Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 14

Temat: Falowanie 2.0 TS. problem rozwiązany

  1. #1
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie Falowanie 2.0 TS. problem rozwiązany

    Witam. W końcu udało mi się rozwiązać problem falowania. Metoda sprawdzona na mojej alfie po pierwszym razie miałem spokój 1000km. Następnie padł mi aku. i problem powrócił znowu więc pod kompa i znowu spokój na jakieś 1500 km. W czwartek czyściłem przepustnice i problem powrócił więc znowu komp i obroty stoją jak wryte. Dodam że u mnie alfa gasła praktycznie po zdjęciu nogi z gazu a obroty na benz. i gazie latały od 400 do 1800 obr.!! Po trzeciej udanej próbie stwierdziłem że wrzucę na forum może komuś pomogę Sonda przepływka sprawne dolot szczelny, tylko uszczelniacze do wymiany.
    Więc do sedna podpinamy kompa z FES-em i robimy reset następnie wyłączamy zapłon na 30 sek później włączamy na 30 sek i robimy 10 km. na benzynie.( u mnie gasła nawet na postoju) Gasimy autko i wyciągamy prędkościomierz w którym przecinamy kabelek (chyba czarno zielony... było na forum) następnie robimy ok 5km ( obroty stabilizują się na ok 800rpm.) Gasimy autko aż ostygnie silnik. I problem rozwiązany, przynajmniej u mnie. Wszystko robiłem tak jak w opisie. O co k'man? nie wiem... ale działa.
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  2. #2
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0ts 2000r
    Postów
    211

    Domyślnie

    kolego a co z tym kabelkiem potem robisz?? zostaje rozciety??

  3. #3
    Użytkownik Alfa i Omega
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    near zamość
    Auto
    156 1,8 ts 98
    Postów
    372

    Domyślnie

    po przecięciu kablka , sa jakieś "uboczne" skutki wkońcu do czegoś on słuzył??

  4. #4
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Kabelek zostaje przecięty. Skutków ubocznych nie zauważyłem... falowania brak
    Tu masz szerzej opisane co i jak http://www.forum.alfaholicy.org/156/...tml#post744594
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

  5. #5
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar jaboleq
    Dołączył
    06 2010
    Mieszka w
    Tychy
    Auto
    AR 156 SW 1.9 16V powered by @sdero
    Postów
    7,325

    Domyślnie

    Kolego rozcinanie kabla to rozwiązanie problemu? To jak Cię palec boli też go utniesz aby rozwiązać problem ?

    Zawsze najważniejsze jest usunąć przyczynę a nie skutki.

    ::::::: I am IN LOVE with trance! ::::::: Moja włoszka :::::::

  6. #6
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    efektem ubocznym jest tylko błąd w pamięci ECU
    nie wpływa to w żadnym stopniu na spalanie itp a falowanie znika

  7. #7
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    11 2011
    Mieszka w
    polska
    Auto
    Alfa Romeo 156 2.0ts 2000r
    Postów
    211

    Domyślnie

    zaviaseq to znaczy ze juz wytestowales ten sposob??? no a jezeli reasymujac to od czego wogole jest ten kabelek przeciety

  8. #8
    Krolik
    Gość

    Domyślnie

    jest to kabelek od/do czujnika predkosci pojazdu.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar zaviaseq
    Dołączył
    05 2010
    Mieszka w
    Częstochowa
    Auto
    Fiat Croma 1.9
    Postów
    1,621

    Domyślnie

    testowałem już dawno temu i pisalem o tym dziesiątki razy
    ale slyszalem tylko że po cos ten kabelek musi być..... i odpinanie go jest bez sensu....

  10. #10
    Użytkownik Pirat drogowy
    Dołączył
    09 2010
    Mieszka w
    Zamość
    Auto
    AR 156 2.0 155kM 1998r.
    Postów
    253

    Domyślnie

    Jeśli komuś fakt przeciętego przewodu przeszkadza to niech dalej szuka... Ja mogę z tym żyć skoro praktycznie nic to nie zmienia oprócz właśnie błędu. U mnie działa u kolegi zawiaseq też. Jeśli ktoś ma czas to może dalej brnąć w ten temat. Jasno tu wynika że w moim przypadku syg. z tego czujnika wprowadzał zbędne zamieszanie w ecu.
    Ostatnio edytowane przez ssman122 ; 08-04-2012 o 17:41
    Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują.
    Albert Einstein

Podobne wątki

  1. [159] VDC / Hill Holder Unavailable - czyżby problem rozwiązany ???
    Utworzone przez carramba w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 31
    Ostatni post / autor: 21-01-2019, 19:09
  2. Problem z przednią klamką - połowicznie rozwiązany
    Utworzone przez Pixel w dziale 147
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 28-01-2016, 21:32
  3. [GTV Spider] Słabe hamulce [PROBLEM ROZWIĄZANY]
    Utworzone przez Torino w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 22-02-2014, 15:10
  4. [146] problem szarpania w 1.7 boxer rozwiązany
    Utworzone przez Betonowy w dziale 145/146/155
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 29-01-2014, 00:31
  5. syrena i nadal problem nie rozwiązany.
    Utworzone przez kamien007 w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-10-2009, 09:57

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory