to 40zł /ASO Fiat/

Podobne wątki

  1. Problem z przednią klamką - połowicznie rozwiązany
    Utworzone przez Pixel w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-01-2016, 21:32
  2. [GTV Spider] Słabe hamulce [PROBLEM ROZWIĄZANY]
    Utworzone przez Torino w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 15:10
  3. [146] problem szarpania w 1.7 boxer rozwiązany
    Utworzone przez Betonowy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-01-2014, 00:31
  4. Falowanie 2.0 TS. problem rozwiązany
    Utworzone przez ssman122 w dziale 156
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 09-04-2012, 11:48

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory