Pokaż wyniki od 1 do 6 z 6

Temat: 1.6Multijet CF5 105ps

  1. #1
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie 1.6Multijet CF5 105ps

    Silnik z euro5 montowany w maluchach alfy i innych z grupy. Auto z turbiną o stałej geometrii, muszla kompresora spora + mały wydech. W serii boost na poziomie 1,65b dołem, górą trzyma 1,5b. Zabawy z remapem dały przy mocnym sofcie całkiem przyjemne parametry, co ciekawe degradacja filtra będzie znacząco wolniejsza (wg logów do ok 60%!) 1.6Multijet

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

  2. #2
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Mocny dół jak na non VNT.Całkiem ciekawie wyszło no i fajny prezent od fabryki.Dobra charakterystyka na miasto.Aż dziw ,że multijet bez zmiennej geo.Pewnie mocno obniżyło się spalanie??

  3. #3
    Użytkownik Maniak resoraków
    Dołączył
    03 2010
    Mieszka w
    Ostróda
    Auto
    Ford Mondeo MkIII 2.0TDCI
    Postów
    29

    Domyślnie

    sorry za OT - kolego rybak czy każdy wątek musisz zaśmiecać swoimi "teoretycznymi mądrościami"...

  4. #4
    Użytkownik Znawca Avatar rybakmj
    Dołączył
    04 2010
    Mieszka w
    Grajewo,podlasie
    Auto
    Kia Sportage 1.6 PB 177km
    Postów
    1,706

    Domyślnie

    Ja tu nie widzę " teoretycznych mądrości" tylko opinię o wykresie,bo chyba po to Cinek wstawił ten wykres prawda ? A że wykres jest imponujący jak na małe turbo bez zmiennej geometrii w tej pojemności ,więc zasługuje na słowo uznania.Sam dałeś przykład " zaśmiecania".

    Cinek zapompowałeś 1,65 bar z dołu,możesz powiedzieć czy to maxymalna bezpieczna wartość,czy jest jeszcze zapas ??

  5. #5
    Użytkownik Romeo Avatar kenobi
    Dołączył
    10 2008
    Mieszka w
    lubin
    Auto
    156 FL 2.4 20V Mjtd
    Postów
    860

    Domyślnie

    a myslalem ze cf5 w 1.6 mjet na zmiennej geo leci ;/ ladnie krechy sie poprawily, piszesz ze na mocnym sofcie, te parametry z wykresu to bezpieczne maksimum przy TYLKO programie dla tego silnika ?
    ..... powered by www.cinsoft.pl

  6. #6
    Użytkownik Rowerzysta
    Dołączył
    02 2010
    Mieszka w
    sląsk
    Auto
    JTD
    Postów
    487

    Domyślnie

    Cytat Napisał kenobi Zobacz post
    a myslalem ze cf5 w 1.6 mjet na zmiennej geo leci ;/ ladnie krechy sie poprawily, piszesz ze na mocnym sofcie, te parametry z wykresu to bezpieczne maksimum przy TYLKO programie dla tego silnika ?
    Napisze tak - dla kogoś z zewnątrz mocniejszego softu raczej nie zrobię, nawet dla świętego spokoju 5ps mniej. Różnica w osiągach będzie praktycznie niezauważalna, różnica temp w wydechu już jest...
    Gdyby to było moje auto pewnie coś bym jeszcze podłubał na pewno od razu leciałby filtr...

    Pozdro
    www.cinsoft.pl; http://www.facebook.com/CINSOFT
    CHIPTUNING, MECHANIKA, MODYFIKACJE
    USUWANIE DPF, EGR, KLAP WIROWYCH
    HAMOWNIA OBCIĄŻENIOWA 4x4 MAHA LPS 3000

Podobne wątki

  1. przekładka silnika 147 1.6ts 105ps na 120ps
    Utworzone przez CARENZO w dziale 147
    Odpowiedzi: 9
    Ostatni post / autor: 03-09-2013, 20:07
  2. Problem z odpaleniem ALFY 156 1.9 JTD 105PS
    Utworzone przez skipas w dziale 156
    Odpowiedzi: 5
    Ostatni post / autor: 27-12-2011, 08:46
  3. AR 156 1.9 JTD 105PS zamula.
    Utworzone przez dzony43 w dziale 156
    Odpowiedzi: 16
    Ostatni post / autor: 15-05-2011, 19:11
  4. Alfa 156 1.9 JTD 105PS
    Utworzone przez kamol w dziale 156
    Odpowiedzi: 30
    Ostatni post / autor: 11-03-2011, 17:13

Tagi dla tego tematu

Uprawnienia

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
Amortyzatory