Strona 1 z 3 123 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 26

Temat: [33] Problem z silnikiem 1,7 16v

  1. #1
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie [33] Problem z silnikiem 1,7 16v

    Problem powstał wczoraj i jest bardzo wkurzajacy, poniewaz silniczek na niskich obortach rzuca sie raz normalne obroty raz nizej schodzi. W trakcie jazdy przykladowo jade 100km/h wciskam delikatnie gaz, a silnik sie muli chce jechac ale jakby go ktos trzymal wciskam pedał mocniej i silnik zaczyna sie wkrecac w obroty ale ma bardzo duza utrate mocy, a czasem raptem wszystko dobrze jakby nigdy nic no i zaczal palic duzo.

    Jak zmierzyc sonde i jakie ma miec parametry ??
    Niebieski czujnik nowy (czujnk nagrzewania silnika) .
    Wszytkie gumowe rurki nowe sprawdzone lewego powietrza nie bierze .

    Świece, przewody kopułka palec rozdzielacza (1000km)

    POMOCY

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar bimsky
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Alwernia
    Auto
    Toyota Camry + 75 3.0M
    Postów
    1,485

    Domyślnie

    A może czujnik położenia wału? U mnie w 75, jak patałachy z fiata nie dokręciły koła pasowego, na którym było wyszczerbienie odpowiedzialne za zapłon, tez tak bylo. Wolno sie wkręcał, jeśli w ogóle udało się odpalić... Ale to była ekstremalna sytuacja dosyć.

  3. #3
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    A przepustnice sprawdzałeś ?

  4. #4
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Tak sprawdzałem, czysciłem i nie moze to byc wina przepustnicy, poniewaz było by to tak cały czas, a nie chwilami dobrze czasem pare godzin, a potem znowu zle.

  5. #5
    AR_33
    Gość

    Domyślnie

    Jeśli chodzi o sonde do spróbuj pogadać z Siwym144 on powinien mieć schemat i parametry, ale taki temat był już więc możesz pogrzebać na forum w 33 tam też były podane te wartości.
    A ja z wydechem :?: , może coś się przytyka :roll:

  6. #6
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Juz rozpracowane jest to na 100% sonda. Kkiedys jak mialem inny problem z silnikiem phantom71 pisał ze cos podobnego miał i po strzale w tłumik przeszło.
    Ja miałem własnie to samo i jak narazie wszytko dobrze.

  7. #7
    Użytkownik Romeo Avatar phantom71
    Dołączył
    07 2006
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 156 1.8TS 16V 10.1998
    Postów
    656

    Domyślnie

    co do tych schematów to narazie mam zablokowany program i nic nie moge zobaczyć. Licencja wygasła i trzeba odnowić, a przedstawiciela firmy ni widu ni słychu

  8. #8
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Problem braku mocy oraz dławienia na zimnym silniku pokonany. Uszkodzenie było typu rozregulowany przepływomierz, (pod czarna pokrywka jest zębatka od twardości sprężyny ślimakowej przepustnicy przepływomierza). Wyregulowałem ja na zimnym silniku i problem znikł. Poprawiła sie moc, szybciej na obroty wchodzi i lepiej reaguje na wciśniecie pedału gazu, oraz co następne spalanie spadło

  9. #9
    ViP Romeo
    Dołączył
    06 2006
    Mieszka w
    Potworów/Radom
    Auto
    Alfa 33 Permanent 4, Alfa 166 2.4 Jtd, Alfa 156 SW 1.9 jtdm 16v
    Postów
    516

    Domyślnie

    Zaciekawiło mnie to możesz dokładniej napisać w jaki sposób regulowałeś tą zębatke i z kąd wiedziałeś że jest dobrze.
    Alfa 33 Permanent 4
    Alfa 166 2,4 Jtd ---- Była
    Alfa 33 1,4 imola ---- Była
    Alfa 156 Sport Wagon 1,9 16v Jtdm

  10. #10
    Strzala_1
    Gość

    Domyślnie

    Cały czas denerwowało mnie, ze przepustnica w przepływomierzu skacze w lewo i w prawo, a w każdym innym aucie takie coś jest już usterka. Szybciej sie wycierają styki oraz cały czas jest różny parametr.
    Oderwałem ta górna pokrywe i zaznaczyłem ta zębatkę na dany punkt, zacząłem wtedy kręcić podczas pracującego silnika, najpierw w prawo no i przepustnica jeszcze bardziej zaczęła szaleć i po wciskaniu gazu była bardziej mułowata, wiec w druga stronę do momentu aż przepustnica praktycznie zatrzymała sie w miejscu. Śilnik wtedy zaczął pięknie wchodzić na obroty, przestał sie dławic. Ale okazało sie ze po zejściu z dużych obrotów w trakcie jazdy na niskich falował w granicy 900 a 1000 obrotów, wiec znowu regulacja.
    Dałem trochę twardziej sprężynę o dwa skoki i wszytko znikło zaczęła mało alfa palić i problemów sie pozbyłem.

    UWAGA !!! nie radze ruszać pozostałych elementów, nie dotykać, nie przemywać niczym, ani nie smarować, ponieważ można uszkodzić przepływomierz, żadnych śrubek nie odkręcać, nic nie przyciskać. Tylko i wyłącznie ta czarna zębatka!!!!!




Podobne wątki

  1. [159] Problem z silnikiem
    Utworzone przez Pharmaton w dziale 159/Brera/Brera Spider
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 21-01-2016, 20:34
  2. Problem z silnikiem
    Utworzone przez kurly w dziale 147
    Odpowiedzi: 11
    Ostatni post / autor: 30-11-2014, 22:27
  3. Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 16-05-2014, 16:41
  4. Problem z silnikiem.
    Utworzone przez ssman122 w dziale 156
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 12-03-2011, 09:56
  5. problem z silnikiem
    Utworzone przez puszuszek w dziale 156
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 13-05-2010, 19:30

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory