Strona 1 z 2 12 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 18

Temat: Szarpanie, przerwyanie i wysokie spalanie

  1. #1
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie Szarpanie, przerwyanie i wysokie spalanie

    Witam ostanio moja alfa ma jakiś dziwny wybryk auto zaczelo mi szarpać zaróno na ciepłym i zimnym silniku. Jest to dosyć denerwujące bo przyspieszasz a tu nagle ciach szarpnei i to dosyć solidnie. Problem ten byl wcześnie ale szarpło rzadko. A teraz jechałem do pracy 10 km i szarpnoł mi 4 razy i jak wracałem już zmniejszylo sie do 3. Dodam ze ostatnio stałem dość dlugo w korku ok 30 min i tem nie spadała poniżej 90 stopni. I wraz z tym szarpaniem zwiększyło sie jej zapotrzebowanie na paliwo. CO może być tego przyczyną?? Świece dostały po dupie od temp ??

  2. #2
    bubu81
    Gość

    Domyślnie

    cewka nie ma masy lub traci iskre ,albo szlak ja trafia

  3. #3
    Chojnak79
    Gość

    Domyślnie

    Zestaw rzeczy do sprawdzenia:

    1. Przewody WN
    2. Świece
    3. Kopułka+palec (jeśli występuje)
    4. Cewka

  4. #4
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    1.4 na mono wtrysku więc kopółka i palec odpadają. Tak właśnie stawiałem ze coś z tych rzeczy w pon pojade do sklepu to zakupie przewody i świece. A takie zapytanie jakieś świece wstawić 1 elektrodowe czy może 3 4 lub 4??

  5. #5
    Chojnak79
    Gość

    Domyślnie

    Wstaw jedno bo z katalogu takie wychodzą i nie ma co cudować

  6. #6
    bubu81
    Gość

    Domyślnie

    i jak doszles do ladu co bylo ? przyczyna tych szarpan ,przerywan itp?

  7. #7
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    Hmm czy doszedłem do ładu i tak i nie. Wymieniłem Świece przewody WN i filtr paliwa. Spalanie delikatnie spadło ale szały nie ma Jak zatankuje za 50 zł to ok 120-140 km zrobie. Cewki zapłonowe odkręciłem wszytkie styki zostały przeczyszczone i zasamrowane preparatem do konserwacji połączeń elektrycznych oraz miejsca styku z masą też zostały potraktowane lekko papierem ściernym. Z objawów znikło szarpanie podczas jazdy ale gdy np jade na 2 na równym gazie to i tak auto szarpie. Dalej męczy mnie problem wysokiego spalania nie moge dojśc co to jest. Moze ma ktoś jakiś pomysł?? i odrazu mowie ze nie wstawiam pedału do końca podczas jazdy. Staram się delikatnie i prędkośći 90-100.

  8. #8
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Radom
    Auto
    AR 33 Permanent 4; Lancia Lybra 2,0
    Postów
    82

    Domyślnie

    A sprawdzałeś sondę Lambda? Ja miałem takie objawy kiedy wysiadła, a trzeba pamiętać, że w 33 jej umiejscowienie sprzyja uszkodzeniom mechanicznym bądź przez zalanie wodą (jak w moim przypadku) ale winą było słabe wykonanie sondy.

  9. #9
    Użytkownik Romeo Avatar jary17
    Dołączył
    12 2009
    Mieszka w
    Lidzbark Welski, Poland
    Auto
    164 3.0 12V była przesiadka na 166 3.0 V6 24V+156 1.6TS BMW E36 1.8is
    Postów
    504

    Domyślnie

    Cytat Napisał Pol3wa Zobacz post
    Hmm czy doszedłem do ładu i tak i nie. Wymieniłem Świece przewody WN i filtr paliwa. Spalanie delikatnie spadło ale szały nie ma Jak zatankuje za 50 zł to ok 120-140 km zrobie. Cewki zapłonowe odkręciłem wszytkie styki zostały przeczyszczone i zasamrowane preparatem do konserwacji połączeń elektrycznych oraz miejsca styku z masą też zostały potraktowane lekko papierem ściernym. Z objawów znikło szarpanie podczas jazdy ale gdy np jade na 2 na równym gazie to i tak auto szarpie. Dalej męczy mnie problem wysokiego spalania nie moge dojśc co to jest. Moze ma ktoś jakiś pomysł?? i odrazu mowie ze nie wstawiam pedału do końca podczas jazdy. Staram się delikatnie i prędkośći 90-100.

    Tak jak piszą powyżej sonda lambda chyba że jeszcze łapie gdzieś lewe powietrze to masz dwie przyczyny załatwione szarpanie i spalanie zarazem

  10. #10
    Użytkownik Ogier
    Dołączył
    01 2010
    Mieszka w
    Polkowice
    Auto
    Alfa Romeo 33 1.4 ie Alfa Romeo 145 1.4 boxer
    Postów
    179

    Domyślnie

    ok panowie a może ma ktoś na sprzedaż sonde?? bo wole kupić używaną a orginalną niż poźniej co chwile wymieniać co chwile

Podobne wątki

  1. [GTV] Wysokie zużycie paliwa, zapach benzyny z wydechu, szarpanie 2.0 TS
    Utworzone przez bartkobe w dziale Gtv/Gtv Spider
    Odpowiedzi: 45
    Ostatni post / autor: 21-10-2013, 17:06
  2. Wysokie spalanie, szarpanie przy zmianie biegów 1.9 JTD
    Utworzone przez Abidibi1509 w dziale GT
    Odpowiedzi: 59
    Ostatni post / autor: 08-02-2013, 18:15
  3. GT 3.2 wysokie spalanie
    Utworzone przez gacekszadek w dziale GT
    Odpowiedzi: 6
    Ostatni post / autor: 23-07-2012, 08:55
  4. Odpowiedzi: 12
    Ostatni post / autor: 23-03-2012, 13:36
  5. Wysokie spalanie 156 1.8 TS
    Utworzone przez mkenad w dziale LPG Zone
    Odpowiedzi: 10
    Ostatni post / autor: 03-09-2010, 17:46

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory