witam .
jak radzicie zawieszenie normalne czy gwintowane?
witam .
jak radzicie zawieszenie normalne czy gwintowane?
jak masz kase to gwint, super sprawa. Możesz regulować wysokość.
To rozwiązanie dla użytkowników pragnących regulować wysokość zawieszenia. Zawieszenie gwintowane umożliwia optymalne ustawienie poziomu auta, zależnie od potrzeb. Dzięki większej niż w przypadku zestawów obniżających o stałą wartość sztywności, zawieszenia te sprawdzają się w wyścigach asfaltowych. Sztywność „gwintu" sprawdza się również w przypadku zastosowania na pojeździe dużych felg (o większej niż przewidzianej przez producenta auta wielkości) - często jedynie tak twarde zawieszenie zapobiega ocieraniu opon o nadkola czy też rant. Każde zawieszenie zawiera klucz do regulacji wysokości.
Polecam:
- z tańszych MTS TECHNIK
http://allegro.pl/item1161281639_zaw...romeo_156.html - Zawieszenia objęte są dwuletnią gwarancją bez limitu kilometrów
lub
bardzo dobre i droższe
KONI http://allegro.pl/item1154873973_amo...enie_koni.html