Pokaż wyniki od 1 do 4 z 4

Temat: Dziura w mocy do ok2200 obr

  1. #1
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tuliszków-turek
    Auto
    156 1,8 TS 144KM
    Postów
    30

    Domyślnie Dziura w mocy do ok2200 obr

    Witam! Mam ar 1,8 ts, na zimnym silniku auto się dławi i nie ciągnie, po rozgrzaniu to samo ale w mniejszym stopniu, po przekroczeniu ok 2200 obr zbiera bardzo dobrze czuć szarpnięcie . Po zainstalowaniu instalacji gazowej nic się nie zmieniło. Unidiag błędów nie wykrył, spalanie w okolicach 9l wg mnie ok, świece wymieniłem też i też nic nie dało. Proszę o pomoc!

  2. #2
    Rajek
    Gość

  3. #3
    Użytkownik Quadrifoglio Verde Avatar Maciek-156
    Dołączył
    05 2007
    Mieszka w
    Warszawa
    Auto
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Postów
    8,623

    Domyślnie

    Kolego silnik 1,8 TS to silnik wysokoobrotowy - maksymalny moment obrotowy 169Nm ma przy 3500obr/min, a 90% (152Nm) tego momentu jest dostępne własnie od ok. 2200obr/min, więc nie masz się co dziwić że silnik jest poniżej tych obrotów słaby. Poniżej tych obrotów jazda jest nieekonomiczna. Tu masz wykresy:
    http://www.cuoresportivo.pl/_mm/technik/wykresy.shtml
    Całkiem niedawno był tutaj taki temat wałkowany:
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...30_40km_h.html
    a jeśli chodzi o dławienie na zilnym to sonda lambda i/lub przepływomierz ci szwankują
    AR Stelvio 2.0 Turbo 280KM Veloce 2021
    Jeep Cherokee 2.0 MJD A9 LIMITED 2014
    Giulietta 1,4TB MA Distinctive 2010
    AR156 1.9 16v JTD M-jet 2004
    AR156 1.6TS 2000
    Wcześniej 7 włoskich aut F (126, 127, UNO DS, TIPO, PUNTO, BRAVA, MAREA)

  4. #4
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    10 2009
    Mieszka w
    tuliszków-turek
    Auto
    156 1,8 TS 144KM
    Postów
    30

    Domyślnie

    Cytat Napisał Maciek-156 Zobacz post
    Kolego silnik 1,8 TS to silnik wysokoobrotowy - maksymalny moment obrotowy 169Nm ma przy 3500obr/min, a 90% (152Nm) tego momentu jest dostępne własnie od ok. 2200obr/min, więc nie masz się co dziwić że silnik jest poniżej tych obrotów słaby. Poniżej tych obrotów jazda jest nieekonomiczna. Tu masz wykresy:
    http://www.cuoresportivo.pl/_mm/technik/wykresy.shtml
    Całkiem niedawno był tutaj taki temat wałkowany:
    http://www.forum.alfaholicy.org/147_...30_40km_h.html
    a jeśli chodzi o dławienie na zilnym to sonda lambda i/lub przepływomierz ci szwankują
    dzięki za wykres, sprawdzę sondę

Podobne wątki

  1. Turbo dziura? 166 2.4 175 km
    Utworzone przez Roni_Sanok w dziale 166
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 29-11-2012, 13:28
  2. Odpowiedzi: 22
    Ostatni post / autor: 24-04-2012, 17:31
  3. [156] Dziura
    Utworzone przez Mati156 w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-09-2011, 20:00
  4. Dziura w wydechu a utrata mocy
    Utworzone przez Danek w dziale 156
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 13-08-2011, 15:29
  5. Ale dziura!
    Utworzone przez Rosik w dziale Zachodniopomorskie
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 11-06-2008, 20:07

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory